Aparthotel Riosol

Aparthotel Riosol
7,7

28 tips over Aparthotel Riosol

ziggy, 28-6-2017
Heerlijk eten doe je in het winkelcentrum Europa (vlak naast het Hotel) bij Restaurant Steak House " Torre Negro", goede bediening, gezellig en heerlijk eten aanrader; vlees spies of mixed grill
ziggy, 28-6-2017

Neem bij Aparthotel Riosol alleen wel een theedoek mee😀

een keuken handdoek is er wel aanwezig .

jam.van.dorst, 6-7-2016
Het kan 's avonds winderig zijn en door de ligging aan zee aardig afkoelen ten opzichte van overdag. Zorg dus voor iets warms.

We hebben een aantal aanbieders voor Riosol voor je op een rij gezet:

Anke van Dam, 18-10-2014
Jeepsafari was geweldig, zo zie je heel veel van het eiland in 1 dag. Via het voetgangerspad naar het Amadores strand, is een leuke wandeling lang de kust. Met de Ferry naar Puerto Mogan, een prachtige havenplaats in Venetiaanse stijl, echt geweldig om te bezoeken en te eten !
wout kelder, 20-8-2014

Eigenlijk maar 2 verbeterpuntjes. Beter wifi, ook in de lounge. Bij aankomst als er meerdere mensen willen inchecken, meer personeel aanwezig.

Verder niets dan lof. Een aanrader.

Chantal, 2-8-2014

Op de eerste verdieping helemaal naar het einde lopen daar naar beneden lopen met de trap dan van de berg af en in het stadje kun je leuke dingetjes kopen.

Om even een broodje te kopen bij de supermarkt kun je die naast het zwembad gebruiken, heel klein winkeltje maar ze hebben alles en tegen normale prijzen.

Je kunt ook bij de receptie naar buiten lopen de weg volgen en dan heb je aan de linkerkant het europe winkelcentrum, zitten allemaal eettentjes en supermarktjes.

Suzanne van Rijckevorsel-de Hoon, 29-7-2014

- Amadores beach, waar je overheerlijk kunt eten bij Palm Restaurant (onder het genot van de zonsondergang)

- eilandtour, in het toeristische gedeelte kun je niet zien hoe de Canarische bewoners leven

- restaurant San Miguel in het grotere centrum beneden. Hier staan de mensen buiten te wachten omdat je er zo goed kunt eten.

c.orsel, 18-5-2014

met een auto kun je mooie tochten maken over het eiland.

amadores is een heel mooi fijn en overzichtelijk strand

J.M., 4-2-2014

Kies bij voorkeur een aptm. met uitzicht op zee. (uitzicht fantastisch)

neem wat wasknijpertjes mee. (voor het droogrekje op terras)

in de zomermaanden waterpark open. Leuke tochtjes met de boot naar Mogan en Arguinegin. En een groot busstation in het dal die over het hele eiland gaan.

Ria Goyarts, 12-11-2013
De boottocht om dolfijnen te zien was een super leuke ervaring om mee te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Riosol voor je op een rij gezet: