Appartement Rio Piedras

52 reviews over Appartement Rio Piedras in het Nederlands

RIO Piedras. Puerto Rico. Vlakbij strand en haven

Bas Simonse,
22-9-2017

receptie beneden in calle del ancla. Lift naar7e dan via een gang naar lift 10e. zwembad en restaurant Daarboven uitzicht naar alle kanten. Bij receptie is men behulpzaam. Er staat een Lavazza machine goede koffie. Appartementen netjes en schoon in veel verschillende afmetingen enkele app. alleen met enkele treden te bereiken meeste met lift.keukeninventaris beperkt maar voldoende. Weinig stopcontacten,goede WiFi en douche [in bad] prima. Schoonmaak netjes en wissel handdoeken regelmatig. Busstation op enkele minuten dus zonder autohuur vanaf vliegveld kan prima ca 8€ pp. Ca50€ met taxi. Boot lijndienst naar dinsdagmarkt Arreguineguin enkeltje 2p 12€. Terug bus 2.80€ taxi ca7€. Boot lijndienst vrijdagmarkt Puerto Mogan. Er zijn 2 lijndienst maatschappijen kaartje alleen geldig bij die waar je gekocht hebt. In Puerto Rico heb je de haven bij het strand daar ligt. Salmon line Die met de groene kleur. Beide hebben een kleine glas bodem En in de andere haven Blue bird Ferry de boot met de blauwe kleur ook in die haven allerlei rondvaarten dagtochten met oa catamarans enz. Vanaf RIO piedras via busstation door park met Scandinavische restaurant en dansmuziek loop je naar groot Com centre met vele winkels en restaurants. Vers gebakken brood voor je ontbijt geen zorg overal op loopafstand wel een Spar -Hyperdino-Supermercado of ander winkeltje en ook op de vele terrassen kun je ontbijt enz. Strand P.Rico is plakkerig plaatzand dat ook erg heet word. Caribisch Zand op Amadorestrand is korrelig blijft niet zo plakken en word veel minder heet staat ook foto van bij alle reisaanbieders e.d. Via een mooi wandelpad langs de zeekant loop je erheen in minder dan een half uur vanaf P.Rico.

Gereisd met partner in september 2017

komen zeker terug

Clara
1-9-2014

Fijne appartementen met een supergroot terras!!! De inrichting is wat ouderwets, maar het is schoon en de schoonmaakster komt 5x per week! Wij hebben het super gehad, waren alleen binnen om te douchen en te slapen en verder zaten we als we niet weg waren op het mooie terras met super uitzicht! Al het personeel is vriendelijk, van de receptie tot de schoonmaakster. Komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi appartement op een uitstekende locatie met super uitzicht! We zijn net terug, voor ons kon het niet beter.

Gereisd anders in april 2014

Een fijn appartement

Leo Blauw
12-3-2012

Rioa Piedras is een fijn appartemen met een geweldige ligging echt op 3 minuten lopen van het strand en de supermarkt

Gereisd met partner in februari 2012

Fantastische plek

Henny
8-8-2011

Accommodatie Rio Piedras was een fijn appartement. Het enigste wat ons betreft mocht er beter schoongemaakt worden. Overal lagen er bossen haren van een ander, zelfs tussen de schone handdoeken troffen wij zwarte haren aan van andere.

Eten bij La Cantina ( a.d. boulevard rechts,vlakbij rio Piedras) is echt een aanrader.

Ligging nabij centrum, aan strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Ruime appartementen, perfecte locatie

Fam. Wassink
8-6-2011

Ruime appartementen. Meeste appartementen hebben een ruim balkon.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ligging nabij centrum, aan strand.

Perfece locatie dus.

Ook Oscars restaurant terplekke is goed aan te bevelen en het Griekse restaurant.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Leuk, maar Gran Canaria is mij te toeristich

Leendert
13-12-2010

Goed, enigszinszins gedateerd appartement, goede schoonmaak en personeel.

Gereisd met vrienden in maart 2007

Goede ligging.

Fam.v.Doesburg
7-8-2010

Rio Piedras ligt op een super plaats. Niet te ver van het strand en de boulevard.

Ook de supermarkt is vlakbij. En dan de balkons. ontzettend groot met ligbedden.

De bedden zijn aan de harde kant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Geweldig uizicht

Marjan
21-1-2010

Wij komen er al een paar jaar, maar het enige nadeel is dat de bedden zo beroerd

liggen. verder zijn het fijne appartementen.

Gereisd met partner in januari 2010

Fantastisch!!

Fam. Breeuwer
23-4-2009

Het Is een super mooi en ruim appartement. Het Balkon is geweldig. Als je niet naar het zwembad of strand wilt is dit een prima optie!

Personeel is super vriendelijk ook tegen kinderen. Word goed schoongemaakt. Eten boven in het restaurant is heerlijk alleen erg rustig.

Wij aten meestal bij het strand Gran canrias met live muziek.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rio Piedras in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rio Piedras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.