Appartement Portonovo

33 reviews over Appartement Portonovo in het Nederlands

Nooit meer dit appartement

Chimar,
2-1-2019

Als je van een oude smerige kamer houd met oud versleten beddengoed is dit je bestemming. De receptie is goed en vriendelijk maar het appartement is geen 3 sterren waard. Het is zeker geen touroperator waard. Na klachten en een grondige schoonmaak was het iets beter, maar ik zou dit niet willen adviseren. De opmerking over het feit dat alles oud en versleten was: wil je een gerenoveerde kamer? ja, dan had je maar via andere touroperator moeten boeken. De vraag blijft dan: hoe zit dit met deze touroperator?

Gereisd met vrienden in januari 2019

Nooit meer

Sonja kroezen,
12-11-2018

Niet boeken bij touroperator!!

Touroperator heeft enkel appartementen onder in de kelder, in zeer slechte staat!

Douchedeur valt van ellende uit elkaar!

Heel teleur stellend! Alles is vies

Dit allemaal gemeld bij receptie en reisleidster Kim van touroperator!

Beloven wat voor je te doen, maar doen niets!

Deze klacht is niet nieuw !

Gereisd met partner in november 2018

prima voor elkaar! komen er al voor de 5de keer!

Antonius van Loon,
16-10-2018

heel goed verzorgd appartementencomplex !!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer!

Jimmy,
18-8-2018

Verschrikkelijk hotel! Ben 9 dagen naar Portonovo geweest met mij vriendin.

Kan hier niks maar dan ook niks positiefs over zeggen! De kamers zijn echt oud en vervallen.. geen airco.. douche lek water liep gewoon de badkamer in! Schoonmaak maar 2 of 3 keer per week ipv elke dag. kakkerlakken door de kamer ! Zwembad ook echt heel smerig... geklaagd bij de receptie maar kreeg gewoon een grote mond was mijn probleem werd er gezegd!

Het was dat puerto rico zo mooi en gezellig was..anders had ik zo naar huis gegaan ga hier niet heen zonde van je geld!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mij zien ze hier niet meer veel te benauwd zonder airco en om de 3 dagen schoonmaak slaat ook nergens op mij zien ze hier niet meer en als je in je schone handdoeken vraagt kan dat niet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke plek voor vakantie, jammer van de herrie

Leuk Complex, mooie ligging
25-6-2016

Langgerekt complex direct bij haven en strand. Goede schoonmaak, vriendelijke receptie. Ruim appartement , de bedden vonden we goed de bank in de woonkamer een ramp. Mooie keuken en badkamer. Helaas is men continue op diverse plaatsen aan het verbouwen, en zo te zien is dat een proces dat zich blijft herhalen. Dit gaf vanaf 9.00 uur in de morgen wel overlast in variërende mate. Ondanks dat hier prima vertoeft. In juni nog ruim voldoende plaats bij het strand en het goede zwembad (geen kinderbad) met genoeg bedden vrijgelaten door de vervelende handdoekleggers. Voldoende restaurants in naaste omgeving. Taxi standplaats voor de deur. Supermarkt onder deel van complex en ook de Spar dichtbij. Geen voorzieningen voor kinderen. Genoeg mogelijkheden om naast het zonnen een uitstapje te maken. Leuk is om met de veerboot die vlakbij aanlegd een tripje te maken.

Gereisd met partner in juni 2016

mooie plaats

kees en mariet landman
6-4-2012

appartement portonovo is mooi app. voor herhaling vatbaar.personeel vriendelijk. schoonmaak voldoende, prima bedden.

Gereisd met partner in maart 2012

Mooi complex

JG DEJONG
17-1-2012

in december verbleven we 3 weken in Porto Novo, het was natuurlijk prachtig weer.

Porto Novo ligt vlakbij het Porto Novo strand.

De kamers worden goed schoongemaakt, het personeel is vriendelijk, bij het zwembad zijn nieuwe ligstoelen.

bij de receptie is een Indisch restaurant, lekker eten voor een schappelijke prijs

verder in de omgeveing diverse restaurants en de supermarkt is op de hoek.

Gereisd met partner in december 2011

Heerlijke uitvalsbasis

Jaimy
28-9-2011

Appartementen Portonovo is een goede uitvalsbasis voor strandvakanties. Wij zijn hier met z'n tweeën verbleven, beide vegetariërs maar hebben hier prima gegeten. Het hotel is net doch simpel aangekleed, receptie en hotelpersoneel zeer aardig. Kamers werden dagelijks schoongemaakt, en als je iets mist gewoon naar vragen! De kamers zijn ruim opgezet, voorzien van schuifdeur tussen het slaap- en woongedeelte, TV, kluisje AIRCO aanwezig, afstandbedieningen en kluissleutel op aanvraag. Bedden sliep redelijk goed. Wij hebben geen enkele keer bij het hotel ontbeten, maar je kunt er heerlijk avondeten. Supermarktjes om de hoek te vinden. Winkelcentra op loopafstand, leuke eet- en uitgaansgelegenheden te vinden. Het hotel ligt tegenover het een haventje, prachtig uitzicht! En om de hoek bevindt zich tevens het strand. Het hotel beschikt ook over een zwembad, zoals gewoonlijk een gevecht om ligbedden, maar als je er eindelijk een hebt wil je niet meer opstaan!

Gereisd met partner in augustus 2010

2x geweest en dat is meer dan genoeg!

Mabel
25-3-2011

In nov.2010 geweest, toen ging het nog; waarschijnlijk was het lang niet vol.

In maart 2011 nogmaals (omdat het het enige was dat we nog konden boeken). Slecht apt; boven supermarkt, aan het eind van t complex. Hele nacht herrie van aan en uitslaande ventilatoren o.i.d. 's-morgens vroeg herrie van laden/lossen, knallende deuren en geschreeuw.

Heel koud balkon, want door de hoekligging aan alle kanten wind. Hierdoor apt ook altijd koud. Meteen om een ander apt. gevraagd, niet aanwezig, alles was vol (??) Naast ons stond een apt de hele week leeg!! Personeel sowieso weinig klantvriendelijk, om t netjes te zeggen.

Veel te weinig ligbedden bij t zwembad; waarvan ook nog veel kapot of totaal doorgezakt. Dus 's-morgens om 07.00uur op om te proberen n bedje te reserveren...

Kortom, niet voor herhaling vatbaar, zelfs niet als er niets anders te krijgen is.

Gereisd met partner in maart 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Portonovo in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Portonovo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.