Aparthotel Nordotel Revoli Playa

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag26°22°
Aparthotel Nordotel Revoli Playa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Nordotel Revoli Playa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Aparthotel Nordotel Revoli Playa in het Nederlands

Heerlijk verblijf in Aparthotel Revoli.

Jeannette Borsboom
27-1-2018

Revoli is een mooi gelegen aparthotel. Je kijkt uit over zee of over het zwembad. Elke ochtend was het weer genieten...opstaan met prachtig weer....schuifpui open en de zon zien.....25 graden in januari..een kadootje is dat toch. Appartement is netjes en comfortabel. Keuken met inductie kookplaat. Bedbank woonkkamer is een goed bed. Personeel vriendelijk. Goed restaurant en gezellig terras. Winkel aanwezig maar verder een grote winkel in de straat....Was een top vakantie.

zeer goed

Paul
12-8-2017

schoon, vriendelijk personeel

Prima appartement

Karin
22-7-2017

Prima appartement maar je moet wel eentje zo hoog mogelijk vragen anders is het uitzicht minder. Mijn vriend was jarig en er stond een fles champagne op tafel met een felicitatiebriefje, erg leuk en attent!! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel wat erg hard werkt. Poolbar en restaurant zijn prima. Eten is goed, 2x per week een barbecue, dan kunnen de mensen die geen hp hebben dit bijkopen voor 9,95, dan is het erg druk in het restaurant.

Wat minder goed is is dat er op sommige dagen te weinig personeel is en degene die werkt alles moet doen bij het zwembad/bar, werkt zich rot. De animatie is alleen op Engelsen gericht, jammer. Er zijn ook andere buitenlanders! Er is 1x gevraagd of wij mee wilden doen met het vragenspel maar wij wisten toch niets zei hij.......Daarna werden wij genegeerd wat toch wel voor wat irritatie zorgde en wij elders gingen. De schoonmaak kan iets beter, wat haren in de douche. Bedden waren prima!! Wij hadden een auto gehuurd en kregen geen parkeerplekje, ondanks dat dat wel vermeld staat. De plekjes waren voor een jaar verhuurd!! Gelukkig kan je in de straat gratis parkeren maar in het weekend auto laten staan omdat er dan zo veel spanjaarden komen dat je de auto niet meer kwijt kunt. Het is plm 15 minuten lopen, via een behoorlijk schuine stoep, naar het centrum/strand. Omhoog is dus wat minder leuk maar taxi kost maar 3 euro.

D-reizen

Top!! Voor herhaling vatbaar.

Fam.Douma
24-6-2017

Mooi appartement en goede ligging.

Goede appartementen

Yvonne Koopman
1-4-2017

Revoli is gunstig gelegen, t.a.v. het centrum,haven .Dames kwamen elke dag schoonmaken ( klein fooitje doet wonderen!)

Appartementen hebben de hele dag zon, wat s'winters heerlijk is op je balkon te kunnen ontbijten.

Mooi zwembad, paar leuke winkeltjes en, goed(koop) restaurant waar een heerlijk buffet uitgestald staat! Wij gingen elke dag naar het Amadadores strand, klein half uurtje lopen, over een prachtig wandelpad langs de zee. Erg leuk was het boottripje naar puerto de Mogan, wij troffen begin december heerlijk weer, voor herhaling vatbaar!

Top hotel met goede ligging

Bonny Blue
13-10-2014

Wij zijn net terug van puerto rico en verbleven in Revoli. Mooie ruime en lichte kamers met een ruim balkon. Heerlijk ontbijten op het balkon en dan de zon op zien komen. Liggingis goed ten opzichte van strand, centrum en haven. Jammer is wel dat je moet betalen voor de televisie. En er is geen föhn aanwezig. Handdoeken worden niet elke dag ververst en ook het beddengoed wordt niet vervangen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Nordotel Revoli Playa in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Nordotel Revoli Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.