Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPuerto Rico

7.5GoedScore uit 95 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

102 Reviews over Morasol Suites

• 7Wil Klaassen27-01-2020

Voor ons geen tweede keer meer.

Bijna geen zon in de appartementen dus balkon was fris, op het dakterras veel lawaai van verkeer op de snelweg die er langs loopt. Wij hadden halfpension eten was lauw en eenvoudig, ontbijt was goed. Bedden waren goed en appartement ruim en schoon.

• 7Roy20-04-2019

Minpunten houd je altijd maar best tevreden.

We hadden een voordeelkamer, zelf voor gekozen omdat we alleen daar douchen en slapen. Nadeel: douchen in bad, het gebruik van de lift was goed te horen.

• 8Houwerzijl26-11-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een kleinschalig hotel, zeer geschikt voor volwassenen 60+. Leuk gelegen met vanaf balkon/terras uitzicht op de jachthaven. Strand/centrum op loopafstand (ca 5 min.). Moderne, prima kamers met appartement-voorzieningen. Goed ontbijt (logies/ontbijt).

• 9Gerrie14-04-2018

Super hotel en lokatie Voort een fijne vakantie.

Morasol is een kleinschalig hotel aan een haven in Puerto Rico (Gran Canaria)Ligt rustig gelegen en toch alles op loopafstand te bereiken.De kamers zijn heel erg ruim .Bij aankomst staat er een fles wijn en een fles water klaar met een vriendelijk welkomst briefje.Het personeel is vriendelijk en je voelt je gelijk thuis.Aan alles is gedacht shampoo en douchegel hoef je niet mee te nemen .zelfs boeken kun je lenen ook in het Nederlands .Een super lokatie en een super hotel.

• 8Ad Notenboom06-03-2018

top gegeten en we gaan een maand later

We komen al jaren in Puerto Rico,in morasol of Marinas lekker in de haven.Wij hebben veel vrienden in de horeca dus alleen ontbijt geboekt.Bevalt ons best.Maaaaaaaar het weer was eigenlijk slecht dus daar kan niemand wat aan doen.Dus volgend jaar weer naar Morasol of marinas en ik denk dat mijn vrouw ook in stapt.

• 4stanzamare06-12-2017

Zoek beter naar een ander verblijf in Puerto Rico

Goed rustoord voor gepensioneerden, grootse voordeel er is gratis parking als je een wagen huurt (doch er zijn betere hotels in Puerto Rico die dat ook aanbieden). De receptie, bar & eetruimte is in de kelderverdieping gelegen & zodoende heb je tijdens je ontbijt/lunch/dinner een mooi uitzicht naar buiten toe.... op een rots. Nog nooit zo'n 'doodse' beleving in een hotel gezien. Onder de douche leer je dansen : heet / lauw & dan nog even super koud water komt er uit de douchekraan. Ook de bad gel & de shampoo is gerantsoeneerd in kleine flesjes van 20 ml. Het pluspunt is dat er gratis parking is van het hotel, doch er zijn in Puerto Rico wel meerdere hotels die dat hebben. Het keukentje op je appartement is ook zo summier mogelijk toebedeeld. Voor die prijs kun je een betere accommodatie vinden in Puerto Rico.

• 4JJ23-05-2017

Nooit meer

Helaas slechte ervaring gehad. Zorg dat je niet kamer 101geboekt hebt. Precies naast de ruimte waar het personeel smorgens vanaf 07:00 uur hun werkzaamheden start. Erg veel lawaai ook buiten. Dit aangegeven bij de receptie. Paar dagen later kregen we te horen dat het personeel is aangesproken en dat het nu minder lawaaierig zou moeten zijn. helaas niks van gemerkt. Meubilair is aan vernieuwing toe. Bij ons in het appartement ook veel vochtplekken op het plafond. Zwembad prima. Mensen zijn erg bang dat ze geen ligstoel hebben, leggen zo vroeg mogelijk de handdoek op het bedje. En komen vervolgens 3 uur later pas aanzetten. Mag ook wel wat van gezegd worden. Oja en als je kinderen heb ga niet hierheen! Is niet veel te doen voor ze en over algemeen komen hier stelletjes en met name senioren.

• 8Nicolaas09-02-2017

Geweldig

Morasol; ruime apartementen, goede bedden, verwarmd zwembad. Matig hotelrestaurant, maar veel restaurants in de buurt. Gelegen in Puerto Rico, waar het in januari vaak net iets beschutter en warmer is dan omgeving

• 8Anja07-02-2017

Fijn hotel

Het hotel is gelegen aan de haven, wat fijn is want de meeste hotels liggen tegen de rotsen aan. Lopend kun je naar winkels restaurants en het strand. Een minpunt vond ik het ontbreken van ligbedden op het terras en zon in de morgen. Gelukkig kun je op het dak heerlijk zonnen. Het zwembad is zeer schoon en lekker warm. De keukeninrichting is minimaal. Magnetron ontbrak. Verder is het een fijn appartement met goede bedden en prima schoonmaak. Er is gratis wifi. Het ontbijt vond ik vrij eenzijdig en vaak hetzelfde. Het personeel is vriendelijk.

• 10Jack10-07-2016

Fantstisch verblijf, voornamelijk door personeel.

Personeel zeer betrokken. prima locatie bij de haven. Grote 2 makerappartementen. Inrichting iets gedateerd maar nog prima op orde. Groot zwembad. op 3e etage zonnedek met hele fijne grote wirlpool met stortdouche. ging na 16 dagen met pijn in mijn hart weg en dat heb ik normaal niet snel. geweest eind juni-begin juli. zou er zeker terug komen.

Appartement Morasol Suites info

• Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KitchenetteBeschikbaar