Appartement
7,1

99 reviews over Appartement Morasol Suites in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Houwerzijl,
26-11-2018

Een kleinschalig hotel, zeer geschikt voor volwassenen 60+. Leuk gelegen met vanaf balkon/terras uitzicht op de jachthaven. Strand/centrum op loopafstand (ca 5 min.). Moderne, prima kamers met appartement-voorzieningen.

Goed ontbijt (logies/ontbijt).

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Morasol is een kleinschalig hotel aan een haven in Puerto Rico (Gran Canaria)Ligt rustig gelegen en toch alles op loopafstand te bereiken.De kamers zijn heel erg ruim .Bij aankomst staat er een fles wijn en een fles water klaar met een vriendelijk welkomst briefje.Het personeel is vriendelijk en je voelt je gelijk thuis.Aan alles is gedacht shampoo en douchegel hoef je niet mee te nemen .zelfs boeken kun je lenen ook in het Nederlands .Een super lokatie en een super hotel.

Gereisd met partner in april 2018

top gegeten en we gaan een maand later

Ad Notenboom,
6-3-2018

We komen al jaren in Puerto Rico,in morasol of Marinas lekker in de haven.Wij hebben veel vrienden in de horeca dus alleen ontbijt geboekt.Bevalt ons best.Maaaaaaaar het weer was eigenlijk slecht dus daar kan niemand wat aan doen.Dus volgend jaar weer naar Morasol of marinas en ik denk dat mijn vrouw ook in stapt.

Gereisd met partner in februari 2018

Zoek beter naar een ander verblijf in Puerto Rico

stanzamare,
6-12-2017

Goed rustoord voor gepensioneerden, grootse voordeel er is gratis parking als je een wagen huurt (doch er zijn betere hotels in Puerto Rico die dat ook aanbieden). De receptie, bar & eetruimte is in de kelderverdieping gelegen & zodoende heb je tijdens je ontbijt/lunch/dinner een mooi uitzicht naar buiten toe.... op een rots. Nog nooit zo'n 'doodse' beleving in een hotel gezien. Onder de douche leer je dansen : heet / lauw & dan nog even super koud water komt er uit de douchekraan. Ook de bad gel & de shampoo is gerantsoeneerd in kleine flesjes van 20 ml. Het pluspunt is dat er gratis parking is van het hotel, doch er zijn in Puerto Rico wel meerdere hotels die dat hebben. Het keukentje op je appartement is ook zo summier mogelijk toebedeeld. Voor die prijs kun je een betere accommodatie vinden in Puerto Rico.

Gereisd met partner in november 2017

Nooit meer

JJ,
23-5-2017

Helaas slechte ervaring gehad. Zorg dat je niet kamer 101geboekt hebt. Precies naast de ruimte waar het personeel smorgens vanaf 07:00 uur hun werkzaamheden start. Erg veel lawaai ook buiten. Dit aangegeven bij de receptie. Paar dagen later kregen we te horen dat het personeel is aangesproken en dat het nu minder lawaaierig zou moeten zijn. helaas niks van gemerkt. Meubilair is aan vernieuwing toe. Bij ons in het appartement ook veel vochtplekken op het plafond. Zwembad prima. Mensen zijn erg bang dat ze geen ligstoel hebben, leggen zo vroeg mogelijk de handdoek op het bedje. En komen vervolgens 3 uur later pas aanzetten. Mag ook wel wat van gezegd worden. Oja en als je kinderen heb ga niet hierheen! Is niet veel te doen voor ze en over algemeen komen hier stelletjes en met name senioren.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig

Nicolaas
9-2-2017

Morasol; ruime apartementen, goede bedden, verwarmd zwembad. Matig hotelrestaurant, maar veel restaurants in de buurt. Gelegen in Puerto Rico, waar het in januari vaak net iets beschutter en warmer is dan omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2017

Fijn hotel

Anja
7-2-2017

Het hotel is gelegen aan de haven, wat fijn is want de meeste hotels liggen tegen de rotsen aan. Lopend kun je naar winkels restaurants en het strand.

Een minpunt vond ik het ontbreken van ligbedden op het terras en zon in de morgen. Gelukkig kun je op het dak heerlijk zonnen.

Het zwembad is zeer schoon en lekker warm.

De keukeninrichting is minimaal. Magnetron ontbrak. Verder is het een fijn appartement met goede bedden en prima schoonmaak.

Er is gratis wifi.

Het ontbijt vond ik vrij eenzijdig en vaak hetzelfde.

Het personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2017

Personeel zeer betrokken. prima locatie bij de haven. Grote 2 makerappartementen. Inrichting iets gedateerd maar nog prima op orde. Groot zwembad. op 3e etage zonnedek met hele fijne grote wirlpool met stortdouche. ging na 16 dagen met pijn in mijn hart weg en dat heb ik normaal niet snel. geweest eind juni-begin juli. zou er zeker terug komen.

Gereisd met partner in juni 2016

prima hotel

6-7-2016

prima hotel. zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Er is wel wat achterstallig onderhoud. voor extra faciliteiten zoals wifi en een kluisje dien je te betalen. verder een leuk hotel op een mooie plek

Gereisd met partner in juli 2016

Tea van Es
6-5-2016

Alles is hier geweldig. Personeel zeer behulpzaam. Alles wordt elke dag schoongemaakt. Iedereen heel vriendelijk. Als er een klacht wordt dit zeer snel opgelost.

Gereisd met partner in mei 2016

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morasol Suites in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morasol Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.