Appartement Monteparaiso

Appartement Monteparaiso

6.8Voldoende

Spanje, Gran Canaria, Puerto Rico

Op vakantie geweest naar Monteparaiso?

6.8Voldoende

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Monteparaiso

• 7S.M.K. Kalishoek20-08-2010

Wij gaan nog een keer!

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Alles werd goed schoongemaakt en de handdoeken + beddengoed verwisselt. Mooi uitzicht vanaf het balkon! Het zwembad was simpel, maar schoon. Je mag gebruik maken van de facciliteiten bij het Rio Sol. De receptionisten waren vriendelijk en hebben ons goed geholpen. Ze spreken wel slecht Engels naar mijn mening. Het centrum is fantastisch, en je kunt er heerlijk eten voor weinig geld! Ook wij hebben enkele kakkerlakken gehad, maar deze kun je kapot spuiten met een gratis spuitbus die je bij het Rio Sol kunt afhalen. Kakkerlakken vind je overal op Gran Canaria. Helaas kunt je deze niet vermijden. Al met al een heerlijke vakantie gehad! Wij gaan zeker nog een keer terug. Verwacht geen gouden kranen in het Monteparaiso, maar het was zeker prima!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7marjon08-08-2006

mooie ruime appartementen met een groot balkon de handoeken werden vaak gewisseld en er werd bijna elke dag gepoetst wel jammer dat het zo engels is maar je mag gebruik maken van het naast gelegen complex riosol en daar is genoeg te doen marjon

Gereisd met familie in juli 2006

• 6antje van urk01-10-2005

Monte Paraiso heeft niet zoals hierboven staat 3 sterren, maar 2 sleutels, dat is dus een stuk minder. Verder is alles eenvoudig, maar voor die prijs kun je ook niet anders verwachten. Geen matrasjes bij het zwembad en geen parasol op het balkon. Voor de rest een schitterend uitzicht. En ik raad iedereen aan om uit eten te gaan, want de boodschappen waren er vreselijk duur en weinig variatie. En het grootste nadeel vond ik s nachts de herrie van de bars in de omgeving en vanaf beneden maar daar kan Monte Paraiso niets aan doen. De herrie tot s nachts half vier krijg je er gratis bij.

Gereisd in oktober 2005

• 7Kim en Danny31-07-2005

De appartementen waren erg simpel. Het douche/bad was wat roestig, evenals de oude kranen. Het bestek en de kopjes etc waren ook echt aan vervanging toe. Ook misten we airco. Zelf maar een ventilator gekocht, want de eerste 2 nachten hebben we niet kunnen slapen van de warmte! Je hebt er echt een prachtig uitzicht (vanuit alle appartementen) over het stadje én over de haven en de zee! Geweldig. Receptie (en ander personeel) is daar niet aanwezig, dus voor vragen etc moet je altijd naar riosol. Beetje irritant was dat. Prachtig strand (playa amadores) waar je met een taxi zo bent. Taxi's zijn er beslist niet duur! Kortom: als je niet veel in het appartement zal zijn of niet veel om luxe geeft; dan beslist doen! Puerto Rico zelf is sowieso prachtig!

Gereisd in juli 2005

Appartement Monteparaiso info