Hotel Mirador del Atlantico

Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Mirador del Atlantico

• 7Dirk03-01-2016

Prima 3 sterren aparthotel, goede ligging en wifi

In eerste instantie viel het wat tegen maar gaandeweg werden we steeds blijer. Appartement is aan de kleine kant, gebouwd op 2 personen, en dan met nog 2 kids waarvan er 1 op de bank en een extra bed.

Ligging in Amadores is prima, op het noorden, geen directe zon op het terras maar daardoor zijn de appartementen wel koel, en heb je mooi uitzicht op Tenerife. Vlak bij het strand en mooie wandelpad naar Puerto Rico. Personeel is supervriendelijk en wordt heel goed schoongemaakt. Wij aten in de restaurantjes of kookten zelf, in het kleine maar functioneel prima keukentje. Naast het hotel is een goed gesorteerde Spar-supermarkt, met o.a. vers brood. Buffetrestaurant is wat je mag verwachten van een all-inclusive formule.

Entertainment is wat knullig, maar wordt goedgemaakt door het enthousiasme en vriendelijkheid van de staf. Onze kids vermaakten zich prima in de kidsclub. Al met al een prima 3* aparthotel. En perfecte snelle WiFi in het appartement.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 8Bas pasterkamp30-10-2015

Prima Hotel

Op onze kamer waren een aantal mankementen zoals een wiebelende koelkast verstopt douche putje, kapotte douchekop, boiler heel snel koud. Dit is super opgelost nadat wij dit hadden gemeld aan de receptie. De kamer was verder prima. De keuken is geschikt om heel eenvoudig te koken omdat er geen ruimte is op de inductie kookplaat voor 2 pannen tegelijk Een absoluut min punt vonden wij dat overal voor moet worden betaald. De Airco kost €40 per week De kluis €10 per week en een Ikea kinderstoel €20 per week. Ook voor de Tv moet worden betaald. Wij wilden onze kamer op de dag van vertrek nog een paar uurtjes langer houden zodat ons zoontje nog even kon slapen, kosten €25 een dag langer Airco €8. Verder is het Hotel erg schoon en ook de kamers worden netjes schoongemaakt. (5 dagen per week) Het zwembad is ook mooi en schoon. De badmeester (David) vonden wij een vreemde vogel omdat hij de hele tijd alleen maar met vrouwen bezig is en ook nogal aanrakering . Het buffet vonden wij prima.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 8Dieter21-08-2015

Leuke vakantie gehad

Hotel is op wandel afstand van zee. Goed meegevallen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 5Cornu18-07-2015

Goed voor 1 keer

Hotel is verouderd; Toeslag voor gebruik van Airco en TV. Geen live-coocking ( alles is op voorhand gemaakt zoals spiegelei waardoor dooier reeds gestold is). Animatie is altijd hetzelfde: een uur BINGO en daarna een kleine show of voorstelling. Soms wel goed, soms het bekijken niet waard. Bvb. een Eagle-show of Reptielenshow waar drie dieren worden getoond en het de bedoeling is met deze dieren tegen betaling op de fot te gaan. 2 dagen per week wordt er niet gepoetst op de kamers. Wel mooi uitzicht op de baai en bij helder weer zie je "de Teide" op Tenerife.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6iris ridderikhoff25-06-2015

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst om 21 uur niets meer te eten. receptie onvriendelijk. Betaling €40,00 per week voor airco(stond niet in de gids) Betaling €10,00 per week voor TV.(stond niet in gids) Handdoekservice € 1,00 per stuk. Kakkerlak op de kamer. Geen water in de koelkast bij aankomst.Ook niet te koop in het winkeltje, dat om 20 u sluit. Eten bij all inclusifbuffet slecht. Ontbijt wel goed. Plastic serviesgoed. Appartement en bedden goed. Ligbedden waren nieuw en meer dan genoeg. Tevens genoeg kussens .Geen handdoekje leggen dus. Pluspunt: Korte afstand naar strand met ligbedden. Tegen betaling € 5,00 per bed. Taxistandplaats tegenover hotel. Bushalte t.o. hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9T. Kuiper28-01-2015

Fantastische vakantie gehad!

Mirador del Atlantico is een Apart Hotel, dus mogelijkheid voor het alleen huren van een kamer met logies, of je gaat zoals wij deden, All Inclusive. Het eten was prima, veel variatie, heerlijke smaak, en keus genoeg. Iedere dag een ander thema. Eten en drankjes en vanaf 16.00 Happy Hour bij de poolbar. Met snacks ed. 's Avonds was er entertainment, niet heel erg spannend, maar ze deden hun best. Personeel is supervriendelijk! Sylvia en Carmen en Terry van het entertainment. Hotel en restaurant zijn superschoon, de poetsdames draaien hier echt overuren. Bedden waren heerlijk zacht en de kamer was heerlijk ruim. Wij hadden een kamer met keukentje en een balkon en een aparte en zeer ruime slaapkamer met giga inbouwkast. Het uitzicht vanaf balkon is subliem, je kijkt over het Amadores strand en bij helder weer kan je de vulkaan van Tenerife zien, de El Teide. Onze zoon van 19 heeft zich hier ook goed vermaakt. Een uitstapje via de boulevard naar Puerto Rick is zo gemaakt. Lekker shoppen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 8Nicolette12-10-2014

Goed gelegen en schoon hotel!

Het hotel is goed gelegen en wordt goed schoon gehouden. Het 2 kamer-app. is netjes en goed ingericht en beschikt over een terras of balkon met een super mooi uitzicht. Het zwembad en het kinderbad zijn prima en heerlijk verkoelend. Het terras om het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt en de zonnebedjes krijgen om de paar dagen een poetsbeurt. Dagelijks wordt er iets aan entertainment gedaan door Terry (er was bij ons geen animatieteam aanwezig, dit kwam pas toen er 210 Scandinaviërs aankwamen. Animatie was in hun taal). Dagelijks bingo, muziek en eventueel een dans optreden. Eten was over het algemeen oke, maar er mocht wat meer variatie in zitten. Dagelijks een ander thema, maar dit beperkte zich tot een aantal gerechten. All Inn was beperkt, enkel ontbijt, lunch, diner, snacks (16:00-18:00) en drank (11:00-23:00). Ijsjes en snoepjes moesten apart betaald worden en waren in het winkeltje goedkoper dan bij de bar. Personeel (Sylvia/David/Carmen) erg aardig en geweldig met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 8Marco en Marianne30-09-2014

Leuk en prima ligging

Onlangs geweest voor 13 dagen. Was even wennen met hetgeen wij normaal boeken op basis van 4* of meer. Appartementen zijn prima, ook qua uitrusting (en koffie-apparaat), All Inclusive is aan te raden omwille van de hoeveelheid restaurants op loopafstand, maar dat is persoonlijk. Smaak en variatie zijn prima overigens. Via de weg omhoog heb je nog een compleet winkelcentrum met restaurantjes (vnl op engelsen georienteerd). Taxi/auto duurt 3 minuten. Lopend naar Puerto Rico via een heuvelachtig kustpad duurt ca 15 minuten. Strand op 5 minuten lopen. Bij helder weer zie je Tenerife liggen

Gereisd met partner in september 2014

• 9toos.vanheerebeek11-05-2014

We gaan zeker nog eens terug!

Met onze twee zonen (9 en 12 jaar) een week mei-vakantie doorgebracht. Prima appartementen met goede bedden. Alles was schoon en goed onderhouden. Mooi uitzicht over zee. Het buffet was qua prijs/kwaliteit in verhouding. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam, spreekt goed Engels. Het was rustig, (nog) weinig Nederlanders, meeste gasten waren Brits. Extra complimenten voor de entertainer. Hij zorgde er bijvoorbeeld voor dat onze jongens bij de dagelijse watepolowedstrijd gewoon en met veel plezier voor de spelers en toeschouwers, met de volwassenen konden meespelen. We hebben genoten, als het even kan gaan we het volgend jaar terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

5 tips over Hotel Mirador del Atlantico

• iris ridderikhoff, 25-06-2015

Neem filterzakjes mee voor het koffieapparaat. Spuitbus tegen kakkerlakken halen bij de receptie.

• Nicolette, 12-10-2014

Wil je meer zien dan deze baai: er is een wandelpad vanuit de baai naar Puerto Rico. Is een leuke wandeling. Wil je meer van het eiland zien dan is het zeker wel aan te raden om een auto te huren. Ga je wandelen? Neem goede schoenen mee, het is er nogal heuvelachtig met redelijk gladde tegels.

• Marco en Marianne, 30-09-2014

Huur een auto in deze regio (van Arquineguin tot aan Puerto de Mogan anders ben je redelijk beperkt. Taxi's naar bv. Playa del Ingles kosten € 30 enkele reis.

2 vragen over Hotel Mirador del Atlantico

• sheila, 05-11-2016

boeken

kan mirador del atlantico niet meer boeken voor 2017, wat is hier van de oorzaak?

• fam.flam, 19-10-2014

appartement/keuken

Ik heb een vraag met betrekking tot de keuken? is hier een 2 of 4 pits aanwezig? En is er voldoende kookgerei? En mijn laatste vraag: zit er een supermarkt in de buurt?

T. Kuiper, 28-01-2015

Er is een keukentje met een 4 pits gasstel. Volgens mij voldoende kookgerei. Er zit een Spar supermarkt op 50 meter afstand die echt alles heeft. Er is ook een winkeltje in het hotel met broodjes ed.

Hotel Mirador del Atlantico info

• Aantal sterrenstersterster