Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPuerto Rico

8.3FantastischScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

26 Reviews over Marina Bayview

• 6albert22-09-2016

nooit meer

mooi uitzicht maar daardoor veeeel te veel trappenlopen en op het appartement is helemaal niks te beleven en het lijkt wel een stiltepark helemaal geen animatie en al helemaal geen nederlanders geen muziek en bij happyh our hooguit 4 man aan de bar.personeel wel zeer vriendelijk en behulpzaam als je van echte rust houd en je echt op jezelf wil zijn moet je hier heengaan zo niet dan verveel je je eigen kapot en het ligt veel te ver van een heel verouderd centrum.voor ons nooit meer puerto rico!!!!

• 8dopey10-03-2013

zeer vriendelijk personeel

Prima accomodatie. Appartement is wel aan de kleine kant. Na het douchen onder een heerlijke stortdouche staat wel de hele badkamer blank, jammer. Verder heerlijke zonsolarium voor het appartement met fantastisch uitzicht over de jachthaven en de oceaan.

• 9Hans v/d Linde20-05-2012

Prima Plek

Eeen beetje late reactie,maar ik heb er met mijn vrouw een week vakantie gehouden,en hat was fantaties

• 8o. sleurink09-10-2011

prachtig uitzicht

ipanama park puerto rico is zeker een aanrader net 8 dg verbleven in het zgn 2 sterren complex nou het mogen er minimaal 3 zijn ligging geweldig service prima vriendelijk personeel, schoonmaak mocht iets beter met name deuren en kozijnen, standaard ventilator op de kamer zou geen overbodige luxe zijn.

• 8Arthur & Marion15-07-2011

Het is wat je er zelf van maakt.

We zijn hier 11 dagen op vakantie geweest op basis van logies.

Het appartementencomplex is gebouwd tegen een rots aan laag bij het water. Je kijkt vanaf je balkon uit op een hele leuke plezierhaven en natuurlijk op de open zee. Appartement was ruim opgezet, 2 verdiepingen, goeie bedden. Matige douche. Keuken heel erg karig ingericht. Moesten elke dag uit eten. Appartement was niet schoon bij aankomst. Hebben zelf maar even wat gedaan. Kleine moeite. Kamers worden wisselvallig schoongemaakt, daarnaast gebeurd dit niet nauwkeurig. Dit was een nadeel van de vakantie. Daarentegen is de omgeving enorm mooi en het personeel vriendelijk. Dichtbij het complex zit een shoppingcentre. Hier is alles te vinden wat je nodig hebt. Middels een trap met VEEL treden loop je vanaf het appartement daarheen en kan je ook naar het strand.

Een echte aanrader is Playa de Amadores! Schitterend strand! Als je wilt eten: Torro Bravo!! (in het nabijgelegen shoppingcentre onderaan de trap)

• 9Geertjan van der Schaaf21-10-2010

Mooie plek, uitstekende prijs

Park is prima onderhouden. Basic en netjes ingericht. 5x per week wordt er schoongemaakt en afgewassen! Uitzicht is mooi op haven en zee. A-kant (zat zelf in B411) profiteert van zonsondergang. Zwembad is prima, stoelen en parasols genoeg, geen handdoekje leggers! Auto kon ik ook prima gratis parkeren. Je bent binnen paar minuten beneden. Als je kleine 10 minuten door loopt kom je in het centrum. Taxi's rijden af en aan. Goed eten in Taverne San Miguel. Terugweg met 160 trappetjes. Ik wist dat en vind dat geen probleem. Personeel allervriendelijks. Tja wat kan je zeggen, gewoon prima voor de prijs! En inderdaad geen airco (huur 60 eu pw) maar dan moet je ergens anders boeken en meer betalen!

• 8Margy en Budy06-10-2010

mooi gelegen; bescheiden ingericht; afgelegen

We zijn al eens eerder op Gr.Canaria geweest (okt.1982). Het was een aangenaam weerzien. Mooi gelegen en bescheiden ingericht appartement tegen een berghelling gebouwd. Het uitzicht is er prachtig, zelfs vanuit je bed op de bovenverdieping. Het ligt er nogal afgelegen, dus je moet er wel een auto hebben om op het strand en andere uitgaansgelegenheden te komen. Dit laatste kun je ook via plaatselijke otganisaties boeken, en dan word je afgehaald en thuisgebracht. Wij hebben er een fijne vakantie gehad!

• 8G.A.van der Werf30-09-2010

mooie gelegen aan de Haven en uitkijken op de zee

Het is een park met vriendelijk en behulpzaam personeel. De schoonmaak van de appartementen en het gehele park prima. Service van de receptie prima. Nadeel een klein zwembad. Te weinig parasols en de ligbedden zijn niet verstelbaar. Ligbedden zitten zast aan de grond zodat je ze niet kan verschuiven en verplaatsen. In de omgeving voldoende pinautomaten en eetgelegenheden. Taxi's brengen je binnen de plaats overal heen voor een € 3.00. Een ander nadeel kunnen zijn de trappen in het complex. Je moet niet invalide of slecht ter been zijn dan is het geen aanrader. Accomodatie netjes en schoon. Sober ingericht. Balkon groot maar er ontbreekt een parasol. Minpunt geen airco wat geen overbodige luxe zou zijn. Wij hebben er een prettige vakantie gehad.

• 9Theo30-09-2010

Alles wat je nodig hebt voor een weekje.

Dit appartement is de perfecte plaats voor een weekje vissen. Superschoon en iedereen heel vriendelijk. Prima service. Personeel belde bijvoorbeeld de hele dag naar vliegtuigmaatschappij om te weten te komen hoe het zat met de staking op de vliegvelden is Spanje op de 29-ste, onze datum van terugreis. Kleine supermarkt met heel redelijke prijzen. De bar is Engels/Iers en dat merk je aan het schuimloze bier. Geen airco aan boord, maar het balkon is zo groot dat er makkelijk twee matrassen op passen. De hele week heerlijk buiten geslapen. Prima uitvalsbasis om te vissen. De haven ligt er recht onder. Prima boot is de Exploramar, vraag naar Billy. Laat je niet verwijzen naar de Cavalier. Op de kop van de haven bij de ligplaats van de bedrijfsboten ligt een fantastisch restaurantje, Grill Costa Mar. Vraag naar de gemengde visschotel, staat niet op de kaart maar je eet je vingers er bij op.

• 9P. Koopmans30-08-2010

Geweldig!

We hebben een heerlijke zonvakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten bij de restaurantjes vlakbij de supermarkt, wel 132 treden naar beneden en natuurlijk ook weer naar boven, maar prima te doen hoor! Ook het appartement was ruim, werk goed schoongemaakt en de handdoeken werden om de dag verschoond. Wij hebben genoten! We vlogen pas 's avonds om 19.20 uur terug naar Nederland, maar we konden in een ander appartement toch nog even douchen, prima geregeld.

Appartement Marina Bayview info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)