Appartement Maracaibo

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
Appartement Maracaibo

4 tips over Appartement Maracaibo

tml_verhoeven_1, 23-8-2014

Tip:Huur een auto via het hotel(dan weet je zeker dat het goed zit met de verzekering) want dan merk je dat er veel te zien en te doen is op het eiland.

Tip:via trip advisor kun je op zoek gaan naar de beste restaurants op het eiland.Dit is zeker een aanrader want het eten in anderen restaurants is erg veel van hetzelfde en erg op engels eten gericht

Geanne, 17-8-2014

Tegenover het hotel (boven) zit een supermarkt (super dino) maar wij ging liever naar de spar bij het strand. Die is wel iets goedkoper dan de Dino.

Ik zou niet voor de begane grond kiezen, geen privacy en alles is kleiner en deze kamer en de bedden zijn ook keihard.

Een trip zoals de dolfijnenboot en afrikat is een hele leuke activiteit, let wel op je kan best wel eens zeeziek worden van die golven, dus weet zeker dat je er tegen kunt voor je de hele reis boven een zakje hangt.

Suzanne Post, 23-3-2014
De superieurskamer is aan te bevelen. Het weer is er ook in maanden als november en maart heerlijk.

Reijersen van Buuren, 31-7-2012
Onderaan de haven kun je heerlijk tapas eten en ook de Chinees in het winkelcentrum is erg goed (wel last van verkopers aan tafel). Bezoek waard: grotkapel en grotwoningen. Huur een auto vanuit Nederland (bij Coldcar). Dat bespaart je meer dan de helft!