Appartement Los Veleros

9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Los Veleros voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Los Veleros in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldige plek om rond te rijden

Henny
16-10-2013

Voor de tweede keer naar Los Veleros geweest. Er was weinig veranderd: schoon, goede bedden en lekker zwembad.Gewoon een geweldige plek om vanuit hier het eiland te ontdekken. De restaurantjes beneden zijn allemaal goed en niet te duur. Vergeet op zondagavond niet naar de Pio Pio bar te gaan aan het strant in Gauro.

Het appartement is eenvoudig ingericht en schoon. Elke dag wordt het schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken ( behalve op zondag). De bedden zijn goed. Voor TV moet je betalen:1 euro p.u. In het hoogseizoen zal de airco gemist worden. Voor het appartement op de begane grond is een klein zitje dat wel privacy geeft. Zeker niet geschikt voor rolstoelen. Het restaurant was gesloten. Goede restaurant zijn 5 minuten rijden of 160 trappen naar beneden. Koop daar niets bij het souvenierswinkeltje: het zijn afzetters! Op zondag zijn er in PioPio beach bar in Tauro life optredens. Om 21.00 uur treedt Erik ( a touch of Dutch) op. Heerlijk ongedwongen sfeer. Kijk uit voor de mooie dames van Tine Chare. Leuk om het grandioze Anfi hotel te bekijken, maar teken niets en neem de handdoeken en de bootreis in ontvangst.

Het hoogseizoen begin half oktober. Wij konden in alle rust overal alles goed bereiken.

Heerlijke plek voor wie niet in de grote drukte wil zitten. Mooi uitzicht op haven. Kwartiertje wandelen naar strand. Prima restaurantjes dicht in de buurt (100 m afdalen en weer terugklimmen, niet te veel drinken...). Restaurantje bij appartement is nogal matig. Goede uitvalsbasis voor tochten naar het noorden. 3-kamerappartent aanbevolen (terrasje).

We hebben een aantal aanbieders voor Los Veleros voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Veleros in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Veleros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Veleros scoort een 9.14 uit 10 op basis van 6 reviews.