Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Appartement Las Buganvillas

We hebben een aantal aanbieders voor Las Buganvillas voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Las Buganvillas in het Nederlands

1x en nooit weer !

GeeJee
16-8-2011

Een erg rumoerige plek, boven op de berg. Misleidend is vooral de afstand tot het strand. Van de berg af kost je een half uur en een fles zuurstof, de berg op een uur en 3 flessen zuurstof. Prijs kwaliteit verhouding klopt wel. Erg veel dronken Engelsen en Ieren en grote, rumoerige Spaanse families.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Buganvillas in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Buganvillas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.