Géén boekingskosten

Appartement El Greco

SpanjeGran CanariaPuerto Rico

We hebben de beste aanbieders voor Appartement El Greco voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 35 reviews

Meer appartement info

35 Reviews over El Greco

• 10Piet Brederoo09-06-2017

In een woord Super

Ontvangst was zeer gastvrij. Dame legde alles netjes uit, en een jonge man wees ons de weg naar ons appartement. Wat dan zo prettig is dat hij niet laat merken een fooi te wensen. Dan krijg je van ons dus juist wel fooi. Kamers zijn geweldig !! Hygiene is is echt super goed !! Gastvrijheid en beleefdheid is heel erg goed !!

Vanmiddag bij het zwembad wil er een oude man met rotator in het bubbelbad. De badmeester ziet dat gebeuren en snelt er heen. Deze man had het uurtje van zijn leven. Hij werd er in geholpen en later weer eruit geholpen. De badmeester hielp hem afdrogen en zelfs hielp hij met het verwisselen van een droge zwembroek. Nee, het is hier echt geen ouwe lullen plek hoor. Maar deze man zal hier zeker weer terug komen schat ik zo in. En, want denk je... De badmeester weigerde een fooi van deze man. Hij deed het echt vanuit zijn hart.

Happy Hour bij het zwembad. Twee voor de prijs van 1. Wil je dan twee soorten drankjes.... Maken ze echt geen punt van. Als je dan denkt dat je weinig alcohol krijgt omdat het voor weinig moet.... Vergeet het maar.... Wij lieten ze zelfs staan omdat er teveel alcohol in zat. Goed of fout.... Ik zeg beter zo dan anders om. Dus, goed !

kamermeisjes doen hun uiterste best alles piekfijn schoon te houden. Echt niets op aan te merken. Zelfs geen oude silicone randjes in de badkamer. Hier kunnen echt hekel veeleer accommodaties een voorbeeld aan nemen. Ik gaf het kamermeisje 10 euro fooi. Waarom..., omdat ze zelfs de vuile afwas stond schoon te maken. ha ha, mijn vrouw deed 10 minuten later precies het zelfde.. Ze gaf haar ook 10 euro fooi. Hadden we even niet tegen elkaar gezegd. Erg...., nee hoor.... Het kamermeisjes zij alleen niet, van uw man heeft ook al gegeven. :-)

Buiten op straat onder het appartement is het minder goed geregeld. we lopen hier ieder avond langs om een eettentje te zoeken. Hotel kan hier niets aan doen, maar hier word je echt stond ziek van die lui die je naar binnen willen lokken om te komen eten of iets te drinken. best jammer, want nu gaan we standaard linksaf het complex uit. Rechtsaf voelt gewoon niet goed. Gran Canaria kan je totaal niet vergelijken met bijvoorbeeld Ibiza. Het eiland is 20/ 30 jaar geleden een beetje stil blijven staan. Of dat erg is... nee hoor, maar prettig als je het van te voren weet. Restaurants mogen best een beetje kwaliteitskoks invliegen. Nu verkoopt ieder horeca tentje eigenlijk precies het zelfde. prijs is laag, dus ook hier niets over te klagen. Ik zou graag wat meer uit geven, en iets lekker culinair genieten. Maar ach.... zo heeft ieder land zn eigen "IK". Samengevat: Gran Cacanaria moetje zelf beslissen of je het leuk vind.. Maar, El Greco kan ik je zeker aanraden !!!

• 9Sander Schutten30-04-2017

Heerlijk!

Vanaf de 1e minuut voelde het al als een 2e thuis. Alles is schoon, netjes en in goede staat. De appartementen zijn ruim en slim ingericht. Ideaal voor een gezin met 2 kinderen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Na de eerste dag al de beste vakantie sinds tijden. Het water van het zwembad is warm genoeg voor jonge kids.jacuzzi lekker warm.

• 8keemar23-03-2014

mooie locatie maar....

misschien wel nodig aan te geven dat dit appartement tijdens de wintermaanden niet of nauwelijks te reserveren is omdat het dan geheel verhuurd is aan de Scandinaviërs.

• 10p_marks03-08-2012

Het is een aanrader

Het complex is onlangs volledig gerenoveerd. Alles is nieuw. De appartementen zijn volledig gestript en nieuw ingericht. Schitterend!! De ligging is geweldig. Even de straat oversteken en je bent op het strand. Bijzonder is dat daar nu een rokers en niet rokers gedeelte is. Het personeel is opvallend vriendelijk. Bij het zwembad, dat opvallend schoon is, is een snackbar. Ook deze snackbar is opvallend schoon. Rob de Geus zou er opgewonden over geraken. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt. Er is ook een gratis badhanddoeken service. Het gebruik van een kluisje is ook gratis.

• 9r.lustenhouwer06-05-2012

schitterende plek

Mooi appartement direct aan de haven en het strand van Puerto Rico. Vriendelijk en behulpzaam personeel en iedere dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Appartementen mooi ingericht en in iedere kamer een eigen airco. Restaurants en barretjes direct bij het hotel waar je geen last van hebt. Winkelcentrum op 10 min. lopen. Grote Spar aan het strand met verse broodjes.

• 8Hennie Verhoeven27-03-2012

leuk gezien te hebben

Appartement perfect, heerlijk ruim. Allemaal marmer en heel schoon. Wij hadden half pension.(5 gangen met ruime keus) Aan te raden, alleen was Il Molino op maandag gesloten en moesten we 1 dag van te voren aangegeven wat we wilden eten. was niet zo handig. Toen wij om 20.00 uur kwamen stond de ober die ook het ontbijt verzorgde op ons te wachten en pruttelde een beetje omdat we zolaat waren. Wij zaten alleen in het lege restaurant en hij stond echt te wachten tot we klaar waren. We voelden ons 2e hands gasten. We waren zo op het strand. Heerlijk weer wel erg toeristisch. Alleen maar witte appartementen. Heerlijk voor een weekje zon.

• 10Tamara25-02-2012

Helemaal top!!

Wij komen net terug uit El Greco. We hadden een bungalow met twee slaapkamers (zat in het aparte gedeelte met de jacuzzi) en twee badkamers (bij de master bedroom zat een eigen badkamer). Ruim en mooi en modern ingericht, ook ruim voldoende keukengerei om eventueel mee te koken. Uit eten is daar in de buurt ook helemaal niet echt duur (waren met zijn drieën; voor- en hoofdgerecht + drinken voor gem. €60). Een aanrader is Gran Italia (rechtsaf als je uit het complex komt, dan zit het op de 1e verdieping in dat winkelcentrum), ontzettend lekker eten en heel gezellig personeel. Er werd ook super schoongemaakt in ons appartement, echt top! Verder ligt het ook prachtig. Het ligt helemaal onderaan de berg en je loopt de weg over en je zit op het strand. In de omgeving van het complex is ook genoeg te doen qua winkels en eettentjes, etc. Personeel is ook erg behulpzaam en vriendelijk. Kortom, wij hebben echt genoten van onze vakantie!! We komen graag hier weer terug!!

• 8Adam + Eva30-12-2009

Heropening, na renovatie, April 2010

Erg duur appartementencomplex. Mogelijk na de renovatie van de kamers een betere prijs/kwaliteit verhouding. Verder niets op aan te merken.

• 9Sandra03-01-2009

Ongekend goede ligging

Bij uitstek het beste aparthotel van de omgeving wat betreft bereikbaarheid en ligging.

• 8EM Leenards05-11-2008

sterk aan te bevelen

Heel vriendelijk personeel. Er wordt elke dag heel goed schoon gemaakt.

Appartement El Greco info

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Maaltijden