Appartement El Greco

36 reviews over Appartement El Greco in het Nederlands

In een woord Super

Piet Brederoo,
9-6-2017

Ontvangst was zeer gastvrij. Dame legde alles netjes uit, en een jonge man wees ons de weg naar ons appartement. Wat dan zo prettig is dat hij niet laat merken een fooi te wensen. Dan krijg je van ons dus juist wel fooi.

Kamers zijn geweldig !!

Hygiene is is echt super goed !!

Gastvrijheid en beleefdheid is heel erg goed !!

Vanmiddag bij het zwembad wil er een oude man met rotator in het bubbelbad. De badmeester ziet dat gebeuren en snelt er heen. Deze man had het uurtje van zijn leven. Hij werd er in geholpen en later weer eruit geholpen. De badmeester hielp hem afdrogen en zelfs hielp hij met het verwisselen van een droge zwembroek. Nee, het is hier echt geen ouwe lullen plek hoor. Maar deze man zal hier zeker weer terug komen schat ik zo in. En, want denk je... De badmeester weigerde een fooi van deze man. Hij deed het echt vanuit zijn hart.

Happy Hour bij het zwembad. Twee voor de prijs van 1. Wil je dan twee soorten drankjes.... Maken ze echt geen punt van. Als je dan denkt dat je weinig alcohol krijgt omdat het voor weinig moet.... Vergeet het maar.... Wij lieten ze zelfs staan omdat er teveel alcohol in zat. Goed of fout.... Ik zeg beter zo dan anders om. Dus, goed !

kamermeisjes doen hun uiterste best alles piekfijn schoon te houden. Echt niets op aan te merken. Zelfs geen oude silicone randjes in de badkamer. Hier kunnen echt hekel veeleer accommodaties een voorbeeld aan nemen. Ik gaf het kamermeisje 10 euro fooi. Waarom..., omdat ze zelfs de vuile afwas stond schoon te maken. ha ha, mijn vrouw deed 10 minuten later precies het zelfde.. Ze gaf haar ook 10 euro fooi. Hadden we even niet tegen elkaar gezegd. Erg...., nee hoor.... Het kamermeisjes zij alleen niet, van uw man heeft ook al gegeven. :-)

Buiten op straat onder het appartement is het minder goed geregeld. we lopen hier ieder avond langs om een eettentje te zoeken. Hotel kan hier niets aan doen, maar hier word je echt stond ziek van die lui die je naar binnen willen lokken om te komen eten of iets te drinken. best jammer, want nu gaan we standaard linksaf het complex uit. Rechtsaf voelt gewoon niet goed. Gran Canaria kan je totaal niet vergelijken met bijvoorbeeld Ibiza. Het eiland is 20/ 30 jaar geleden een beetje stil blijven staan. Of dat erg is... nee hoor, maar prettig als je het van te voren weet. Restaurants mogen best een beetje kwaliteitskoks invliegen. Nu verkoopt ieder horeca tentje eigenlijk precies het zelfde. prijs is laag, dus ook hier niets over te klagen. Ik zou graag wat meer uit geven, en iets lekker culinair genieten. Maar ach.... zo heeft ieder land zn eigen "IK".

Samengevat: Gran Cacanaria moetje zelf beslissen of je het leuk vind.. Maar, El Greco kan ik je zeker aanraden !!!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk!

Sander Schutten,
30-4-2017

Vanaf de 1e minuut voelde het al als een 2e thuis. Alles is schoon, netjes en in goede staat. De appartementen zijn ruim en slim ingericht. Ideaal voor een gezin met 2 kinderen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Na de eerste dag al de beste vakantie sinds tijden. Het water van het zwembad is warm genoeg voor jonge kids.jacuzzi lekker warm.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

mooie locatie maar....

keemar
23-3-2014

misschien wel nodig aan te geven dat dit appartement tijdens de wintermaanden niet of nauwelijks te reserveren is omdat het dan geheel verhuurd is aan de Scandinaviërs.

Gereisd anders in januari 2014

Het is een aanrader

p_marks
      3-8-2012

Het complex is onlangs volledig gerenoveerd. Alles is nieuw. De appartementen zijn volledig gestript en nieuw ingericht. Schitterend!! De ligging is geweldig. Even de straat oversteken en je bent op het strand. Bijzonder is dat daar nu een rokers en niet rokers gedeelte is. Het personeel is opvallend vriendelijk. Bij het zwembad, dat opvallend schoon is, is een snackbar. Ook deze snackbar is opvallend schoon. Rob de Geus zou er opgewonden over geraken. De appartementen worden dagelijks schoongemaakt. Er is ook een gratis badhanddoeken service. Het gebruik van een kluisje is ook gratis.

Gereisd met vrienden in juli 2012

schitterende plek

r.lustenhouwer
      6-5-2012

Mooi appartement direct aan de haven en het strand van Puerto Rico. Vriendelijk en behulpzaam personeel en iedere dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Appartementen mooi ingericht en in iedere kamer een eigen airco. Restaurants en barretjes direct bij het hotel waar je geen last van hebt. Winkelcentrum op 10 min. lopen. Grote Spar aan het strand met verse broodjes.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

leuk gezien te hebben

Hennie Verhoeven
      27-3-2012

Appartement perfect, heerlijk ruim. Allemaal marmer en heel schoon. Wij hadden half pension.(5 gangen met ruime keus) Aan te raden, alleen was Il Molino op maandag gesloten en moesten we 1 dag van te voren aangegeven wat we wilden eten. was niet zo handig. Toen wij om 20.00 uur kwamen stond de ober die ook het ontbijt verzorgde op ons te wachten en pruttelde een beetje omdat we zolaat waren. Wij zaten alleen in het lege restaurant en hij stond echt te wachten tot we klaar waren. We voelden ons 2e hands gasten. We waren zo op het strand. Heerlijk weer wel erg toeristisch. Alleen maar witte appartementen. Heerlijk voor een weekje zon.

Gereisd met partner in maart 2012

Helemaal top!!

Tamara
      25-2-2012

Wij komen net terug uit El Greco. We hadden een bungalow met twee slaapkamers (zat in het aparte gedeelte met de jacuzzi) en twee badkamers (bij de master bedroom zat een eigen badkamer). Ruim en mooi en modern ingericht, ook ruim voldoende keukengerei om eventueel mee te koken. Uit eten is daar in de buurt ook helemaal niet echt duur (waren met zijn drieën; voor- en hoofdgerecht + drinken voor gem. €60). Een aanrader is Gran Italia (rechtsaf als je uit het complex komt, dan zit het op de 1e verdieping in dat winkelcentrum), ontzettend lekker eten en heel gezellig personeel. Er werd ook super schoongemaakt in ons appartement, echt top! Verder ligt het ook prachtig. Het ligt helemaal onderaan de berg en je loopt de weg over en je zit op het strand. In de omgeving van het complex is ook genoeg te doen qua winkels en eettentjes, etc. Personeel is ook erg behulpzaam en vriendelijk. Kortom, wij hebben echt genoten van onze vakantie!! We komen graag hier weer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Heropening, na renovatie, April 2010

Adam + Eva
      30-12-2009

Erg duur appartementencomplex. Mogelijk na de renovatie van de kamers een betere prijs/kwaliteit verhouding. Verder niets op aan te merken.

Gereisd met partner in december 2009

Ongekend goede ligging

Sandra
      3-1-2009

Bij uitstek het beste aparthotel van de omgeving wat betreft bereikbaarheid en ligging.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008
      2008

sterk aan te bevelen

EM Leenards
      5-11-2008

Heel vriendelijk personeel. Er wordt elke dag heel goed schoon gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2008

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Greco in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Greco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.