Appartement Eden

5 reviews over Appartement Eden in het Nederlands

Prima accomodatie

Andreas,
13-2-2018

Nette appartementen, goede schoonmaak en zeer vriendelijk personeel.

Prima prijs-kwaliteit verhouding!

WJ,
3-12-2017

Direct links is een paadje dat de kortste route is naar het shopping center en taxi standplaats.

Voor een euro of 3 à 4 ben je met de taxi bij het busstation of bij het strand.

Prima appartement voor uitvalbasis naar bij voorbeeld Puerto de Morgan.

leuke appartementen

johan,
3-12-2017

leuke appartementen met voldoende ruimte.

ruim terras waar ook ligstoelen aanwezig zijn.

bij het zwembad voldoende ligstoelen met wel veel Britten.

waar je geen last van had.

een auto is wel handig

Nooit meer

Bob,
26-10-2017

Het complex word voornamelijk bezocht door mensen uit Engeland. Wij hebben het netjes gezegd als een heel luidruchtig complex ervaren zeker s'nachts werd er boven ons en naast ons veel lawaai gemaakt. Het zwembad is zwaar verwaarloosd en voor kinderen gevaarlijk. Je kunt om het zwembad en in het zwembad niet fatsoenlijk lopen zonder je voeten open te halen aan de afbladderende randen. Het water in het zwembad was ranzig en je ziet overal alg en schimmel op de randen van het zwembad.

Zeer mooie liggen met uitkijk op het dal

janeningridvanwaardenburg
13-10-2013

De appartementen zijn schoon het interieur zou vervangen mogen worden dat heeft zijn beste tijd wel gehad, maar doorat het allemaal schoon is kijk je daar doorheen.Het appartement ligt op het hoogste punt van Puerto Rico. Voor het uitzicht is het geweldig als je slecht ter been bent kun je daar niets doen. De weg naar beneden is erg stijl om te lopen en je doet er dan ongeveer 45 minuten over, omhoog lopen kost je 1 uur. Je kunt alleen naar beneden en naar boven met de taxi. Bussen rijden niet op die hoogte. Maar voor 3,50 enkele ritje ben je met de taxi ook op de plaats van bestemming. 100 meter van het complex ligt een groot winkel centrum het Europa Shopping Center. Het vervelende hiervan is dat ze je bijna naar binnen trekken om te komen eten. Ik vind dat erg vervelend maar dat hoort er schijnbaar bij in die landen. Het personeel van het complex is erg vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Eden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eden in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.