Appartement Cumana

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Cumana

• 1Jan01-09-2011

Ontzettend smerig en zeer veel kapot.

Nu wordt vermeld,dat er alleen treden zijn,120 !Dat was tot 2009 niet zo! Alles kapot,echt alles,en vies en beschimmeld.

Gereisd met partner in januari 2009

• 4priscilla14-08-2011

Noooooit meer!

wij zijn gisteren net terug gekomen van 15 dagen peurto rico in het app cumana wij kwamen om 11 uur aan en er was niemand bij de receptie, we waren moe en wouden graag naar onze app maar we moesten 1 uur wachten tot de receptionist er was ( super aardige man ) we kregen kamer 604 wat super smerig en echt niet bewoonbaar was de schimmel zat in de keuken kastjes. toen ben ik naar beneden gegaan en tegen die man gezegt dat ik hier niet wou slapen en eten dat het zo vies en oud was toen kreeg ik kamer 412 die zag er een stukje beter uit maar was nog wel ontzettend vies de schimmel zat in het kopje en pannen rek waar de kopjes en pannen in stonden. wij hebben verder een hele leuke vakantie gehad maar voelden ons niet prettig in het app. het lawaai hadden wij niet zo veel last van we zijn ook nog jong dus zijn dat ook wel gewend. & we hebben geen last van kakkerlakken gehad maar wel ontzettend veel mieren en spinnetjes je kon niks laten staan of er zaten allemaal mieren en spinnetjes op!

Gereisd met partner in juli 2011

• 7vd beek03-05-2009

het was super gezellig hier bij pedro

ben hier nu 2x geweest het was super gezellig hier.wel veel trappen lopen maar ligt eraan waar je zit.Receptie is goed.Als we ooit weer gaan gaan, gaan we zeker weer hier heen.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Marianne29-08-2007

Lekker rustig complex. Weinig mensen bij het zwembad. Op loopafstand van het centrum waar je heerlijk kon eten en waar het 's avonds ook altijd reuze gezellig was. De appartementen werden goed schoon gehouden, bedden prima, alles lekker ruim. We hebben een heerlijke vakantie gehad met alle dagen 27/28 graden. We zijn in februari 2007 hier geweest.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7sandra29-08-2007

Leuk appartement alleen een beetje jammer van die vele trappen. Nette appartement, vriendelijk personeel en geen last van kakkerlakken!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6P. van Marlen12-07-2007

Leuk complex, zeer aardige receptionist, echter heel veel lawaai van 100 disco's tot 05.00 uur en veel spaanse gasten die met grote gezinnen ook tot laat lawaai maken. reden om hier niet naar toe te gaan! Neem in ieder geval oordoppen mee.

Gereisd met familie in juni 2007

• 7P. van Marlen11-07-2007

Het complex ziet er leuk uit, de man van de receptie is zeer aardig. De ligging is echter dermate lawaaierig dat het mijn week vakantie heeft verpest. Ik zou iedereeen aanraden hier niet naar toe te gaan en zo wel dan oordoppen mee te nemen. Disco-lawaai van honderd disco's tegelijk tot 05.00 uur, veel Spaanse gasten die heel veel en tot heel laat lawaai maken in het comples zelf

Gereisd met familie in juni 2007

• 6ron05-05-2007

Alleen voor mensen die geen last hebben van gebrek aan conditie, oud complex, maar als je geluk hebt, zit je in een gerenoveerd appartement

Gereisd met familie in oktober 2004

• 6Petra Molenaars23-08-2006

Het 3-kamer appartement was zeker zeer ruim, groter dan we hadden verwacht. Verder was het schoon, maar wel erg oud. Er kon geen kastje dicht. Ook was er geen ventalitatie 's nachts, waardoor het erg warm was. Het complex zelf was bijzonder lawaaierig. In het bijzonder het dichtbij gelegen winkelcentrum, met bijbehorende discotheken en bars en de Canarische gasten die enorm luiddruchtig zijn, de hele dag schreeuwen en ook hun luid blaffende honden meenemen naar het hotel. Verder was er in het restaurant in geen velden of wegen iemand te bekennen, meestal was het dicht. Wij hebben zelf geen kakkerlak in het appartement aangetroffen, maar hebben wel van andere gasten gehoord dat ze bij hun 's nachts over het keukenblad liepen. Verder veel trappetjes op, maar ik denk dat je daar in Puerto Rico zelf niet onder uit kan.

Gereisd in augustus 2006

• 7Bart en Jose Jansen08-07-2004

Beslist niet geschikt mensen welke slecht te been zijn. Veel trappen. Moest 191 treden op om app. te bereiken. Wel schoon en goede service. Geen kakkerlak in app. aangetroffen. Complex wordt goed schoon gehouden. App. worden nu gerenoveerd. Geen bouwhinder ondervonden. 'savonds veel herrie van disco's vooral op balkon hinderlijk. Door goede isolatie (zonwering) wordt de herrie goed buitengehouden. Daarom 14 mooie dagen gehad! leeftijd >50. periode medio juni 2004.

Gereisd in juli 2004

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats