Aparthotel Castillo de Sol

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag23°18°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Castillo de Sol voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

Laatste review

Prima vakantie!

Inge,
29-7-2018

Appartement ziet er prima uit en vooral erg schoon. Nadeel is wel de trap naar benden, deze is erg lang!!

In de kamer is tv en airco aanwezig , maar tegen betaling. Badkamer is mooi gerenoveerd en heeft een ruime douche. Een föhn is niet aanwezig in de badkamer. Het balkon is prima! Wel hoor je in de avond goed de discotheken die beneden gelegen liggen.

Verder zijn er in het hotel veel Britse en Ierse gasten en deze mensen waren nogal luidruchtig. Elke avond is er bij het zwembad entertaining waar ook wat lawaai bij komt kijken, dit is wel om 24.00 uur afgelopen. Over het algemeen vonden wij Puerto Rico een leuke plek, maar irriteerden wij ons soms aan het slag volk wat daar vooral komt. Wij raden vakantiegangers eerder aan om naar Playa del Ingles te gaan, hier is de sfeer anders en heb je een mooi groot strand. In Puerto Rico is een baai, ook lekker maar snel te vol met mensen en waterschoentjes zijn wel nodig in het water.

Kenmerken

29-7-2018

Goede prijs/kwaliteit!

Mascherano,
15-7-2018

Betreft een 2-sterrenhotel waarvan je na aankomst niet zou zeggen dat het dat is. Interieur heeft waarschijnlijk recent een vernieuwing ondergaan, waardoor het er zeer netjes uitziet. Ons appartementje was zeer schoon en werd elke dag ook schoongemaakt. Entertainment is volop aanwezig, maar let wel dat dit voornamelijk gericht is op de Engelsen (tevens de meerderheid hier). Lorraine van de entertainment is dag en avond aanwezig en doet er van alles aan om het naar je zin te maken. Balkon is zeer ruim, hoe hoger je zit, hoe mooier het uitzicht! Nu de minpuntjes: handoekje leggen is de routine iedere ochtend, maar er blijven altijd wel wat bedjes over die niet vlakbij het zwembad zijn. Appartement is zeer gehorig, er zit een deur naar de buren tussen de appartementen waardoor alle geluiden hoorbaar zijn. Tot slot zijn er nog een aantal trappen naar het centrum (was voor mij geen probleem). Al met al prijs/kwaliteit een dikke 9!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Castillo de Sol in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Castillo de Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.