Appartement Babalu

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Babalu

• 9Nicolette29-12-2014

Geweldig voor de prijs

Je kan wel zien dat de vorige recensies van 2008 zijn. Er is blijkbaar veel veranderd. Wij zitten er nu, kerstvakantie 2014/2015 en het is er hartstikke leuk! Geen harde muziek, schone appartementen, lekker rustig, tegenover groot winkelcentrum met tal van barretjes en restaurantjes. Taxi naar strand kost 3 euro! Bar heeft heerlijke lunchgerechten. Niet alleen hamburgers maar vers gemaakte pizza, salades, hotdogs, steak en de heerlijkste cocktails. Grote pull bier kost 2,50! Super vriendelijk personeel, doen alles voor je. Mooi uitzicht appartementen op zee en zwembad. Schoon, elke dag schone handdoeken op de zondag na, om de dag schone bedden. Geen kakkerlak te zien hoor. Wij hebben nieuwe matrassen op de slaapkamer liggen heerlijk! Slaapbank wat harder maar voor kind goed te doen. Nieuwe liften. Recensies op internet (heel goed) kloppen! Losse goedkope vlucht boeken en dan via touroperator dit appartement goedkoop boeken en je hebt voor weinig geld een heerlijke vakantie!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 5Elly 16-10-2008

Jammer !

Wij zijn net terug na 12 dagen babalu,bij aankomst hebben we een uur zitten wachten want het appartement was nog niet schoongemaakt, dit was om 12.00 uur,de schoonmaak was slecht, een paar keer om schone handdoeken moeten vragen en het bed werd 1x verschoond,( waren er net 2 dagen)daarna niet meer,savonds op balkon, nou..... de geluid installatie stond erg hard,en de volgende dag gevraag of het iets zachter kon,...niet dus, de installatie ging aan van smorgens 09.30 tot s `avonds 24.00 uur, Rust was er zeker niet, terwijl het wel vermeld was in de neckerman brochure,en daar zijn wij vanuit gegaan.jammer!!!!!!!! Ook hier comprenseerde het mooie weer veel ,zodat we toch nog hebben kunnen genieten.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 3G.in den Haak06-10-2008

Niet aan te bevelen !!

Het hotel maakt op het eerste gezicht een goede indruk ,maar als verder gaat kijken is alles net niet schoon en is de service erg matig De ligging van het hotel is boven aan een berg en het vervoer per bus is slecht. mogelijkheid 2 zijn taxi's deze zijn niet duur en dan kan je nog met een trap in het dal komen (+/- 625 treden) er is geen restaurant en het eten wat geserveerd wordt is Engels en vet in een niet erg schone poolbar

Alleen gereisd in september 2008

• 3harmsen09-08-2008

luidruchtig, veel overlast door engelsen

Als je als gezin met kinderen of zonder kinderen wlit uitrusten of rustig de vakantie wilt doorbrengen MOET JE HIER ABSOLUUT NIET ZIJN !!!! Wij waren hier afgelopen zomer met een kind van 2 jaar en dit was het verschikkelijkste dat wij ooit hebben geboekt. Veel overlast van hoofdzakelijk engelsen gehad, vaak de gehele nacht door kei hard zingende engelsen en rennen over de gangen, de karaoke bar tot 06.00 uur volluit. Ben herhaaldelijk klagen doen ze net of ze het niet begrijpen. mijn buren hadden dit appartement gekocht en hebben zeker 5 maal de politie erbij gehad !!! leuke vakantie maar niet heus !!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10samantha27-05-2008

Het is een super leuk appartement! de ligging is wat minder door de de afstand. Maar we zijn nog jong dus het maakte niet zoveel uit. We hebben het er prima naar ons zin gehad.

Gereisd in mei 2008

• 1Wendy Mos06-05-2008

Babalu is een heel eenvoudig appartement. Bij aankomst in het appartement werden we gelijk begroet door kakkerlakken! Elke dag wel een stuk of 5 kakkerlakken. Er was geen airco, en dat bij 37 graden!! Je kon beide 2 minuten warm douchen omdat er een kleine boiler was. Er werd niet of nauwelijks schoongemaakt. Tot onze verbazing (ondanks dat het laagseizoen was moet dat geen reden zijn) was er geen water in het zwembad te bekennen. Voor de tv moest je betalen door middel van aan de zijkant geld er in te gooien. Al met al een verschrikkelijk appartement maar buiten het appartement maakte het zonnige weer veel goed en de omgeving was ook schitterend. Het appartement is absoluut GEEN aanrader!

Gereisd met partner in mei 2008

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen