Hotel Anfi Emerald

7 reviews over Hotel Anfi Emerald in het Nederlands

super vakanties

annelies en david
27-1-2016

wij gaan al een 5 tal jaar, hebben eigenlijk timesharing gekocht op puerto anfi maar doen elk jaar wissel mits kleine opleg. wij houden van de rust en het adembenemend uitzicht. voelen ons veilig auto in ondergrondse parking genieten elk jaar van supervakantie hebben terug al geboekt voor 2016

Gereisd Met partner in juli 2015

Voor mensen die eens wat anders durven.......

Robert Mol
1-3-2015

Via de boulevard werden we vorig jaar uitgenodigd om dit complex te bewonderen. Hierna volgde een aanbod van 3 weken van gemiddeld 1100 euro per week. Absoluut geen spijt van gehad. Geweldige locatie, vriendelijk personeel, je wordt wakker in een optimaal begin van de dag, supermarkt op complex voor geval dat je thuis wilt eten in appartement, dat super is. Vaat- en wasmachine aanwezig, grote kamers met jacuzzi bad naast je bed........Alle kamers kijken uit op de golfcourse en zee. Met shuttlebus rijdt je in 10 minuten naar zustercomplex Anfi del Mar met mooi gelegen strand en 's avonds entertainment. We gaan binnenkort weer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Leuk maar alleen voor golfers

Mariellel Wattel
26-2-2013

We hebben een lekker weekje gehad. Zwembaden veel rustiger dan Anfi del Mar en ligbedden zat. Je moet vrijwel altijd met bus of taxi ergens heen want als je niet van Golf houdt, is hier niets te doen. Aardig personeel in restaurant. De ene receptioniste is erg aardig, de andere doet geen stap extra. Uitzicht mooi. Supermarkt belachelijk duur. Geen wifi in kamers (verwacht je wel als ze suggereren dat het super de luxe is), Ned. TV zenders slecht, radio werkt niet. Voor oudere kinderen niets te beleven 's avonds. Shuttle bus naar Anfi del Mar prima maar laatste bus terug vanuit Del Mar is al om kwart over 5.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Waanzinnig appartement

Ton en Shirley Peperkamp
26-7-2011

Dit complex is een droom die uitkomt. Wat een luxe. Fantastische mensen en erg compleet. Het enige nadeel is de ligging. Je bent afhankelijk van de taxi of je moet (zoals wij later gedaan hebben) een auto huren.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER KLASSE!!!!!!!

Henny de Troije
25-3-2011

Een top appartementen complex met perfecte service en dito restaurant. Voor golfers the place to be op Gran Canaria. Wat een top baan. wij komen al sinds 1992 op Anfi en vinden het nog steeds super de luxe de volgende (golf) vakantie is alweer geboekt voor september 2011. met dank aan die sympathieke en behulpzame Luc.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Anfi! =)

Channah
7-11-2009

Geweldig park.. Met krasloten hebben we daar een DVD speler gewonnen (wanneer win ik eens iets anders -_-) En toen zijn we naar anfi gebracht.. Ik keek mijn ogen uit! Het water het strand de 14 zwembaden.. Zo iets moois kom je nooi meer tegen. Bij 10 personen krijg je ook een jaquzzie op het balkon =D het kost iets van 1100 per appartement maar dan krijg je nog bijkomende koste aan water enz. Dus mijn ouders hebben het niet gedaan.. -_- maar ik wil zo wel terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Heerlijke, rustige vakantie

Rene Bijl
11-5-2009

Net terug, maar wil nu al wel weer heen. We hebben geweldig genoten van de rust in dit zeer luxueuze complex. Het is echter géén hotel, maar een appartementencomplex. Het eten moet je dus zelf regelen, maar je kunt uiteraard gebruik maken van het restaurant. De kamers zijn zeer luxe, met zelfs een tweepersoons jacuzzi ín de slaapkamer. Verder een zeer ruime badkamer (alles marmer), een zeer goed uitgeruste keuken, met alle apparatuur aanwezig (inclusief wasmachine). De kamers worden elke dag schoongemaakt. Er is een supermarkt (SPAR), die bij het complex hoort, met prima assortiment. Het personeel is vriendelijk, spreekt vele talen. En een voordeel is dat er bij de drie zwembaden volop keus is aan ligstoelen. Dus niet 's morgens om 6 uur je handdoekje neerleggen. Voor de kiddies is er een kids-club met volop activiteiten. Volwassenen kunnen zich vermaken met verschillende soorten sportactiviteit. Acht keer per dag rijdt er een luxe pendelbus naar Amfi del Mar voor het strandleven.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

• De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anfi Emerald in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anfi Emerald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.