Aparthotel Altamar

9 reviews over Aparthotel Altamar in het Nederlands

Voor ons helemaal top!

Rob,
28-9-2018

Super locatie! Gebouwd tegen een berg. Wij hebben logies geboekt dus durf geen oordeel te geven over het eten, maar verder erg goed. Twee zwembaden met apart kindergedeelte, een supermarkt in het hotel, een uitzicht waar je u tegen zegt en een leuk, eenvoudige gym. Het balkon is super wij hebben er zelfs een kinderbadje op staan. Vriendelijke personeel met bijna dagelijkse verschoning van handdoeken en bedlinnen. Een lift die je op elke verdieping brengt, soms wel even wachten wanneer het prime time is, maar he, je hebt vakantie! Verder heb je wel echt een taxi nodig als je uit het dorpje weer terug naar je hotel wilt, is behoorlijk steil en een stevige wandeling, downhill gaat trouwens prima. Heel veel Engelse en Deense mensen. Om Nederlandse vrienden te maken hoef je hier niet naar toe 👍

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

mooi uitzicht over oceaan

Simonse Bender
25-6-2016

Vriendelijk Veel trappen Ook een lift, schoon net appartement goede bedden elke dag schoonmaak en activiteiten bij zwembad en restaurant personeel op heel Altamar vriendelijk en behulpzaam.De omgeving Amadorestrand met huurauto bus of taxi4 a 5 euro dichtbij op loopafstand is ook winkelcentrum Europa met supermarkten restaurants. De regen blijft aan andere kant van het eiland door de hoge bergen.het waait er niet zo als bij playa des"ingles en het regent bij d`'ingles vaker. Bij Amadore en puerto Rico is het rustiger en genoeg gezelligheid te vinden met de auto rijd je in half uur naar Des"ingles.Als je daar extra vertier zoekt naar de Yumbo voor shows winkelen enz. of de Kasbah elke avond stijldansen in de openlucht of je loopt ergens binnen waar live muziek is. Het eten bij restaurants in alle jaren nog geen domper gehad prima dus of je een restaurant op het Amadorestrand aandoet of waar dan ook prima keuzeaanbod.

Gereisd met partner in mei 2016

Super!!!!

celso
16-7-2012

Super hotel,lekker eten super vriendelijk personeel,propere kamers wij hebben er 11 dagen all-in gebleven.Wij zijn van de luchthaven tot Puerto Rico met de lijnbus gereden(+-5,50 euro) super gemakkelijk met apparte ruimte voor uw bagage .Als je naar het strand wil is het wel +/- 4 km stappen wel langs een mooie baan met aan beide zijde een voetpad steil naar beneden en op de terug weg is het natuurlijk stijl omhoog voor oude mensen en kinderen te lastig wel kunt u de taxi nemen die staan meestal klaar of aan de receptie kunt u er één vragen en met de glimlach word u direct bediend. Deze rit kost u daar maar 3 euro/rit(Puerto-R).Voor winkels hoeft u niet naar beneden te lopen in het hotel is een winkel en 300m verder op een shoppingcentrum waar u ALLES kunt kopen(uitgezonderd washandjes,vergeet ze dus niet want dat kennen ze daar niet).Handdoeken krijgt u uiteraard.En ideale vakantie voor zon en rust. Ook 2 mooie zwembaden en 2x/dag annimatie(Engels).Wij hadden een hele mooie vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Heerlijk!!

marij
30-9-2011

Erg vriendelijke personeel en het app. is netjes met een groot terras. Een aanrader is trouwens om naar beach Amadores te gaan!!

Gereisd met partner in september 2011

SUPER!

Fam de Jonge
23-7-2011

Het hotelpersoneel is uiterst vreindelijk, werkt hard en toch bescheiden. Dik in orde!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Nooit meer

Bart
21-7-2011

De enige sterren die ze hebben, staan s'avonds aan de hemel.

Strand op 400 m afstand ??????, dat is 4 km en als je dit lopend doet kun je eind van de week aansluiten bij het Olympies team hard lopen.

Oud versleten en gedateerd hotel, eten, een gaar keken voor zwervers en zouden om draaien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prima hotel wel wat ver van strand en centrum

miltenburg
11-2-2011

Prachtig uitzicht vanuit kamer, echter wel wat ver van strand en centrumpje verwijderd. Schone kamers en ze doen zelfs de afwas voor je bij het schoonhouden van je kamer.

Gereisd met partner in april 2006

Fantastisch hotel

Patrick & Maria
28-6-2010

We hadden geboekt voor een week in juni 2010 op basis van All-in. Dit hotel is een ouder hotel maar heeft de allure van een 4* in plaats van een 3*. Zeer goede service en de maaltijden waren steeds in buffet vorm. Er was steeds een zeer grote keuze tussen West-Europese en Spaanse gerechten. Het appartement werd 3X per week degelijk gekuist en 2X per week kreeg je verse lakens. Aan elk appartement heb je een groot terras. Maar wat wil je in een 3* hotel.

Een echte aanrader als je er een weekje wilt tussenuit gaan.

Gereisd met partner in juni 2010

fantastisch aparthotel

Patrick & Maria
28-6-2010

We hebben dit hotel geboekt in een All-In formule.

Dit is een ouder hotel maar met een allure van een 4* hotel in plaats van een 3*. Het eten is enorm gevarieerd en je kunt steeds kiezen tussen een groot aantal West-Europese als Spaanse gerechten op buffet-basis. De appartementen werden 3X per week degelijk gekuist en tweemaal per week krijg je propere lakens. Maar wat wil je in een 3* hotel. De service en bediening waren fantastisch. Absoluut geen klachten. Een aanrader voor mensen die er even tussenuit willen en een rustige vakantie willen hebben, want als je iets van cultuur wil zien moet je wel naar het Noorden van het eiland trekken.

Gereisd met partner in juni 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Altamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Altamar in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Altamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.