Yellow Submarine

7.8Goed

• 4Michel05-06-2015

Tegevallend

Vandaag met de duikboot mee geweest. Al is het bijzonder om eens in een duikboot te zitten was het geheel toch zwaar tegenvallend. De foto's op de folders die dit bedrijf ter plaatsen gebruikt en de filmpjes die ze op respectievelijk hun website en Facebook gebruikt zijn zeker niet representatief. Hebben 50 minuten naar veel, heel veel uit de kluiten gegroeide sardientjes zitten kijken. Geen spoor van een keur aan verschillende kleurige vissen laat staan een inktvis of een rog. Alleen omdat het bijzonder is om met een duikboot mee te gaan nog wat punten gegeven. Voor de rest is het geheel het prijzige kaartje wat er aan hangt (50+ euro p.p.) niet waard!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Pim05-06-2015

onderzeetocht

we zijn met de onderzeeër mee geweest en ik kan het een ieder aanbevelen. even ongeveer € 33.00 per persoon betalen maar je krijgt er een prachtige ervaring onderwater voor terug. met grote ramen waarin iedereen voldoende zicht naar buiten heeft, zie je de vissen zwemmen en de scheepswrakken liggen. met een monitorsysteem kan je zien hoe het boven de boot er uit ziet zowel onder als bovenwater. De boot wordt elektrisch aangedreven en maakt dus geen of weinig geluid. mogelijkheid tot het maken van onderwater foto,s vanuit de onderzeeër. reis duurt krap een uur, maar dan heb je het ook wel gezien. Voor je inscheep worden er twee kleurenfoto s gemaakt die je samen voor slechts € 5.00 kunt kopen. Doen zou ik zeggen, een mooie herinnering aan The yellow Submarine

Gereisd in mei 2015

• 8Familie vd Pol19-08-2014

Heel leuk tochtje gemaakt

Niet spectaculair, maar wel een leuke ervaring. Ook vissen gezien.

augustus 2014

• 8Jos04-07-2014

Een nieuwe duikboot

Leuk om een keer te doen, ze hebben inmiddels een nieuwe duikboot.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9niekeb06-01-2014

Bijzondere ervaring

Goed geregeld vervoer met een eigen bus. In de boot genoeg plaats en goed zicht naar buiten.

december 2013

• 6reiziger05-01-2014

ziet niet veel

je ziet niet veel onder water, wij vonden het niet de moeite waard

december 2013

• 8Corrie Lemmens25-10-2013

leuke ervaring

leuk om een keertje mee te maken, oude scheepswrakken worden omgeven met kleine visjes maar op de heen en terugweg een duiker gezien en ik denk dat dit opgezet spel is.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10bart smet07-09-2013

leuk

leuk veel vissen en een wrak van een schip

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8vanderBruggen12-08-2013

Aanrader!

Geweldig om een in een duikboot te zitten, dit maak je niet elke dag mee! Er waren veel vissen te zien en we gingen ook langs te wrakschepen. Erg mooi om te zien hoeveel vissen daarbij leven en hoeveel verschillende soorten er zijn in de zee. De duikboot is ruim, dus er gaan redelijk wat mensen in, je gaat dus wel met een grote groep. Vanuit de duikboot kun je goed foto's maken, de vissen zwemmen soms erg dicht lang de raampjes dus dan kun je mooie foto's schieten.

Gereisd in augustus 2013

• 6reiziger24-06-2009

ik vond het allemaal erg donker, beetje eng zelfs, geen mooie vissen, alleen hele kleintjes gezien, scheepswrak wel gezien, maar al met al vond ik het niet de moeite waard.

ik ga wel een keertje elders waar de zee en de vissen wel de moeite waard zijn. ga ditniet nog eens doen.

juni 2009

10 van de 12 reviews gezien