Appartement THe Puerto de Mogán

Appartement
Appartement THe Puerto de Mogán

We hebben een aantal aanbieders voor THe Puerto de Mogán voor je op een rij gezet:

60 reviews over Appartement THe Puerto de Mogán in het Nederlands

Trap naar de zee is echt geweldig

Paradijs
31-5-2016

De service is echt geweldig in het restaurant, het personeel in het hotel is erg gastvrij ,Nathalie,Sina ,Renate behulpzaam , erika van de aquagym is echt een topper !!!

Geweldig hotel

GEWELDIG!!
23-7-2015

Hier moet je gewoon eens naartoe en gaan genieten van al het moois.

Mooi dorp/ locatie, app. enkele minpunten.

Paula en Jos
22-12-2014

Standaardappartementen hebben de slechtste plaatsen. Aan drukke straat of ertussen gepropt. Terras/balkon stelt niets voor 2 x 1m. geen privacy. Verder zijn ze leuk ingericht.

Koffiezetapparaat is daar open kan + losse filter.

Wifi werkt zelden, moet je voor naar het hotel.

Mooi met ongedierte

Anoniem
2-10-2011

Wij hadden Venecia de Canarias gevraagd om een appartement met dakterras voor een doordeweeks verblijf en kregen dat ook. Ons dakterras met buitendouche had een aardig uitzicht maar bood weinig privacy en was niet afsluitbaar. De appartementen liggen heel mooi tussen bloemen, winkeltjes en restaurantjes en erg dicht bij het drukke kleine strand. In ons appartement zat een enorme kakkerlak op het douchegordijn en een soort kleine mieren. Na melding bij de receptie verscheen een schoonmaakster om de kakkerlak te verwijderen met veger en blik zonder gif. Volgens de receptie kon geen kakkerlakkenspray worden gebruikt omdat anders het gif van de ongediertebestrijders waarmee het appartement was behandeld onwerkzaam werd. Venecia de Canarias en Club de Mar zijn twee verschillende firma's die verschillende appartementen verhuren. De appartementen van Venecia hebben geen zwembad. Ontbijten op het dakterras was erg fijn.

ver van het hotel en zwembad

hugo stulp
21-3-2011

Ver van het hotel kregen wij een appartement toegewezen.

Niet in de buurt van het zwembad of de haven.

Het was een heel ander gebouwencomplex.

We hadden uitzicht op een parkeergarage.

Maar…… het was een zeer mooi groot appartement.

Groot balkon, satelliet tv, vriezer, 2 koelkasten, grote luie zithoek.

In het hotel hebben ze ons niet meer gezien. De afstand was te ver om even een ontbijtje te halen. Voor zwemmen was het weer niet prettig genoeg.

Mogan is een aardige plaats, maar de prijzen op de terrassen zijn belachelijk hoog.

Het was leuk, maar we komen er niet meer terug.

Is je vakantie inclusief autohuur, een parkeerplaats vinden is in Mogan lastig.

mooiste plekje op Gran Canaria

Laetitia
18-3-2011

Na 2 nachten in het verkeerde appartement (zonder zitje, balkon, dakterras of andere buitengelegenheid) konden we verhuizen naar een appartement die volgens ons een superior appartement was. Dus luxer dan we geboekt hadden! Deze was hartstikke mooi!

Het ontbijtbuffet was lekker; voor elk wat wils (broodjes, croissants, donuts, engels ontbijt, yoghurt, melk en muesli/ Kellogs-achtige granenontbijt)

Het buffet s'avonds was ook lekker; altijd friet en Canarische aardappelen, verschillende soorten vis en vlees die elke avond wisselde, verschillende soorten salades en rauwkost en elke avond andere warmte groenten, drie soorten desserts en ook nog ijs. Het restaurantgedeelte is vrij klein, daardoor vaak druk maar een 'vreetschuur' is het absoluut niet. Restaurantjes in het dorp zijn prijzig, we waren blij met onze keuze om in het hotel te eten; een stuk goedkoper en hartstikke lekker.

Prachtig maar prijzig

Anne Marie
28-8-2010

Toplocatie om te verblijven!! Mooi en ruim appartement met een eigen dakterras. Omgeving is prachtig met een romantische haven en een strandje. Enig nadeel is dat de eettentjes en restaurantjes behoorlijke prijskaartjes hebben.

Heerlijk weekje

Mariel
10-5-2010

Wij hadden een appartement wat nodig aan renovatie toe was!! Doordat de schoonmaaksters uitstekend werk leveren hebben we toch een heerlijke week gehad. Ook het zwembad bij de appartenten was prima! Gezellig dorpje met heerlijke restaurantjes. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer, maar dan nemen we de luxere uitvoering van de app. Die zijn al wel gerenoveerd!

Leuk plaatsje

appartementen verschillend,we hadden er eerst één zonder balkon.

de volgende dag verhuisd heerlijk met een dakterras en balkon.

Fijne vakantie gehad.

Was sávonds bij de eettentjes wel erg stil.

auto erbij was wel fijn gezellig andere plaatsen bezocht. 9 tm 23 mei 2009

Puerto de mogan is een klein plaatsje.

vriendelijke mensen en heerlijk weer.

Ook wij kregen pas na meerder malen klagen de juiste kamer. We hadden superieur geboekt en kregen standaard met de mededeling dat dit een veel mooiere kamer was. Voorkant uitzicht parkeerterrein en de slaapkamer op twee meter van een druk terras. Wel een vergoeding van de Touroperator gekregen ter compensatie. Het zwembad lag prachtig, alleen jammer dat de hotelgasten al om 7 uur hun handdoeken neer lagen om een stoel te bemachtigen. Zo heb je weinig plezier van je superieur appartement.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement THe Puerto de Mogán in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement THe Puerto de Mogán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.