Appartement THe Puerto de Mogán

Appartement
Appartement THe Puerto de Mogán
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor THe Puerto de Mogán voor je op een rij gezet:

130 reviews over Appartement THe Puerto de Mogán in het Nederlands

Trap naar de zee is echt geweldig

Paradijs
31-5-2016

De service is echt geweldig in het restaurant, het personeel in het hotel is erg gastvrij ,Nathalie,Sina ,Renate behulpzaam , erika van de aquagym is echt een topper !!!

Geweldig hotel

GEWELDIG!!
23-7-2015

Hier moet je gewoon eens naartoe en gaan genieten van al het moois.

Byłem w tym hotelu dwa razy. Każdy z pobytów zakończony wspaniałymi wrażeniami. Hotel zlokalizowany jest w porcie, ma bezpośredni dostęp do oceanu, jest zadbany i czysty. Obsługa rewelacyjna. W żadnym innym hotelu nie spotkałem się z tak miłym przyjęciem i tak kompetentną obsługą. Począwszy od recepcji, poprzez kelnerów do pań pokojowych - wszyscy uśmiechnięci i radośni. żadnych, absolutnie żadnych uwag.

Tjingo

Mooi dorp/ locatie, app. enkele minpunten.

Paula en Jos
22-12-2014

Standaardappartementen hebben de slechtste plaatsen. Aan drukke straat of ertussen gepropt. Terras/balkon stelt niets voor 2 x 1m. geen privacy. Verder zijn ze leuk ingericht.

Koffiezetapparaat is daar open kan + losse filter.

Wifi werkt zelden, moet je voor naar het hotel.

Dejligt sted - kommer gerne igen

Benny
    10-3-2013

Beliggenheden er perfekt ved lystbådehavnen, tæt på strand, restauranter og butikker.

Lidt slidt, men pænt og rent

Personalet yder god og venlig service.

Morgen- og middagsbuffen er varieret og veltillavet

Eneste minus var altanen på vores værelse - der var ganske enkelt ikke plads til 2 personer.

Mooi met ongedierte

Anoniem
    2-10-2011

Wij hadden Venecia de Canarias gevraagd om een appartement met dakterras voor een doordeweeks verblijf en kregen dat ook. Ons dakterras met buitendouche had een aardig uitzicht maar bood weinig privacy en was niet afsluitbaar. De appartementen liggen heel mooi tussen bloemen, winkeltjes en restaurantjes en erg dicht bij het drukke kleine strand. In ons appartement zat een enorme kakkerlak op het douchegordijn en een soort kleine mieren. Na melding bij de receptie verscheen een schoonmaakster om de kakkerlak te verwijderen met veger en blik zonder gif. Volgens de receptie kon geen kakkerlakkenspray worden gebruikt omdat anders het gif van de ongediertebestrijders waarmee het appartement was behandeld onwerkzaam werd. Venecia de Canarias en Club de Mar zijn twee verschillende firma's die verschillende appartementen verhuren. De appartementen van Venecia hebben geen zwembad. Ontbijten op het dakterras was erg fijn.

Drømmepåske

ASBJ?RN HERMAN MEDHUS
      26-4-2011

Jeg og mine nærmeste, 16 personer med stort og smått, har nå hatt en uforglemmelig påske-uke i Venezia i Mogán. Vi kommer gjerne tilbake!

Fantastisk sted.

ROLF IHLEN
        10-4-2011

Vi vil tilbake til Puerto de Mogan og Venezia

Servicen var grei, fikk svar på det vi spurte om.

Resturanger meget bra men dyrere enn på fastlanet og i de større byene.

Perfekt sted for voksen mennesker.

Sydendrømmen

HÅKON BØYGAARD
        9-4-2011

Vi hadde vært på dagsbesøk i Puerto de Mogan flere ganger, og visste derfor endel om stedet. Og for det meste sto oppholdet til forventningene.

Men for å kunne gi litt konstruktiv tilbakemelding så har vi et par ting vi ønsker kan bli bedre.

Vi bestilte turen på Internett. Vi syns at informasjonen om de forskjellige leilighets-typene er for dårlig. Vi visste det var en type leilighet med tak-terrasse, det var det vi trodde vi hadde bestilt. Stor var skuffelsen når vi kom ned og fikk en leilighet på bakkeplan, og som til alt overmål hadde skygge på terrassen hele dagen.

Så vårt ønske er at informasjons-teksten på hjemmesiden bør bli bedre.

En liten sak til som kan forbedres. Det gjelder renholdet av leiligheten, og spesielt oppvasken. Den var sjelden rein, og vi tror den ble tatt kun ved å skylle under springen, uten bruk av oppvaskmiddel. De fleste dagene måtte vi ta den om igjen selv.

Men resten av oppholdet var meget bra, og spesielt guiden på "opplev Gran Canaria" skal ha skryt.

Veldig bra hotell. Fin beliggenhet og trivelig leilighet. Rolig strøk.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement THe Puerto de Mogán in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement THe Puerto de Mogán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement THe Puerto de Mogán scoort een 8.07 uit 10 op basis van 130 reviews.