Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag23°18°
Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen

14 reviews over Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan in het Nederlands

Alles klopt,

Gert van Harten,
29-10-2018

Er zijn ook op Gran Canaria nog fantastische rustige vakantie mogelijkheden.

Radison blue in Puorto de Mogan is een uitermate rustig en goed georganiseerd hotel.

Het oude vissersdorp heeft een rust en romantiek over zich die je nog weinig aantreft.

Zeer vriendelijke mensen op straat en in de diverse restaurantjes.

Samen met de voortreffelijke begeleiding van touroperator is dit werkelijk aan te bevelen.

Nettie Sanou,
21-9-2018

Ik vond het heel goed services goed. Alleen bij het zwembad werd het niet goed schoongemaakt.

Daar stonden ‘s morgens de glazen en papiertjes van de vorige dag nog.

Helemaal top!

Sonja Dogan,
14-9-2018

Het hotel ziet er erg verzorgd uit. Tot in elk detail. Het is schoon en het personeel is vriendelijk.

Mijn vriend was jarig, deze vakantie. Ik had het aangeven bij de receptie. En zij hadden er voor gezorgd dat we goed verrast werden! Ze maakten er geen probleem van dat ik confetti had ge-popt en de hele kamer had versierd. Dus top!

D-reizen

Om voor terug te komen zo goed!

Joke,
5-9-2018

Wat een geweldig hotel. Mooie ruime kamer. Schoon en van alle gemakken voorzien. Een prettig ontvangst met een lekker drankje. Prima restaurants, zowel het buffet als (nog beter) het Italiaanse restaurant. Voortreffelijk en vriendelijke bediening.

Top Hotel waar je zo een weekje kan bivakkeren.

Menno,
3-9-2018

Geweldig hotel, ontbijt, goeie sfeer, luxe kamers. Alles top.

Ontstressend!

Marianne,
21-9-2017

Echt een aanrader! Kamer waren super luxe, heerlijke bedden, elke dag nieuwe (kleine) shampoo/ douchegel enz, badjassen, 2 flessen water, zelfs ligstoelen op het terras. Zwembad heerlijk verfrissend ook weer met ligbedden. Ontbijt was ontzettend uitgebreid, voor ieder wat wils. Avondeten in 'filini & the pool bar' erg lekker, 'the Larder' viel daarin zwaar tegen, koud en taai, maar gelukkig veel lekkere restaurantjes op loopafstand (N44, Zona Verde, Jungle Rock, Tex Mex enz). Supermarkt vlak naast hotel. Entertainmentteam doen hun uiterste best, leuke activiteiten. Sowieso is de service van al het personeel op en top, willen werkelijk alles voor je doen, niks is te gek. Zou dit hotel zeker aan iedereen aanraden!

Super mooi resort

Kc,
19-8-2017

Mooi hotel, ruime slaapkamer met douche en bad. Groot balkon met ligstoelen en een zitje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet (brood/fruit/yogurt/verse jus/eieren enz). Diner is lopend buffet. 3 zwembaden: kinderbad, bad waar je met ballen en luchtbedden in mag en een zwembad om te zwemmen en relaxen. Dicht bij het strand. Kamers elke dag schoongemaakt en ook de omgeving van de zwembaden werd goed onderhouden. Genoeg strandbedjes en parasols bij het zwembad ook als je s middags komt. Geen minpunten kunnen ontdekken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super kamers, ruim. Geboekt voor junior suite voor 4 personen, 2 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 8 jaar. We kregen 2 zeer ruime kamers naast elkaar en glazen balkondeur kon zo open geklapt worden zodat je een lange balkon had. Schoon, bij welkom bubbels bij receptie en fles wijn en tapas op de kamers. Enig minpuntje is de hotelanimatie. Alles stopt om 11:00 uur. Jammer. Ook voor kinderen vielen de activiteiten in het hotel wat tegen. Maar voor de rest een top vakantie gehad. Qua kamers en comfort echt best hotel ever!

Heaven on earth

Joke,
5-8-2017

Prachtig nieuw hotel. Mooie ruime kamer. Badkamer modern en ruim. Superior room met terras en uitzicht op het zwembad (2155) geweldig met de ochtenden in de schaduw en de middagzon tot zonsondergang.

Vriendelijk personeel. Ontbijt is fabuleus goed. Zelfs speciale counter voor glutenvrij. Helemaal top. Schoonmaak is voldoende, maar kan nog beter. Het bevalt hier zo goed dat wij zeker nog een keertje terugkomen. Puero de Mogan en prachtig met authentieke kenmerken. Na een boottocht naar Puerto Rico waren wij heel blij dat wij in Mogan verblijven. Eten in Fellini is heerlijk en zeker niet te duur. Al met al een tophotel van Radisson.

Waar de eerder op zoover vermeldde klachten vandaan komen weet ik niet, maar volgens mij klopt daar niets van. Het is gewoon heerlijk hier.

mooi

Familie Pillaert,
3-8-2017

Het hotel was zeer mooi, alsook de kamer die rechtstreeks uitgaf op het zwembad.

Mat glas in de badkamer is wat storend daar er daardoor weinig privacy is in de badkamer (als je het licht aansteekt zie je er gewoon door). De omgeving van het zwembad, ontbijt, ... was altijd netjes en er werd heel veel schoongemaakt. Kamer mocht wel netter. Het ontbijt was lekker maar het avondmaal daarentegen was niet goed. Er was heel veel te verkrijgen maar volgens ons vergeten ze de kruiden! Het badplaatsje Mogan is rustig en op zich valt er niet veel te beleven. Auto huren is gemakkelijk en op deze manier kan je ook eens op stap. Mochten we nog eens terug naar Gran Canaria reizen dan zou ik Maspalomas als verblijfplaats verkiezen daar er op deze plaats wat meer valt te beleven.

Wij hadden wel last-minute geboekt zodat de prijs goed was maar hadden we volle prijs betaald dan vind ik dit hotel geen 5 sterren waard.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.