Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan

Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan

8.2Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Puerto de Mogán / Mogán

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna

17 reviews over Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan

• 2019
    7Nettie30-06-2019

Ik denk de laatste keer hier. Heel jammer.

Ben hier al eerder geweest supertop. Nu de tweede keer valt het me erg tegen. Vergeleken met de vorige vind ik het het niet goed. Het eten is niet warm en weinig variatie. En ik heb echt veel last van mijn buren waar ik al veel over geklaagd heb. Maar weinig mee gedaan word.

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Marie19-04-2019

Fantastisch!

Dit hotel is Fantastisch! De kamers zijn prachtig en worden iedere dag goed schoongemaakt, het ontbijt is heerlijk, de zwembaden zijn mooi en goed onderhouden, iedere ochtend is er rond half elf een fijne yoga, pilates of stretch les en het personeel is onwijs vriendelijk. Als je jezelf in de watten wilt leggen, dan zou ik dit hotel zéker aanraden.

Alleen gereisd in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Bart B02-03-2019

Mooi nieuw net hotel

Een prima hotel. Kamers zijn ruim, goed geïsoleerd en hebben fijne bedden. Het is de derde keer dat we het hotel bezoeken. Je merkt aan kleine dingen zoals bv de goedkopere toilet artikelen, ontbreken van de turn down service en minder actieve animatie medewerkers dat op de kosten wordt gelet. Hierdoor komt de 5* service soms minder tot zijn recht. Een aandachtspunt voor nog steeds een heerlijk hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    9Gert van Harten29-10-2018

Alles klopt,

Er zijn ook op Gran Canaria nog fantastische rustige vakantie mogelijkheden. Radison blue in Puorto de Mogan is een uitermate rustig en goed georganiseerd hotel. Het oude vissersdorp heeft een rust en romantiek over zich die je nog weinig aantreft. Zeer vriendelijke mensen op straat en in de diverse restaurantjes. Samen met de voortreffelijke begeleiding van touroperator is dit werkelijk aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Nettie Sanou21-09-2018

Ik vond het heel goed services goed. Alleen bij het zwembad werd het niet goed schoongemaakt. Daar stonden ‘s morgens de glazen en papiertjes van de vorige dag nog.

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Sonja Dogan14-09-2018

Helemaal top!

Het hotel ziet er erg verzorgd uit. Tot in elk detail. Het is schoon en het personeel is vriendelijk. Mijn vriend was jarig, deze vakantie. Ik had het aangeven bij de receptie. En zij hadden er voor gezorgd dat we goed verrast werden! Ze maakten er geen probleem van dat ik confetti had ge-popt en de hele kamer had versierd. Dus top!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Joke05-09-2018

Om voor terug te komen zo goed!

Wat een geweldig hotel. Mooie ruime kamer. Schoon en van alle gemakken voorzien. Een prettig ontvangst met een lekker drankje. Prima restaurants, zowel het buffet als (nog beter) het Italiaanse restaurant. Voortreffelijk en vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Menno03-09-2018

Top Hotel waar je zo een weekje kan bivakkeren.

Geweldig hotel, ontbijt, goeie sfeer, luxe kamers. Alles top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Marianne21-09-2017

Ontstressend!

Echt een aanrader! Kamer waren super luxe, heerlijke bedden, elke dag nieuwe (kleine) shampoo/ douchegel enz, badjassen, 2 flessen water, zelfs ligstoelen op het terras. Zwembad heerlijk verfrissend ook weer met ligbedden. Ontbijt was ontzettend uitgebreid, voor ieder wat wils. Avondeten in 'filini & the pool bar' erg lekker, 'the Larder' viel daarin zwaar tegen, koud en taai, maar gelukkig veel lekkere restaurantjes op loopafstand (N44, Zona Verde, Jungle Rock, Tex Mex enz). Supermarkt vlak naast hotel. Entertainmentteam doen hun uiterste best, leuke activiteiten. Sowieso is de service van al het personeel op en top, willen werkelijk alles voor je doen, niks is te gek. Zou dit hotel zeker aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Kc19-08-2017

Super mooi resort

Mooi hotel, ruime slaapkamer met douche en bad. Groot balkon met ligstoelen en een zitje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet (brood/fruit/yogurt/verse jus/eieren enz). Diner is lopend buffet. 3 zwembaden: kinderbad, bad waar je met ballen en luchtbedden in mag en een zwembad om te zwemmen en relaxen. Dicht bij het strand. Kamers elke dag schoongemaakt en ook de omgeving van de zwembaden werd goed onderhouden. Genoeg strandbedjes en parasols bij het zwembad ook als je s middags komt. Geen minpunten kunnen ontdekken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Vakanties.nl

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m