Puerto de Mogán

8.5Fantastisch

• 10stijn coucke16-01-2015

markt

de markt is super en super gezellig, kan ook met de boot bezocht worden

december 2014

• 8grace.kreemer19-08-2013

Leuk om een keertje naartoe te gaan

leuk om een keertje gezien te hebben.

december 2010

• 9Bart25-01-2015

mooi dorpje

mooi dorpje met strand, eettentjes, winkels, haven etc.

januari 2015

• 10Brubo15-03-2016

fantastisch

Puerto de Mogán is het klein Venetië van Gran Canaria en een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Stephanie09-09-2013

Leuk om te zien maar niet bijzonder

We zijn tijdens onze week op Gran Canaria ook met de bus naar Puerto de Mogan geweest. Dit omdat we van verschillende mensen gehoord hadden hoe "mooi" het wel niet was. Dit wilden we natuurlijk met eigen ogen zien. Met de bus vanaf Playa del Ingles kost het € 8,30 voor 2 personen voor een enkele reis. We zijn op vrijdag geweest en toen was er ook een markt. Leuk om even overheen te struinen maar niet echt bijzondere spullen, merendeels troep. De haven en het strand zijn leuk om te zien maar niet echt bijzonder te worden. De straatjes met grachtjes en bloemen zijn ook wel mooi maar volgens mij is de vergelijking met Venetië zwaar overdreven. Al met al was het een leuk middagje uit, maar echt bijzonder vonden wij het toch niet.

Gereisd met partner in september 2013

• 9meneer keijnemans27-11-2013

leuk stadje

mooi en leuk stadje prachtige haventje wel wat druk maar wel gezellig

Gereisd met partner in november 2013

• 8akuindersma29-01-2013

Gezellig stadje

Leuk om met bus naartoe te gaan en met de boot over het water weer terug te varen. Laatste stop is Arquinequin van boot. Hier loop je weer naar busstation en neem je de bus naar Playa del Ingles.

februari 2012

• 9Sassem26-08-2013

Prachtig plaatsje

Heerlijk gegeten bij Cappucino!!!

juli 2013

• 9Bianca&Marco18-01-2014

Gezellig!

Er is een leuke markt. Ik dacht op dinsdag...

januari 2014

• 8Kelly27-07-2014

Zeer grote markt

Op vrijdag is hier een mark van wel zeker een kilometer of 3, zeer gezellige huisjes en restaurantjes

juli 2014

10 van de 430 reviews gezien