Appartement Cordial Mogan Valle

KinderhotelWeer vandaag22°14°
Appartement Cordial Mogan Valle
8,3

Omschrijving
Bij Cordial Mogan Valle op Gran Canaria zwem je in een van de drie zwembaden. Op het park zijn veel hoogteverschillen en trappen dus voor mensen die slecht te been zijn is het minder geschikt. In slechts 10 minuten loop je naar het dorpje en de haven. Ook het strand ligt op wandelafstand. Loop de berg op voor een prachtig uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial Mogan Valle voor je op een rij gezet:

167 reviews over Appartement Cordial Mogan Valle in het Nederlands

geweldige service

L de vries,
12-1-2019

Misschien niet het modernste appartement, maar de service was uitstekend!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Cordial Mogan Valle nachtprijs nu te hoog.

Familie Heijmeriks,
29-12-2018

Cordial Mogan Valle is een goed appartementen complex echter is het toe aan renovatie. Hier zijn ze dan ook wel mee begonnen. De schoonmaak zou beter kunnen. Wanneer je gelijk melding maakt van de gebreken, wordt er gelijk wat aan gedaan. Bv. broodrooster was van binnen met roest en smerig, kreeg gelijk nieuw. Badhanddoeken moet je zelf meenemen want deze worden niet verstrekt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het complex ligt op loopafstand (10 min) van de haven en het strand. De bedden zijn goed, iedere dag (behalve zondag) schone handdoeken en schoonmaak. Direct aan de overkant is een supermarkt. De BQ avond raden wij niet aan ivm ongare kip en verband vlees. Er is voor kleine kinderen een miniclub, een speeltuintje en warm poedel badje. De zwembaden zijn wat aan de koude kant. Het appartement is wat krap voor 2 volwassenen een baby en een ouder kind. Magnetron en 2 pits kooktoestel aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Mooi, maar prijsverhoging is belachelijk!

Susan,
28-12-2018

Wij zijn 2x in dit resort geweest (augustus 2017 en juli/augustus 2018 gerenoveerd appartement ) en dit beviel dus erg goed.

Prima accommodatie!

Maar.......we keken wederom voor zomer 2019 en zijn enorm geschrokken. De prijzen zijn meer dan 30% gestegen. Voor dezelfde reis (dus zelfde periode, gerenoveerd appartement, logies e.d. zouden we nu VEEL meer moeten betalen!

Let op, want dit is het resort niet waard!!!

Dan staat prijs/kwaliteit niet meer in verhouding.

De renovaties zullen wel duur uitgevallen zijn ;)

Traveltroef

Prima appartementencomplex met veel extra's. Ondanks veel jonge kinderen rustig. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers gedateerd, maar worden op dit moment opgeknapt. Leuke en makkelijke wandeling naar strand/haven en centrum.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi complex in rustig plaatsje

Lobke Verhoeven,
30-11-2018

Als je aankomt bij mogan valle denk je wat een mooi complex alle appartementen liggen tegenover een berg trapsgewijs. Ook de zwembaden zijn heerlijk. Voor hele kleine kids is er zelfs een hele buiten waterspeeltuin echt heel mooi voor de kleintjes. Ook is er nederlandse animatie voor kleintjes en 2 tijden voor het diner buffet.

Wat ook heel fijn is voor kleintjes. Echt een hotel gericht op de kleintjes. Wij hadden een kind van 11 bij en die heeft zich ook goed vermaakt met de animatie. Veel sportactiviteiten. Zelfs voor volwassenen een cocktail workshop. Echt leuk. En het personeel is allemaal even aardig.

Het plaatsje zelf is om 10 uur s avonds uitgestorven. Overdag wel mooi met mooie haven en mooie grote markt op vrijdag.

Alleen voor ons was het plaatsje mogan te rustig.

Dus auto gehuurd en paar keer naar playa del ingles gereden half uurtje rijden...

Kortom echt een vakantie voor iemand met kleine kids....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wederom fantastisch

S. Bos,
1-10-2018

Alles was goed, komen hier voor de 5 jaar, appartement is grandioos,ruime kamer en zeer ruime badkamer verder een groot balkon met 2 ligstoelen, eethoek en een douche.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, al met al weer een geslaagde vakantie, kijken al weer uit naar 2019.

Gereisd met partner in september 2018

fijne accomodatie

natascha,
23-8-2018

Fijn appartementen complex. Erg vriendelijk bij de receptie. Grote ruime kamers. Klein beetje achterstallig onderhoud hier en daar. Goede bedden in de slaapkamer. In de woonkamer zijn de bedden wat minder omdat het een slaapbank is die je kan uitklappen. Maar een kind heeft hier denk ik niet zo veel last van. Handdoekje leggen bij het zwembad was erg vervelend. Pas rond 11 uur worden de handdoeken weg gehaald. Maar de meeste liggen er al om 7 uur. Wat ook minder was is dat al het eten en drinken bij de poolbar schreeuwend duur was! (bv 3,80 voor een twix ijsje) tip: aan de overkant van het complex is een supermarkt. Koop daar je ijsje of biertje! Ook heb je aan de overkant een aantal restaurantjes zitten. Jungle rock is een echt aanrader! maar ze zijn allemaal wel goed :-)

oja! neem een föhn mee! die wij hadden was er een die niet meer gemaakt wordt. Mijn kind blaast mijn haar nog sneller droog dan dat ding ;-)

Schitterende vakantie

Johan,
21-8-2018

Heerlijke vakantie gehad in Corial Mogan Valle met dochtertje van twee en half. Hele vakantie alleen maar lachende kinderen gezien, dus ze doen iets goed daar. De gerenoveerde appartementen zijn top, veel ruimte, goede bedden, zeer riant balkon met kunstgras, buitendouche en ligbedden. Heerlijke regendouche. Hoe rustig je appartement is ligt erg aan plek in complex, je kan pech hebben aan drukke zwembad te zitten of naast de bar. Drie zwembaden, voor ieder wat wils (stiltebad, rustiger zwembad en zwembad waar je wel met ballen mag gooien). Wij kozen vaak voor het rustiger zwembad, met genoeg ligbedden. Mooi palmbomen en tuin rondom zwembad, doet mooi groen aan. Wel veel trappen en liften, niet ideaal als je nog kinderen in de buggey hebt. Plaatsje en strand zijn top, loop je via rustige boulevard heen. Eten wel erg prijzig. In haven goede restaurants (El commandante, Basil Bistro) en koffietentjes. Vrijdagmarkt is veel van hetzelfde.

Geboekt bijneckermann.nl

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tientje,
20-8-2018

We vonden het een heel fijn appartement, de kinderen van 10 en 12 lagen op de slaapbank, dat lag met topper (gelijk bij de receptie om gevraagd na aankomst) best ok.

Denk dat je er als volwassene niet echt fijn op kunt slapen.

Een prima keuken, maar meer dan 1 gebakken ei kun je niet kwijt in de pan...dus uitgebreid koken lukt niet helaas.

Maar fijne douche, schoon en netjes. Mooi ruim balkon, grootste gedeelte vd dag schaduw dus dat was fijn.

Er werd bijna elke dag schoongemaakt. En ook bij de receptie werd je snel en goed geholpen. Wat ik een nadeel vond (als ik ergens over moet klagen) was dat om precies 23:20 alle balkon lichten uitgingen...heel vervelend als je nog even een spelletje aan het doen was of wilde lezen. Dus een tip: lampje meenemen!

Verder mooie en nette zwembaden met de hele dag badmeesters aan de kant. Ondanks dat het allemaal best volgeboekt was, nooit het gevoel gehad dat het een groot complex was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Uiteindelijk was het tof!

MB,
18-8-2018

We hadden een appartement wat nog gerenoveerd moet worden. Dit vonden wij ook wel nodig. Balkon was prachtig, groot en van alle gemakken voorzien.

We merkten al snel dat we last van kakkerlakken hadden. Dit aangegeven bij de receptie. Dit vonden ze heel vervelend en ze stuurden een man om te spuiten. Even was het goed maar hoppa daar was weer een familie. Wederom kwam er een man om te spuiten en zelf ook een spuitbus gekocht. Maar helaas.

Dit gemeld bij de reisleiding en binnen een kwartier kregen we een gerenoveerd appartement. Echt prachtig!! Schoon ook en 2 airco's. Geen kakkerlak meer gezien en we hebben nog een heerlijke week gehad.

Tegenover het complex zit een grote supermarkt. Ze hebben van alles en is goedkoop!

Binnen 10 minuten loop je naar het plaatsje.

Als je naar het naastgelegen hotel gaat kun je daar de berg op voor een fantastisch uitzicht.

We komen hier vast terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cordial Mogan Valle in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cordial Mogan Valle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.