Appartement Cordial Mogan Valle

7.8Goed

Spanje, Gran Canaria, Puerto de Mogán / Mogán

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 589p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

Bij Cordial Mogan Valle op Gran Canaria zwem je in een van de drie zwembaden. Op het park zijn veel hoogteverschillen en trappen dus voor mensen die slecht te been zijn is het minder geschikt. In slechts 10 minuten loop je naar het dorpje en de haven. Ook het strand ligt op wandelafstand. Loop de berg op voor een prachtig uitzicht.

186 reviews over Appartement Cordial Mogan Valle

• 2019
    8Tim05-10-2019

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel, leuke faciliteiten voor jong en oud en prima ligging. Ruime, schone kamers en als ze gerenoveerd zijn, mooie badkamers. Bedden aan de zachte kant, voor ons te zacht. Keukentje kan opfrisser gebruiken: te kleine koelkast met slecht vriesvak en geen vaatwasser. Gratis parkeren aan de straat voor het hotel. Het is even lopen naar het strand, maar de weg betreft grotendeels een autovrije boulevard, die begint bij het hotel. Leuk loopje, ook met kleine kinderen. Goed eten bij restaurantjes aan het strand. We hebben 1 keer in het hotel gegeten en tijdens het eten hier al spijt van gehad. Zeer onder de maat. Het Indische restaurant aan de overkant van het hotel, ook voor afhaal (!), is echt de moeite waard. Als de mogelijkheid zich voordoet zouden we graag nog eens terugkomen in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Anita27-09-2019

Geweldig verblijf!

(Vertaald van Engels naar Nederlands)

Leuke, ruime appartementen. Volledig ingerichte keuken. Badkamers met inloopdouche.

Gereisd met partner in september 2019

• 8S.Bos20-09-2019

toppertje

prima verblijf, voor de 7e keer hier geweest, je komt helemaal tot rust prima zwembad en de zee is 10 minuten lopen. personeel is vriendelijk en behulpzaam, extra handdoek nooit geen probleem, al met al een fijne complex met super aardige mensen, complex is de afgelopen jaren gerenoveerd, nu de bedden nog vervangen en het is helemaal top

Gereisd met partner in september 2019

• 8Mark22-08-2019

Een heerlijke vakantie !

Wij hebben er 15 dagen heerlijk van genoten. Het is er netjes, schoon en op gericht om je kinderen te vermaken. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer met groot terras waar kunstgras op ligt met twee zonbedden. De Splash zone vond onze kleine van 14 maanden helemaal geweldig. Ook de haven is gezellig en heb je qua eten voldoende variatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jur19-08-2019

Goede prijs kwaliteit en faciliteiten

Redelijk groot complex maar zo voelt het helemaal niet aangezien het tegen een berg is opgezet. Ruime, moderne kamer (bovenin het complex) met groot balkon en buitendouche! Alles ligt op loopafstand. Heel leuk haventje met leuke (vis)restaurantjes en niet duur. Voor kinderen top met alle faciliteiten die aanwezig zijn en leuke animatie. Enige nadelen: wifi is matig, airco mis je toch wel (aantal dagen boven 30gr nu...) en het is even lopen/liften pakken als je hoog in het complex zit (We zaten op het 8ste plateau). Geen ramp verder....eten kan ik niet beoordelen want we hadden alleen logies wat prima is met goede keuken, apparatuur en winkels dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Esther01-08-2019

Redelijk hotel in gezellige plaats

Mooie nieuwe badkamer. Erg ruim appartement met groot balkon. Wat ons opviel was dat het wel achteruit was gegaan vergeleken met ons bezoek van vorig jaar. Achterstallig onderhoud bij toiletten bij zwembad, rondom zwembad veel losse steentjes, lastig met kleine kinderen. Het eten vonden wij niet goed. Het was gewoon niet lekker om smaak. Showcooking gerechten niet altijd gaar. Daarnaast was er een badjuf die continue alle kids bleef waarschuwen etc dat memsen hier wel geïrriteerd door waren.

Kortom. Mooie appartementen met ruime kamers in prachtig plaatsje voor een goede prijs. Zou wel aanraden om in het plaatsje te eten. Is keuze genoeg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Emmy18-07-2019

Geweldig!

Boek een privé taxi anders kan het wel meer als 2u duren voordat je er met de bus bent! Bij aankomst kun je naast de supermarkt goed eten! Hoef je niet eerst naar het strand te lopen😊. Maar ook daar kun je superlekker eten! Verder vooral relaxen en genieten. Huur evt een auto als je naar andere plaatsen wil of neem de bus. Taxi is dan net iets duurder omdat je in een andere regio zit!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jessica28-06-2019

Super

Heerlijk complex, kindvriendelijk, aardig personeel, ruime balkons, ideaal als je ook een kleintje mee hebt die overdag nog slaapt. Waterspeelterrein perfect met kleintjes. Puerto mogan is een heerlijk plaatsje om te verblijven. Let op tis wel 20 min wandelen naar het strand. De inrichting is iets verouderd. Probeer vtv e3n appnr te regelen want sommige liggen er hoog.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Jarno25-06-2019

Wederom een top vakantie.

We waren hier voor de 3e keer en ook dit keer was het weer fantastisch. Ik kan het echt iedereen aanbevelen om hier op vakantie te gaan. Supermarkt mooi tegenover om boodschapjes te doen. Iedere vrijdag een leuke markt en lekkere zwembaden en activiteiten bij het appartement. Ook de mini disco valt altijd weer erg in de smaak bij de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 4Tjsi21-06-2019

Helaas een tegenvaller

De receptie is zeer kundig en attent, het is een heel groot appartementencomplex, over meerdere verdiepingen. Voor oudere mensen lastig gezien de vele trappen of velen liften die er genomen moeten worden. De gerenoveerde kamers zijn ontzettend mooi.Wij zaten in een niet gerenoveerde kamer. Deze zijn echt aan renovatie toe, ik zou hier mijn gasten niet in laten slapen. Matrassen oud en hard, badkamers waren erg vies en het toilet lekte waardoor het enorm stonk in de kamer. De schoonmaak was bij mijn ouders in de gerenoveerde kamer ontzettend goed, bij ons superslecht. De vloer was bij aankomst al zo vies dat ik zelf een mop heb gepakt en ben gaan schoonmaken. Dit bleef zo gedurende ons verblijf. Wij hadden half pension, dit was echt beneden peil, veel werd hergebruikt was te zout te gekruid of niet goed gebakken. Werkelijk nooit zo’n slecht buffet meegemaakt. Ontbijt is iets beter maar veelal WIT brood geen verse jus, weinig fruit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Aantal personen2 tot 4

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 11 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats