Appartement Cordial Mogan Valle

Appartement
FamiliehotelWeer vandaag32°25°
Appartement Cordial Mogan Valle
8,1

Bij Cordial Mogan Valle op Gran Canaria zwem je in een van de drie zwembaden. Op het park zijn veel hoogteverschillen en trappen dus voor mensen die slecht te been zijn is het minder geschikt. In slechts 10 minuten loop je naar het dorpje en de haven. Ook het strand ligt op wandelafstand. Loop de berg op voor een prachtig uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial Mogan Valle voor je op een rij gezet:

173 reviews over Appartement Cordial Mogan Valle in het Nederlands

Redelijk hotel in gezellige plaats

Esther
1-8-2019

Mooie nieuwe badkamer. Erg ruim appartement met groot balkon. Wat ons opviel was dat het wel achteruit was gegaan vergeleken met ons bezoek van vorig jaar. Achterstallig onderhoud bij toiletten bij zwembad, rondom zwembad veel losse steentjes, lastig met kleine kinderen. Het eten vonden wij niet goed. Het was gewoon niet lekker om smaak. Showcooking gerechten niet altijd gaar. Daarnaast was er een badjuf die continue alle kids bleef waarschuwen etc dat memsen hier wel geïrriteerd door waren.

Kortom. Mooie appartementen met ruime kamers in prachtig plaatsje voor een goede prijs. Zou wel aanraden om in het plaatsje te eten. Is keuze genoeg!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig!

Emmy
18-7-2019

Boek een privé taxi anders kan het wel meer als 2u duren voordat je er met de bus bent! Bij aankomst kun je naast de supermarkt goed eten! Hoef je niet eerst naar het strand te lopen😊. Maar ook daar kun je superlekker eten! Verder vooral relaxen en genieten. Huur evt een auto als je naar andere plaatsen wil of neem de bus. Taxi is dan net iets duurder omdat je in een andere regio zit!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super

Jessica
28-6-2019

Heerlijk complex, kindvriendelijk, aardig personeel, ruime balkons, ideaal als je ook een kleintje mee hebt die overdag nog slaapt. Waterspeelterrein perfect met kleintjes. Puerto mogan is een heerlijk plaatsje om te verblijven. Let op tis wel 20 min wandelen naar het strand. De inrichting is iets verouderd. Probeer vtv e3n appnr te regelen want sommige liggen er hoog.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Wederom een top vakantie.

Jarno
25-6-2019

We waren hier voor de 3e keer en ook dit keer was het weer fantastisch. Ik kan het echt iedereen aanbevelen om hier op vakantie te gaan. Supermarkt mooi tegenover om boodschapjes te doen. Iedere vrijdag een leuke markt en lekkere zwembaden en activiteiten bij het appartement. Ook de mini disco valt altijd weer erg in de smaak bij de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helaas een tegenvaller

Tjsi
21-6-2019

De receptie is zeer kundig en attent, het is een heel groot appartementencomplex, over meerdere verdiepingen. Voor oudere mensen lastig gezien de vele trappen of velen liften die er genomen moeten worden. De gerenoveerde kamers zijn ontzettend mooi.Wij zaten in een niet gerenoveerde kamer. Deze zijn echt aan renovatie toe, ik zou hier mijn gasten niet in laten slapen. Matrassen oud en hard, badkamers waren erg vies en het toilet lekte waardoor het enorm stonk in de kamer. De schoonmaak was bij mijn ouders in de gerenoveerde kamer ontzettend goed, bij ons superslecht. De vloer was bij aankomst al zo vies dat ik zelf een mop heb gepakt en ben gaan schoonmaken. Dit bleef zo gedurende ons verblijf. Wij hadden half pension, dit was echt beneden peil, veel werd hergebruikt was te zout te gekruid of niet goed gebakken. Werkelijk nooit zo’n slecht buffet meegemaakt. Ontbijt is iets beter maar veelal WIT brood geen verse jus, weinig fruit.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Geweldig!

Tetje
25-4-2019

Het is een mooi appartementencomplex, genoeg zwembaden. Het appartement is groot genoeg, mooi ruim balkon met tafel, stoelen en ligbedden. Wij hadden ons appartement op begaande grond bij het zwembad. Dit zou ik niet doen want alle mensen lopen zowat op je balkon/terras. Het personeel is vriendelijk. Het onbijt was heerlijk en genoeg keus! De eerste dag is het net een doolhof door de verschillende verdiepingen en liften. Het is een prachtig dorpje! In 5/10 minuten ben je bij het strand. Tegen over het complex zit een super markt.

geweldige service

L de vries
12-1-2019

Misschien niet het modernste appartement, maar de service was uitstekend!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Cordial Mogan Valle nachtprijs nu te hoog.

Familie Heijmeriks
29-12-2018

Cordial Mogan Valle is een goed appartementen complex echter is het toe aan renovatie. Hier zijn ze dan ook wel mee begonnen. De schoonmaak zou beter kunnen. Wanneer je gelijk melding maakt van de gebreken, wordt er gelijk wat aan gedaan. Bv. broodrooster was van binnen met roest en smerig, kreeg gelijk nieuw. Badhanddoeken moet je zelf meenemen want deze worden niet verstrekt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het complex ligt op loopafstand (10 min) van de haven en het strand. De bedden zijn goed, iedere dag (behalve zondag) schone handdoeken en schoonmaak. Direct aan de overkant is een supermarkt. De BQ avond raden wij niet aan ivm ongare kip en verband vlees. Er is voor kleine kinderen een miniclub, een speeltuintje en warm poedel badje. De zwembaden zijn wat aan de koude kant. Het appartement is wat krap voor 2 volwassenen een baby en een ouder kind. Magnetron en 2 pits kooktoestel aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Mooi, maar prijsverhoging is belachelijk!

Susan
28-12-2018

Wij zijn 2x in dit resort geweest (augustus 2017 en juli/augustus 2018 gerenoveerd appartement ) en dit beviel dus erg goed. Prima accommodatie! Maar.......we keken wederom voor zomer 2019 en zijn enorm geschrokken. De prijzen zijn meer dan 30% gestegen. Voor dezelfde reis (dus zelfde periode, gerenoveerd appartement, logies e.d. zouden we nu VEEL meer moeten betalen! Let op, want dit is het resort niet waard!!! Dan staat prijs/kwaliteit niet meer in verhouding. De renovaties zullen wel duur uitgevallen zijn ;)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima complex, appartementen worden gerenoveerd.

Rene M
2-12-2018

Prima appartementencomplex met veel extra's. Ondanks veel jonge kinderen rustig. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers gedateerd, maar worden op dit moment opgeknapt. Leuke en makkelijke wandeling naar strand/haven en centrum.

Gereisd Met partner in november 2018

• Aantal personen2 tot 4

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 11 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cordial Mogan Valle in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cordial Mogan Valle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.