Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPuerto de Mogán / Mogán

9.9FenomenaalScore uit 188 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bij Cordial Mogan Valle op Gran Canaria zwem je in een van de drie zwembaden. Op het park zijn veel hoogteverschillen en trappen dus voor mensen die slecht te been zijn is het minder geschikt. In slechts 10 minuten loop je naar het dorpje en de haven. Ook het strand ligt op wandelafstand. Loop de berg op voor een prachtig uitzicht.

Bekijk de beschikbaarheid

189 Reviews over Cordial Mogan Valle

• 10Marit28-05-2022

Fantastisch!

Heerlijke accommodatie op mooie locatie. Meerdere zwembaden, en het splash park is geweldig voor de kleintjes. Kamers zijn ruim en worden 5x per week schoon gemaakt. Ontbijt is zalig, diner iets minder. Maar er zijn zoveel heerlijke restaurants in de buurt. Puerto de Mogan is prachtig! Het strand is ook op loopafstand, en tegenover het hotel is een supermarkt, ideaal. Let op: het is best een eindje vanaf het vliegveld, taxi of privé transfer is aan te raden. Taxi’s zijn perfect geregeld en zeer betaalbaar. Ook uit eten + boodschappen is betaalbaar.

• 10MarGriet14-11-2021

Geweldig accomodatie

Wat een prachtige accomodatie in een geweldige omgeving. We kwa,p en midden in de nacht aan en werden ondanks het late tijdstip super ontvangen en kregen ook nog een grote fles (5 liter) water mee. De deur can de receptie ging op slot en we werden persoonlijk naar de kamer gebracht. Toen we binnen kwamen was het in een woord WOUW! De volgende dagen genoten. We zaten op 8 hoog en hadden een prachtig uitzicht met een groot terras met buiten douche. We hadden de zon van 11.00 tot zon’s ondergang. We hoefden dus in deze Corona tijd helemaal niet van de kamer af, maar we hebben toch ook nog 2 dagen bij het zwembad gelegen. Tegenover helpt complex zat een shoppingcentrum en een geweldig restaurant Monaco Mar een echte aanrader. Slechts 10 minuten wandelen naar het strand en de haven. We hebben 10 heerlijke dagen genoten van deze omgeving, echt de moeite waard, met de Ferry naar Puerto Rico is ook mooi om mee te maken.

• 6Michael Rodenburg11-09-2020

Prima voor 1 keer.

Ik ga hier niet meer terug. Er is gewoon te weinig voor jonge kinderen, ze mogen niks in het zwembad. Spraypark stelt niet zoveel voor. Appartement is gewoon prima, die van ons was gerenoveerd.

• 8Tim05-10-2019

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel, leuke faciliteiten voor jong en oud en prima ligging. Ruime, schone kamers en als ze gerenoveerd zijn, mooie badkamers. Bedden aan de zachte kant, voor ons te zacht. Keukentje kan opfrisser gebruiken: te kleine koelkast met slecht vriesvak en geen vaatwasser. Gratis parkeren aan de straat voor het hotel. Het is even lopen naar het strand, maar de weg betreft grotendeels een autovrije boulevard, die begint bij het hotel. Leuk loopje, ook met kleine kinderen. Goed eten bij restaurantjes aan het strand. We hebben 1 keer in het hotel gegeten en tijdens het eten hier al spijt van gehad. Zeer onder de maat. Het Indische restaurant aan de overkant van het hotel, ook voor afhaal (!), is echt de moeite waard. Als de mogelijkheid zich voordoet zouden we graag nog eens terugkomen in het hotel.

• 9Anita27-09-2019

Geweldig verblijf!

(Vertaald van Engels naar Nederlands)

Leuke, ruime appartementen. Volledig ingerichte keuken. Badkamers met inloopdouche.

• 8S.Bos20-09-2019

toppertje

prima verblijf, voor de 7e keer hier geweest, je komt helemaal tot rust prima zwembad en de zee is 10 minuten lopen. personeel is vriendelijk en behulpzaam, extra handdoek nooit geen probleem, al met al een fijne complex met super aardige mensen, complex is de afgelopen jaren gerenoveerd, nu de bedden nog vervangen en het is helemaal top

• 8Mark22-08-2019

Een heerlijke vakantie !

Wij hebben er 15 dagen heerlijk van genoten. Het is er netjes, schoon en op gericht om je kinderen te vermaken. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer met groot terras waar kunstgras op ligt met twee zonbedden. De Splash zone vond onze kleine van 14 maanden helemaal geweldig. Ook de haven is gezellig en heb je qua eten voldoende variatie.

• 8Jur19-08-2019

Goede prijs kwaliteit en faciliteiten

Redelijk groot complex maar zo voelt het helemaal niet aangezien het tegen een berg is opgezet. Ruime, moderne kamer (bovenin het complex) met groot balkon en buitendouche! Alles ligt op loopafstand. Heel leuk haventje met leuke (vis)restaurantjes en niet duur. Voor kinderen top met alle faciliteiten die aanwezig zijn en leuke animatie. Enige nadelen: wifi is matig, airco mis je toch wel (aantal dagen boven 30gr nu...) en het is even lopen/liften pakken als je hoog in het complex zit (We zaten op het 8ste plateau). Geen ramp verder....eten kan ik niet beoordelen want we hadden alleen logies wat prima is met goede keuken, apparatuur en winkels dichtbij.

• 7Esther01-08-2019

Redelijk hotel in gezellige plaats

Mooie nieuwe badkamer. Erg ruim appartement met groot balkon. Wat ons opviel was dat het wel achteruit was gegaan vergeleken met ons bezoek van vorig jaar. Achterstallig onderhoud bij toiletten bij zwembad, rondom zwembad veel losse steentjes, lastig met kleine kinderen. Het eten vonden wij niet goed. Het was gewoon niet lekker om smaak. Showcooking gerechten niet altijd gaar. Daarnaast was er een badjuf die continue alle kids bleef waarschuwen etc dat memsen hier wel geïrriteerd door waren.

Kortom. Mooie appartementen met ruime kamers in prachtig plaatsje voor een goede prijs. Zou wel aanraden om in het plaatsje te eten. Is keuze genoeg!

• 9Emmy18-07-2019

Geweldig!

Boek een privé taxi anders kan het wel meer als 2u duren voordat je er met de bus bent! Bij aankomst kun je naast de supermarkt goed eten! Hoef je niet eerst naar het strand te lopen😊. Maar ook daar kun je superlekker eten! Verder vooral relaxen en genieten. Huur evt een auto als je naar andere plaatsen wil of neem de bus. Taxi is dan net iets duurder omdat je in een andere regio zit!

Appartement Cordial Mogan Valle info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)