Hotel Cordial Mogan Playa

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag27°21°
Hotel Cordial Mogan Playa
9,1

Bij Hotel Cordial Mogán Playa geniet je van de zon in de botanische tuinen. Bij het ene zwembad is het gezellig druk door het animatieprogramma, bij het andere zwembad vind je rust. Laat jezelf verwennen in de wellness. Het eten is vers en gevarieerd. De ruime kamers worden tweemaal daags schoongemaakt. Het strand is 15 minuten wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial Mogan Playa voor je op een rij gezet:

145 reviews over Hotel Cordial Mogan Playa in het Nederlands

W gloudemans
11-9-2019

Heerlijk hotel!! Netjes goed verzorgde kamers en geen drukte bij zwembaden.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Absoluut voor herhaling vatbaar !!

Jan F.
13-8-2019

Gisteren terug gekomen van onze inmiddels al weer derde achtereenvolgende vakantie in Hotel Cordial Mogan Playa. Het feit dat we voor de 3e achtereenvolgende keer gekozen hebben voor Cordial Mogan Playa geeft wel aan dat wij dit hotel erg waarderen en zelfs beter vinden dan een aantal goed bekend staande hotels van bekende ketens in o.a. Meloneras.

Onderscheidend goede punten: * service gerichtheid, vriendelijkheid, en oog voor de kleinste details * prachtig complex met veel faciliteiten en groenvoorziening * kwaliteit en variatie van het eten is zeer goed te noemen * hotel, kamers, faciliteiten, restaurants, zwembaden, tuinen worden zeer goed bijgehouden * hotelkamers zijn proper/schoon en voorzien van alle benodigde elektronica * ondanks de grootte van het hotel niet of nauwelijks drukte of hectiek voelbaar

Mogelijke verbeterpunten: * kamers kunnen op termijn wel een ''update'' ondergaan * (gratis) wifi netwerk kan beter

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Fijn hotel.

Anja
10-8-2019

Hotel met prachtige planten door het gehele complex. Service prima. Oprecht vriendelijk personeel. Welkomstdrankje en koffers worden naar de kamer gebracht anders hadden we 't de eerste keer hier niet zo snel gevonden. Kamer groot netjes schoon. Waterkoker voorhanden. Eten buffet veel en lekker... De kok maakt je 'smorgens 'n lekkere omelet.Staat wel allemaal wat verder uit elkaar. Iedere dag ander vlees of vis... En 2 etenstijden. Je krijgt een vast tafeltje voor 't gehele verblijf. In de grote zaal vonden wij 't niet zo fijn zitten wat massaal en soms dichtbij 't buffet zodat je wat last kunt hebben van mensen die langs je komen. Buiten of in de hal van hotel rustiger. Prijzen dranken oké. 2 grote zwembaden. perfect. Temperatuur water heerlijk. Reserveren stoelen niet nodig. Plaats genoeg. Dikke kussens op de stoelen en handdoek service. Kortom fijn hotel. We komen hier beslist terug. Mogan ben je snel klaar mee Ga erop uit.

Gereisd Met partner in juli 2019

Aanradertje

Steven
7-8-2019

Hotel heeft een schitterende ligging tegen bergflank, bij mooie promenade die loopt tot aan het strand. Hotel is perfect: mooie zwembaden, prachtige tuinen, ruime kamers, heerlijk lekker eten en vriendelijk personeel. Zetels met dikke kussens en parasols in overvloed aan het zwembad, geen reservatie toegelaten, top dus! Mogan is zeer leuk: mooie jachthaven, gezellige steegjes en tal van restaurantjes en winkeltjes. klein minpuntje: er wordt gegeten in 2 shiften, van 18u30 tot 20u00 en van 20u 45 tot 22u15, naar het einde toe van een shift wordt er niets meer aangevuld en is de keuze beperkter maar nog voldoende ruim.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Gerrit van der Laan
21-1-2019

Deze plek is de tuin van Europa

Gereisd Met partner in januari 2019

Fantastisch Hotel

Philipp
27-12-2018

Top locatie en heel aardig personeel. Wij hebben een lekker champagne bij de aankomst gekregen. De pool is fantastisch en het ontbijt is prima. Special de man die de omeletten maakt is zo aardig! Het dorpje playa mogen is rechtstreeks te bereiken. Jij kunt daar makkelijk heen lopen. Leuk strand, prima winkelen en fantastische uitstraling. Het was een super trip!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Mooie, relaxte sfeer in een klein havenplaatsje.

Marieke Sweere
6-9-2018

Prachtig hotel, je waant je in een botanische tuin. zeer netjes, ruim en vriendel8jk personeel.

Gereisd Met partner in september 2018

Niet twijfelen, zeker boeken!!

Demy
17-8-2018

Bij binnenkomst keken we direct ons ogen uit. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en kregen zelfs champagne bij het inchecken. De service werd nog eens extra bevestigd toen onze koffers ook nog eens naar onze kamer werden gebracht. We komen woorden te kort hoe intens we hebben genoten van dit hotel. Het is schoon, netjes, goed ontbijt, goed service en vooral ook heel mooi aangekleed met alle beplanting. We zijn in veel hotels geweest, maar deze staat in onze lijst op nummer 1. Wel één tip waar wij tegen aan liepen, mannen moeten in de avond een lange broek aan. Iets waar wij dus geen rekening mee hadden gehouden. Het is jammer dat het eiland ons tegen viel maar voor het hotel zouden we zeker weten terug komen!

Gereisd Met partner in juli 2018

Komen zeker snel weer terug!

J van Leeuwen
14-8-2018

Prachtige omgeving ( mooiste van Eiland) mooie haven met leuke restaurants en bars , turqoise zee en leuke markt ... leuk hotel met vriendelijk personeel mooi verzorgt!

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk hotel !!

Jan
4-8-2018

Voor het 2e achtereenvolgende jaar Hotel Cordial Mogán Playa bezocht voor onze zomervakantie en wederom waren onze ervaringen zeer positief. Wat dit hotel voor ons zo aantrekkelijk maakt zijn o.a. de relaxte en gemoedelijke sfeer die er heerst, de vriendelijkheid en betrokkenheid van alle medewerkers, de hoge kwaliteit die het hotel levert op ieder vlak, en natuurlijk de prachtige en indrukwekkende uitstraling die dit hotel heeft met zijn mooie botanische tuinen en groenvoorzieningen over het gehele resort. Wij verbleven in dit hotel op basis van halfpension en de kwaliteit van het ontbijt en dinner was zeer goed te noemen; erg smakelijk, veel diversiteit, en alles met veel zorg bereid en gepresenteerd. In het verleden hebben wij ook div. andere goed bekend staande hotels op Gran Canaria bezocht (Riu en Lopesan) maar de kwaliteit van het eten vinden wij toch echt hoogstaander in Cordial Mogán Playa.

Geboekt bijneckermann.nl

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, 15 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cordial Mogan Playa in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cordial Mogan Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.