Hotel Cordial Mogan Playa

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag21°14°
Hotel Cordial Mogan Playa
9,1

Omschrijving
Bij Hotel Cordial Mogán Playa geniet je van de zon in de botanische tuinen. Bij het ene zwembad is het gezellig druk door het animatieprogramma, bij het andere zwembad vind je rust. Laat jezelf verwennen in de wellness. Het eten is vers en gevarieerd. De ruime kamers worden tweemaal daags schoongemaakt. Het strand is 15 minuten wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial Mogan Playa voor je op een rij gezet:

141 reviews over Hotel Cordial Mogan Playa in het Nederlands

Gerrit van der Laan,
21-1-2019

Deze plek is de tuin van Europa

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch Hotel

Philipp,
27-12-2018

Top locatie en heel aardig personeel. Wij hebben een lekker champagne bij de aankomst gekregen. De pool is fantastisch en het ontbijt is prima. Special de man die de omeletten maakt is zo aardig! Het dorpje playa mogen is rechtstreeks te bereiken. Jij kunt daar makkelijk heen lopen. Leuk strand, prima winkelen en fantastische uitstraling. Het was een super trip!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Mooie, relaxte sfeer in een klein havenplaatsje.

Marieke Sweere,
6-9-2018

Prachtig hotel, je waant je in een botanische tuin. zeer netjes, ruim en vriendel8jk personeel.

Gereisd met partner in september 2018

Floow Travel

Niet twijfelen, zeker boeken!!

Demy,
17-8-2018

Bij binnenkomst keken we direct ons ogen uit. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en kregen zelfs champagne bij het inchecken. De service werd nog eens extra bevestigd toen onze koffers ook nog eens naar onze kamer werden gebracht.

We komen woorden te kort hoe intens we hebben genoten van dit hotel. Het is schoon, netjes, goed ontbijt, goed service en vooral ook heel mooi aangekleed met alle beplanting.

We zijn in veel hotels geweest, maar deze staat in onze lijst op nummer 1.

Wel één tip waar wij tegen aan liepen, mannen moeten in de avond een lange broek aan. Iets waar wij dus geen rekening mee hadden gehouden.

Het is jammer dat het eiland ons tegen viel maar voor het hotel zouden we zeker weten terug komen!

Gereisd met partner in juli 2018

Komen zeker snel weer terug!

J van Leeuwen,
14-8-2018

Prachtige omgeving ( mooiste van Eiland) mooie haven met leuke restaurants en bars , turqoise zee en leuke markt ... leuk hotel met vriendelijk personeel mooi verzorgt!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk hotel !!

Jan,
4-8-2018

Voor het 2e achtereenvolgende jaar Hotel Cordial Mogán Playa bezocht voor onze zomervakantie en wederom waren onze ervaringen zeer positief.

Wat dit hotel voor ons zo aantrekkelijk maakt zijn o.a. de relaxte en gemoedelijke sfeer die er heerst, de vriendelijkheid en betrokkenheid van alle medewerkers, de hoge kwaliteit die het hotel levert op ieder vlak, en natuurlijk de prachtige en indrukwekkende uitstraling die dit hotel heeft met zijn mooie botanische tuinen en groenvoorzieningen over het gehele resort.

Wij verbleven in dit hotel op basis van halfpension en de kwaliteit van het ontbijt en dinner was zeer goed te noemen; erg smakelijk, veel diversiteit, en alles met veel zorg bereid en gepresenteerd.

In het verleden hebben wij ook div. andere goed bekend staande hotels op Gran Canaria bezocht (Riu en Lopesan) maar de kwaliteit van het eten vinden wij toch echt hoogstaander in Cordial Mogán Playa.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Super hotel!

Davey,
23-7-2018

Ons verblijf in Hotel Cordial Mogan Playa is ons zeer goed bevallen. Pluspunten:

- uiterst vriendelijk personeel

- lekker, vers, gevarieerd eten

- schone kamers

- fijne zwembaden én voor iedereen plek

- goede ligging t.a.v. strand en boulevard.

Puerto de Mogan viel ons echter tegen. Weinig te beleven, na 2 dagen heb je de haven en en de boulevard wel gezien. Ik raad dan een ieder ook aan om een auto te huren, zodat je het eiland kan verkennen. Het waterpark is daarbij een aanrader om te bezoeken!

Al met al een prima vakantie, fantastisch hotel, maar wij komen niet meer terug in Puerto de Mogan.

Gereisd met partner in juli 2018

Hotel 10+ en Neckerman 1-

FvO,
7-7-2018

Super locatie, heel attent personeel, alle maaltijden zijn meer als bijzonder, schone kamers, dus een heel fijn verblijf maaaaaar niet meer met Neckerman.

Transfer duurde twee keer zo lang als was aangegeven (Ruim 3 uur terug een taxi genomen duurde 30 minuten) De tijdstippen in de folder die op het vliegveld door de hostess van N in wordt overhandigd staan tijdstippen die niet kloppen maar er wordt wel verwezen naar het boek in het hotel. Ook op de tijdstippen in het boek is de hostess er niet. Pas nadat ik een foto van hetgeen in het boek sta stuur krijg ik, de dag voor mijn vertrek te horen dat er verkeerde tijden in het boek staan en dat het zo snel als mogelijk zal worden aangepast. In "het boek" staat de je de reisleidster altijd kan bellen en dat het telefoonnummer op het bord bij de receptie daar stond geen telefoonnummer. Whatapp contact met N het telefoonnummer van de reisleidster wordt om privacy redenen niet verstrekt. E

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk hotel!!

Leonie de Jong,
      4-1-2018

Heerlijk hotel met ruime kamers. De hele accomodatie is erg schoon en erg ruim van opzet. Er zijn twee zwembaden, waarvan een duidelijk wat drukker is (kinderen, activiteiten animatieteam). Het eten is erg goed. Ondanks verblijf obv half pension vonden wij de prijzen van de drankjes en lunch erg schappelijk. Wat overigens wel erg aan de prijs is, zijn verpakte ijsjes (bij de poolbar). De ligging van het hotel is ook prima. Direct voor het hotel is een winkelstraat met diverse winkeltjes en een redelijk grote supermarkt. Het strand is makkelijk aan te lopen (paar minuten).

Tot slot het enige minpunt: lange transfertijd vanaf het vliegveld. Dit was een relatief saaie en lange rit (> 1 uur)!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie

t en a,
      12-10-2017

Geweldig hotel ,super mooi .erg vriendelijk , heerlijk eten en op een super locatie nabij de haven erg gezellig, alles lopend te bereiken .Dolfijnen spotten op een catamaran ,geweldig. Met de boot langs de super mooie kustlijn naar Puerto rico. Wat je niet mag missen is de Yellow Submarine in de haven ,wat een belevenis . Heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cordial Mogan Playa in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cordial Mogan Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.