Appartement Casa Lila

3 reviews over Appartement Casa Lila in het Nederlands

Nóóit meer!

Marcel Nieuwenstein
17-11-2017

Verreweg de slechtste plek in mogan, wij hebben het er 3 dagen uitgehouden. Het stinkt, overal kakkerlakken ons appartement was dichtgeplakt met vuilniszakken! Een erg onvriendelijke Duitse eigenares kortom vermijden deze plek elke euro is er een te veel.

Afz Marcel Nieuwenstein, Thea van leeuwen

heel slecht!

Anne
9-7-2010

het is een slecht apartement, zal het niemand aanraden, zeer onvriendelijk

inrichting bedroevend, prijs/kwaliteit geen verhouding.

Rustig gelegen aan de rand van mooi stadje

peter vermeulen
5-12-2009

Eenvoudig appartement. Ligging aan de rand van het mooiste plaatsje van Gran Canaria. Vlak bij het zandstrand. Vriendelijke mensen. Prijs/prestatieverhouding OK.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Lila voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Lila in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Lila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.