Puerto de Mogán / Mogán

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de Mogán / Mogán voor je op een rij gezet:

vakanties Puerto de Mogán / Mogán

Reviews over Puerto de Mogán / Mogán

Klein Venetie

FAMILIE
    4-10-2017

Dit was voor mij de vakantie! Echt zo'n mooi schilderachtig plaatsje. Trek er op uit! Loop tussen de huizen omhoog de trapjes op (tegenover het strand). Dit is zo mooi!!! Wat een prachtig plaatsje. Terrasje pakken is prima voor gezinnen, maar geen uitgaansleven voor jongeren. Het strand is prachtig. De haven is mooi. Alles klopt gewoon. Ik ben gecharmeerd! Ik ga niet vaak nog een x terug. Maar naar dit plaatsje wil ik ooit weer terug. Zo mooi!!! Het heet niet voor niks klein Venetië.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Een pittoresk stadje!!

Joke
    31-8-2017

Een leuk vissersdorp waar je heerlijk kunt wandelen langs de haven of door de straatjes. En uitrusten op een van de vele terrassen. Zeker de moeite om 'klein Venetië' te bezoeken.Op vrijdag is het druk vanwege de grote markt.Afdingen is een must.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plaats!

Tammy V
    19-8-2017

Pittoresk plaatsje. Klein Venetie heet het niet voor niks. Prachtig! Alleen druk op vrijdag als er een enorme markt is. Niet overdreven toeristisch en niet teveel hotels zoals in Puerto Rico. Maar genoeg te beleven op de boulevard. Tot 22 uur dan. Daarna is alles wel gesloten. Geen uitgaansleven maar voor gezinnen met kinderen ideaal. Mooi strand, kinderen kunnen nog ver in de zee staan. Aanrader is uitzicht punt wat staat aangegeven bij het postkantoor in het centrum. De krabben die je kan zien li van het strand op de pier zijn ook leuk. Evenals het uitzicht punt op het rotsplateau re van de haven. Prachtige romantische plek voor een zonsondergang! AANRADER dit plaatsje!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

authentiek dorp met mooie hotels - Puerto Mogan

JDvD
    12-8-2017

De huisjes rond de oude haven zijn prachtig. Mooie bomen met bloemen versieren de straatjes. Veel restaurantjes waar je tegen redelijke prijzen kunt eten. Wij zaten in het Radisson blu dat prachtig is ingericht in Scandinavische stijl. Het is hier eeg rustig. Geen uitgaansleven, daarvoor moet je naar Puerto Rico ofzo. Daar is veel hoogbouw en ik zou er niet willen verblijven voor een vakantie. Met de boot kun je wel varen tussen de plaatsen. Dit is niet duur en een leuk tripje van ca. een half uur.

Heerlijk, gezellig en s,avond rustige lokatie

Jan/Betty
    24-6-2017

Om 10.00 uur s,morgens komt de toeristen stroom vanuit heel Gran Canaria op gang en na 16.00 uur verlaten de toeristen Puerto de Mogan weer en is s,avonds heerlijk rustig en kun je keuze maken uit een groot aantal gezellige goede restaurantjes aan de haven.

Gereisd Met partner in januari 2017
Puerto de Mogán / Mogán scoort een 7,5 uit 10, op basis van 142 reviews