Vakantiepark Vistalmar

7,7

45 reviews over Vakantiepark Vistalmar in het Nederlands

Yvonne,
30-5-2017

Schitterend appartement op toplokatie!

Hier kan je echt helemaal tot rust komen er wordt ook heel goed schoon gemaakt door een schat van een schoonmaakster.

Gereisd met partner in september 2016

Correct qua prijs/kwaliteit

Dirkje
10-3-2016

Als je zonder veel eisen voor de zon gaat is dit een goedkope, prima oplossing. Verwacht echter geen moderne hedendaagse accommodatie. Alles heeft al een aantal jaar gediend. De elektrische installatie bezorgt je nachtmerries. Safe en WiFi te betalen. Het onderhoud wordt regelmatig gedaan maar wel zeer elementair. De bedden zijn zo hard als steen. Het slaapgedeelte was ruim en er waren voldoende kleerkasten. Het woongedeelte was echter minimaal maar voldoende als je de ganse dag kunt buiten leven. De ligging viel ons wat tegen. Afgelegen,midden tussen San Augustin en PLaya del Ingles. Voor elk broodje moet je een kilometer lopen. Zeker niet aan te raden als je slecht te been bent (richting PLaya del Ingles moet je zeeeer veel trappen doen, richting San Augustin heel veel bergjes op en af).

Gereisd met partner in maart 2016

Aanrader!

5-2-2015

Heerlijke vakantie gehad in oktober 2014. Huisje was boven verwachting. Er werd bijna elke dag schoongemaakt en ook schone handdoeken dus. Ligging was heerlijk. Rustig, maar met 5 a 10 minuten lopen in het bruisende centrum. Bedden lagen goed.

Ook het zwembad en de tuin werden elke dag verzorgd.

Bij elke huisje heerlijk een eigen zitje en 2 ligbedden.

Wij hebben hier een top vakantie gehad. Als we weer terug gaan naar Gran Canaria, gaan we zeker hier weer heen! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Geweldig

E Koehoorn
13-11-2014

Mooie bungalow, rustig gelegen en lekker aan zee. Je zit tegen San Agustin aan en je kan er mooi wandelen richting Bahia Feliz, zeer mooie omgeving. We gaan zeker weer een x naar Vistalmar. Zeer vriendelijk personeel alleen de tv deed het niet, maar we hebben die niet gemist. De bedden lagen zeer goed niks mis mee,

Gereisd met partner in oktober 2014

Voor herhaling vatbaar...

GiesL
9-9-2013

Wij verbleven hier van 24 augustus tot 4 september 2013 : We werden bij aankomst gelijk al persoonlijk en vriendelijk ontvangen en verwelkomd. Schoon en ruime bungalow. Bijna elke dag werd schoongemaakt (zelfs afgewassen) en kregen we schone handdoeken. Een pré was de aanwezigheid van een vrij grote kluis. Zit direct aan boulevard en de zee en in de buurt van diverse winkelcentra. Een paar minpuntje waren voor ons, de vrij harde bedden, welke piepten en kraakten en het ontbreken van wifi (was wel tegen betaling te verkrijgen). Bij je huisje had je een eigen terras met daarop een eigen zitje en eigen ligbedjes. Voor de huisjes bevond zich een zwembad. Het hele terrein is omgeven door een hek met poort, waarvan de 'bewoners' een sleutel hadden. Wij gaan zeker nog een keertje terug!!!!

Gereisd met partner in augustus 2013

26-5-2013

Van 11-25 mei 2013 met een vriendin in Vistalmar geweest en een heerlijke vakantie gehad. Als je niet op zoek bent naar 5* luxe is Vistalmar een goede keus! Wij vonden de inrichting en inventaris meer dan toereikend. We hadden zelfs eigen strandbedden met matrasjes. De geschakelde huisjes liggen aan het zwembad. Je kijkt uit op de wandelpromenade en de zee. De schoonmaak e.d. werd prima verzorgd door een lieve dame. We hebben geen last gehad van insluipers.

Vistalmar ligt buiten het centrum dus het is er heerlijk rustig. Om in het centrum te komen moet je een steile weg of veel trappen op. Wie slecht ter been is kan echter voor een paar euro met een taxi in het centrum komen.

Als je erg lekker en zeer betaalbaar wilt eten moet je beslist naar Flora's eetcafé. Het zit in shopping center "Gran Chaparral" en dat ligt aan de Av. de Gran Canaria.

Gereisd met vrienden in mei 2013

26-5-2013

Van 11 – 26 mei 2013 samen met een vriendin in Vistalmar geweest en een heerlijke vakantie gehad. Als je niet op zoek bent naar 5* luxe is Vistalmar een goede keus! Wij vonden de inrichting en inventaris meer dan toereikend, we hadden zelfs eigen strandbedden met matrasjes. De geschakelde huisjes liggen aan het zwembad. Je kijkt uit op de wandelpromenade en de zee.

Schoonmaak e.d. werd prima verzorgd door lieve dame. Geen last gehad van insluipers. Vistalmar ligt buiten het centrum, dus het is er heerlijk rustig. Om in het centrum te komen moet je een steile weg of veel trappen op. Wie slecht ter been is kan echter ook voor een paar euro met een taxi in het centrum komen.

Als je erg lekker en zeer betaalbaar wilt eten moet je beslist naar Flora’s eetcafé. Het ligt in shopping center “Gran Chaparral”

Gereisd met vrienden in mei 2013

Geweldig!

Nina Maat
6-1-2013

Een heerlijke week gehad. Bijna elke dag werd de bungalow schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Ook buiten is alles keurig en schoon. De ligging is echt super, aan de gezellige wandelboulevard en direct aan zee. Het geluid van de branding hoor je de hele dag. Ruim voldoende winkels en restaurants op loopafstand. De prijs-kwaliteitsverhouding gaf ons steeds het gevoel van "een dubbeltje op de eerste rang". Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld, maar wel de nodige voorzorgsmaatregelen genomen, deur steeds afgesloten gehouden (ook overdag) en een kluisje gehuurd.

Op de dag van vertrek moesten we om 12 uur onze bungalow verlaten, maar kwam de bus ons pas om 16 uur ophalen. Super geregeld dat we onze koffers in een ruimte konden neerzetten, waar we ook mochten omkleden en van het toilet gebruik maken. We kregen sleutels van het complex zodat we die middag konden doen waar we zin in hadden, weggaan of bij het zwembad blijven.

Kortom, perfecte locatie!

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Superrrrrrrrrr

Koen en Dora
27-12-2012

december 2011 en december 2012 weer heerlijke weken gehad in Vistalmar, veel oude bekenden aanwezig de eerste 2 weken van december, erg gezellig. De insluipers blijven het proberen maar ondanks dat is en blijft het een daalders plekje.

Gereisd met partner in december 2012

Lambertus
25-4-2012

Wij zijn van 11 tot 25 april 2012 in Vistalmar geweest (via touroperator). Vistalmar is een leuk complex van 12 bungalows met een zwembad en is mooi gelegen aan de boulevard tussen San Agustin en Playa del Inglés. Er waren tijdens ons verblijf alleen Nederlandse gasten aanwezig. Wij zaten in nummer 6, één van de middelste huisjes.

De huisjes worden bijna elke dag schoongemaakt (do. en zo. niet), bedden opgemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien.

Supermarkt Vivo in San Agustin is 10 minuten lopen (lekkere broodjes).

Onze buren kwamen hier al voor de 19e keer. Wij komen hier zeker ook nog eens weer.

Mensen op de boulevard stoppen zelfs om te kijken.

Let op voor groepen Afrikaanse vrouwen die naar je toekomen en je proberen een hand te geven. Ze doen dan snel een gevlochten armbandje bij je om. Als dit armbandje vastgeknoopt zit, krijg je het er niet meer af en moet je betalen! Ze staan meestal bovenop de boulevard vlak bij het strand.

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vistalmar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vistalmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.