Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

40 Reviews over Vistalmar

• 9Yvonne30-05-2017

Schitterend appartement op toplokatie! Hier kan je echt helemaal tot rust komen er wordt ook heel goed schoon gemaakt door een schat van een schoonmaakster.

• 7Marxek01-05-2017

Heel kleinschalig en vlakbij het strand

We stayed here in a 3 room bungalow. It was really wortwhile. When you sit in front of your bungalow you can hear the sea (and see it). The bungalows are really quiet. There are about 8 of them so you it is easy going and not so many people. There are more Dutch people here. The owner of the hotel was very friendly. She speaks (good) English. She arrived on time. The bungalows are closed by a gate in front of the bungalows (seaside) and the back (streetside) for which you have 2 keys. One other key is for the bungalow itself. It closes properly and everything you need is in the bungalow. Enough knifes, glasses etc. The toilet is also alright. You cannot dump toilet paper in it, but the bungalows are cleaned five times a week. What we liked about a 3 room bunglalow is that it is somewhat bigger and you have an extra bed (walk up the stairs) in the bungalow. The "center" Yumbo is about half an hour walking. Supermarket about 5 minutes walking. What I don't think is to good is that for WiFi you have to pay. It is not free. Hopefully in the future it will be free for others. There are some cats and pigeons but the hardly come close. The swimming pool is cold and not heated. Besides that great place to stay and value for money.

• 6Dirkje10-03-2016

Correct qua prijs/kwaliteit

Als je zonder veel eisen voor de zon gaat is dit een goedkope, prima oplossing. Verwacht echter geen moderne hedendaagse accommodatie. Alles heeft al een aantal jaar gediend. De elektrische installatie bezorgt je nachtmerries. Safe en WiFi te betalen. Het onderhoud wordt regelmatig gedaan maar wel zeer elementair. De bedden zijn zo hard als steen. Het slaapgedeelte was ruim en er waren voldoende kleerkasten. Het woongedeelte was echter minimaal maar voldoende als je de ganse dag kunt buiten leven. De ligging viel ons wat tegen. Afgelegen,midden tussen San Augustin en PLaya del Ingles. Voor elk broodje moet je een kilometer lopen. Zeker niet aan te raden als je slecht te been bent (richting PLaya del Ingles moet je zeeeer veel trappen doen, richting San Augustin heel veel bergjes op en af).

• 9Jolanda05-02-2015

Aanrader!

Heerlijke vakantie gehad in oktober 2014. Huisje was boven verwachting. Er werd bijna elke dag schoongemaakt en ook schone handdoeken dus. Ligging was heerlijk. Rustig, maar met 5 a 10 minuten lopen in het bruisende centrum. Bedden lagen goed. Ook het zwembad en de tuin werden elke dag verzorgd. Bij elke huisje heerlijk een eigen zitje en 2 ligbedden. Wij hebben hier een top vakantie gehad. Als we weer terug gaan naar Gran Canaria, gaan we zeker hier weer heen! Echt een aanrader!

• 9E Koehoorn13-11-2014

Geweldig

Mooie bungalow, rustig gelegen en lekker aan zee. Je zit tegen San Agustin aan en je kan er mooi wandelen richting Bahia Feliz, zeer mooie omgeving. We gaan zeker weer een x naar Vistalmar. Zeer vriendelijk personeel alleen de tv deed het niet, maar we hebben die niet gemist. De bedden lagen zeer goed niks mis mee,

• 7Anneli Malkki30-03-2014

Liikunnallisille

Lomahuoneistot Vistalmar on sijainniltaan ja kooltaan hyvä liikunnallisille henkilöille. Tosin henkilöt, jotka laittavat ruokaa itse, joutuvat käymään ruokakaupassa kauempana, koska lähellä on vain yksi kauppa josta saa vain ns ."turistikamaa" eli itse ostimme vain veden kyseisestä kaupasta. Niukkaa ruokatarviketta kyllä saa, mutta hinta on minun mielestäni kallista. Kannattaa käydä esimerkiksi Lidlin myymälässä, johon matkaa 2.5 km ja tehdä enemmän ostoksia yhdellä kerralla ja tulla taksilla takaisin Vistalmariin. Tropical Centerin lähellä on myös omasta mielestäni hyvä Hiperdino myymälä, josta kohtuullinen kävelymatka lomahuoneistoihin. Vistalmar on aidattu alue, portit ovat kadun ja rannan puolella. Avaimia on kolme kappaletta ja tarjotaan yksi nippu mutta kahdet avaimet ovat aivan välttämättömät, toiset saa vain pyydettäessä.Suuri miinus on kovat patjat, joten heikkoselkäinen ei niissä kyllä koko yötä pysty nukkumaan.Siivous oli hyvä ja pyyhkeet vaihdettiin päivittäin.Ei lapsiperh.

• 9GiesL09-09-2013

Voor herhaling vatbaar...

Wij verbleven hier van 24 augustus tot 4 september 2013 : We werden bij aankomst gelijk al persoonlijk en vriendelijk ontvangen en verwelkomd. Schoon en ruime bungalow. Bijna elke dag werd schoongemaakt (zelfs afgewassen) en kregen we schone handdoeken. Een pré was de aanwezigheid van een vrij grote kluis. Zit direct aan boulevard en de zee en in de buurt van diverse winkelcentra. Een paar minpuntje waren voor ons, de vrij harde bedden, welke piepten en kraakten en het ontbreken van wifi (was wel tegen betaling te verkrijgen). Bij je huisje had je een eigen terras met daarop een eigen zitje en eigen ligbedjes. Voor de huisjes bevond zich een zwembad. Het hele terrein is omgeven door een hek met poort, waarvan de 'bewoners' een sleutel hadden. Wij gaan zeker nog een keertje terug!!!!

• 9Jolanda26-05-2013

Voor herhaling vatbaar!

Van 11-25 mei 2013 met een vriendin in Vistalmar geweest en een heerlijke vakantie gehad. Als je niet op zoek bent naar 5* luxe is Vistalmar een goede keus! Wij vonden de inrichting en inventaris meer dan toereikend. We hadden zelfs eigen strandbedden met matrasjes. De geschakelde huisjes liggen aan het zwembad. Je kijkt uit op de wandelpromenade en de zee. De schoonmaak e.d. werd prima verzorgd door een lieve dame. We hebben geen last gehad van insluipers. Vistalmar ligt buiten het centrum dus het is er heerlijk rustig. Om in het centrum te komen moet je een steile weg of veel trappen op. Wie slecht ter been is kan echter voor een paar euro met een taxi in het centrum komen. Als je erg lekker en zeer betaalbaar wilt eten moet je beslist naar Flora's eetcafé. Het zit in shopping center "Gran Chaparral" en dat ligt aan de Av. de Gran Canaria.

• 9Jolanda26-05-2013

Voor herhaling vatbaar!

Van 11 – 26 mei 2013 samen met een vriendin in Vistalmar geweest en een heerlijke vakantie gehad. Als je niet op zoek bent naar 5* luxe is Vistalmar een goede keus! Wij vonden de inrichting en inventaris meer dan toereikend, we hadden zelfs eigen strandbedden met matrasjes. De geschakelde huisjes liggen aan het zwembad. Je kijkt uit op de wandelpromenade en de zee. Schoonmaak e.d. werd prima verzorgd door lieve dame. Geen last gehad van insluipers. Vistalmar ligt buiten het centrum, dus het is er heerlijk rustig. Om in het centrum te komen moet je een steile weg of veel trappen op. Wie slecht ter been is kan echter ook voor een paar euro met een taxi in het centrum komen. Als je erg lekker en zeer betaalbaar wilt eten moet je beslist naar Flora’s eetcafé. Het ligt in shopping center “Gran Chaparral”

• 9Nina Maat06-01-2013

Geweldig!

Een heerlijke week gehad. Bijna elke dag werd de bungalow schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Ook buiten is alles keurig en schoon. De ligging is echt super, aan de gezellige wandelboulevard en direct aan zee. Het geluid van de branding hoor je de hele dag. Ruim voldoende winkels en restaurants op loopafstand. De prijs-kwaliteitsverhouding gaf ons steeds het gevoel van "een dubbeltje op de eerste rang". Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld, maar wel de nodige voorzorgsmaatregelen genomen, deur steeds afgesloten gehouden (ook overdag) en een kluisje gehuurd.
    Op de dag van vertrek moesten we om 12 uur onze bungalow verlaten, maar kwam de bus ons pas om 16 uur ophalen. Super geregeld dat we onze koffers in een ruimte konden neerzetten, waar we ook mochten omkleden en van het toilet gebruik maken. We kregen sleutels van het complex zodat we die middag konden doen waar we zin in hadden, weggaan of bij het zwembad blijven. Kortom, perfecte locatie!

Vakantiepark Vistalmar info

• CafeNiet beschikbaar