Appartement VIP Nogal

8,3

65 reviews over Appartement VIP Nogal in het Nederlands

Klasse....

2-9-2018

een perfect appartement met het zwembad voor de deur......

prima appartement voor niet te veel geld

25-9-2017

prima personeel .. zeer behulpzaam.. gratis broodjes aan de deurklink iedere ochtend

Een prima locatie!

Benda,
5-8-2017

Het appartement ligt gunstig ten opzichte van de strandpaseo en het winkelcentrum Cita.

Het is kleinschalig, 21 appts. En er zit 's morgens een NL-sprekende receptioniste.

Elke dag gratis 2 broodjes aan de deur, voor het ontbijt. Wij komen hier al 7 jaar en hopen er nog vaak gebruik van te maken.

een prima complex

24-6-2017

het zwembad.... het appartement.... de vrijheid

Fantastisch.

Meta,
10-1-2017

Alles was goed, echt een super appartement op een goede locatie. Rustig en toch centraal gelegen en wijn op de kamer bij aankomst en op kerstavond nog een fles dat was zo attent. Chantal, de receptioniste is vriendelijk en het andere personeel ook leuk. Helemaal top daar. Helaas werden we overgeboekt naar een hotel in Maspalomas all inclusive voor 5 dagen maar dat doen we dus nooit weer. Dunas Mirador, wat een zooitje daar zeg en een slechte kamer op het noorden. Alleen het eten was daar goed. Vreselijk, gelukkig maar 5 dagen. De hostess Anja van touroperator verdient een pluim vanwege de boeiende uitleg over Gran Canaria.

Prima appartement met goede keukeninrichting

Willem & Mieke
1-5-2016

Ligging uitstekend; dicht bij winkelcentrum, bushalte, strand, boulevard; weg van het lawaai, maar toch alles op loopafstand. Personeel attent, gezellig, vriendelijk. Goede boxspringbedden. Heerlijke ligbedden, ruim balkon. Kortom heel compleet, maar niet overdreven luxe. Hoeft voor ons ook niet, omdat we veelal op pad zijn. Zeer schoon. Hartelijke ontvangst. Mag hier en daar wel wat opgeknapt worden. WiFi ontvangst in het appartement niet optimaal.

Fijn appartement!

Gerda Dogger
19-7-2015

Met dank aan Michette, Yamina en Serafin voor de goede verzorging. Appartement en gebouw waren netjes en schoon. Het appartement was van alle gemakken voorzien, de inrichting is misschien een beetje verouderd. Heerlijke bedden, goed geslapen. Fijn dat er ligstoelen op je eigen terras zijn met een extra set badlakens. Wijn en water bij aankomst in het appartement. Iedere morgen verse broodjes bij je deur zodat je niet meteen op pad hoeft. Rustig gelegen en vlakbij het strand en de Dunas de Maspalomas. Winkels op loopafstand. Wij hebben het heerlijk gehad!

Aanrader

Benny van den Steen
29-9-2014

Kijkend naar 'n parkeerplaats maar niet storend, leuk zwembadje werd elke dag schoon gemaakt. Loop afstand naar strand was goed te doen. Kamer werd om de dag schoon gemaakt, schonen handdoeken. Zeer vriendelijk personeel, hebben het zeer naar ons zin gehad.

Steeds verder afgetakeld

A.S.
12-9-2014

Wederom blijkt met onze laatste vakantie, na vorige keer al aangegeven te hebben dat het voor verbetering vatbaar is (wat dat betreft kan ik onderstaand bericht beamen), dat het complex verder is afgenomen qua veiligheid (persoonlijk en eigendommen) en zaken die het verblijf prettig maken. Dit in tegenstelling tot de prijs, die ligt wel hoger!! Ik praat hier niet over tijdelijke ongemakken, maar gevaarlijke situaties wat niet mag voorkomen. Het personeel doet er alles aan om het voor de gast zo plezierig mogelijk te maken. Er wordt klaarblijkelijk geen cent gespendeerd aan minimaal klein onderhoud.

O.a. afftimmering van de deur van de badkamer (zie foto), scheuren in de balkons boven de terrassen van de appartementen op de begane grond , losse stopcontacten en schakelaars dragen niet bij tot het fijne vakantiegevoel van weleer. Veiligheid is hier geen gemeengoed.

Vergane glorie

Ton
28-8-2014

Nogal is nogal vergane glorie. Zijn er 6 jaar op rij geweest en je ziet het achteruit gaan. Keukendeurtjes staan bol van het water, wc loopt door, wastafel niet. Doche komt los van de wand. Sleutel wordt NIET meer aan de hostes meegegeven, als je laat aankomt moet je maar bellen en dan komt er iemand. Jammer hoor was altijd goed geregeld. Valt op dat er veel Russen en Polen waren. Tobago, de buren, ziet er keurig en vedient een hoog cijfer, Nogal niet meer. Muurtje schoonmaken op het balkon, nee hoor witkalk erover heen. De badkamer was vies, haren etc. vd vorige bewoners zat er na 14 dagen nog. Jammer hoor, lekkere omgeving, mooi weer dat vergoed een hoop, maar denk niet meer dat ik hier kom.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement VIP Nogal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement VIP Nogal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.