Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

6.5VoldoendeScore uit 18 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

18 Reviews over Veril Playa

• 7jeanette Houwer06-10-2018

Zal er gerust weer naar toe gaan.

Rustige ligging vlak bij bushalte Jose de ober is super vriendelijk. Ondanks dat we all in zaten gaven we hem regelmatig een fooi, dit doet wonderen. Geen overvolle eetschuur/ buiten eten ook mogelijk. Het eten is niet overdreven veel maar wat ze neer zetten is goed. Zoals in bijna ieder hotel ga eten als de zaal open gaat, dan heb je altijd warm eten. All in, is niet bijzonder in de ochtend en middag extra cake. De ligging 200 m naar rechts en daar heb je de strandbedden en geen bomvol strand zoals 800 meter verderop .Bij touroperator geboekt (ook een aanrader) alleen de kamer was echt toe aan renovatie en we keken tegen een muur . Maar de vriendelijk receptionist Michael heeft er alles aan gedaan om ons wat beters te geven. We kregen een super mooie grote kamer (gerenoveerd) en uitzicht op zee. Supermarkt bij het hotel. Dit hotel is gewoon de eenvoud en wil je meer dan moet je naar 4 of 5 sterren en betaal je veel meer.

• 4Pas getrouwd.03-09-2018

Ooit maar nooit bij touroperator!!!!!!

Boek nooit de basis. Neem altijd een verdieping hoger! We hadden de eerste week een kamer vol schimmel. Gaten in de gordijnen. Stukjes gipsplaat vielen continu op de grond. We werde niet serieus genomen door vakantie discounter. Boek daar never nooit meer!!!! Gelukkig had de personeel van het hotel ons wel serieus nam. Die boode ons voor onze 2e week een super kamer aan. En deed veel moeite om ons een top vakantie te geven. Maar de touroperator is de slechste organisatie. 3000 euro betaald. En ze hebben ons geplaatst in een beschimmelde kamer.

• 3Fam goords16-04-2018

Nooit meer onbenullig personeel

Dit is onze laatse dag hier en wil aan de mensen laten weten hoe dit hotel is de kamer die wij hadden was perfect geen klagen maar dan poetsen erg slecht en klaar in slechts 3 minuten het eten geen variatie en alles te gaar onvriendelijk personeel die alleen wat harder lopen als ze fooi krijgen spreken bijna geen engels van al het personeel waren 2 obers vriendelijk de animatie ver beneden peil 3 maal per week een zanger die niet te verstaan was en elk nummer verkrachte erg onduidelijk wat hier met all inclusieve wordt bedoeld uit voorzorg maar met portemonnee op zak verder een erg saai hotel en kind onvriendelijk voor alles zijn extra prijs voor wifi 24€ voor 6 dagen tickets uitprinten 3 € al met al mijn laatste keer hier

• 7John04-03-2018

Prima..

Aardig en redelijk rustig plekje,wel langs boulevard veel trappen lopen. We hadden een aardige kamer met een goed bed,tv en een lekkere regendouche. Het eten in de avond mocht zeker warmer maar ging wel,afwisselen met restaurants in de buurt is aan te bevelen. Prima onbijt.

• 4Aldy24-01-2018

Nooit meer. Erg duur. Was deze vakantie niet waard

Het eten werd vaak opgewarmd. Ze liepen met hun glazen tussen de gasten door. 1x bedden verschoond in 2 weken en de handdoeken 2x per week. 3x per week Animatie!!! Altijd hetzelfde mannetje op zijn keyboard en altijd hetzelfde repertoire. Andere liedjes kende hij ook niet. De kamer zag er goed uit, maar het balkon werd niet schoongemaakt. Vieze voeten. Op oudejaarsavond kwam de directie met de hele familie eten en feest vieren. Ze hadden grote flessen echte champange om 12uur en de gasten kregen niets. Asociaal!!!! Al hadden ze maar cava geschonken!!! Ze vinden de gasten daar van ondergeschikt belang. Ga er niet heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 8Simon25-12-2017

Prima vakantiebestemming!

Mooi appartement ( recent aangepakt), ruim en genoeg voor ons gezin ( 2 volw en 3 kleine kids). Eten en service prima. Zwembad en kinderbadjes koud en uitstraling van buiten wat ouderwets. Strand op loopafstand. Winkelcentrum is wat verder lopen. Prijs kwaliteit is prima op orde ( bij vernieuwde kamers).

• 7Jean & Nadine20-03-2016

Goed voor kort verblijf

Grote kamers, iets verouderd, netjes onderhouden

• 9saar23-08-2015

Goed onderhouden hotel!

Dit hotel is een echt Spaans familiehotel, af en toe zie je een Hollander of een Duitser, maar over het algemeen veel aardige Spanjaarden. Ook de kamer was erg ruim en werd goed schoongehouden. Af en toe zag je de badmeester een monster van het zwembad nemen, en zag je hem netjes de bedjes schoonmaken. Zonder dat wij iets gemeld hadden over een kapotte douchekop in de badkamer, was deze binnen een dag vernieuwd! Al met al een fantastisch hotel dus. Het enige nadeel was dat er geen airco was. Maar dit was te doen. Vriendelijk personeel en een zeker aan te raden hotel.

• 7emulder8831-05-2012

Prima voor een paar dagen

Na een overboeking ons geboekte appartement (Farilaga), Veril Playa als optie gekregen. Voor ons gold als enige nadeel dat Veril Playa wat verder van Maspalomas en Playa del Ingles af lag.

Standaard hotel, ruime kamers, zwembad en mogelijkheid tot vol pension. Het ontbijt is wat sober (qua broodjes), maar verder redelijk. Avondeten standaard, voor een aantal dagen goed te doen. Onze kamer werd goed schoongehouden en het personeel was over het algemeen vriendelijk. Onderhoud kan hier en daar wat beter, onze douchekop was bijvoorbeeld kapot.

Als je aan de voorkant (zeekant) van het hotel zit heb je mooi uitzicht!

• 8Thomas A22-02-2011

Leuk, no nonsens hotel!

Hier met 9 mensen afgelopen februari (2011) geweest. De kamers zijn helaas wat gedateerd en kunnen likje verf gebruiken. Wel erg grote kamers overigens, maar wel wat gehorig. De service is zeer goed. Zeer vriendelijke bediening en de keuken was absoluut niet slecht. Het ontbijt redelijk, de lunch gewoon goed en het avondeten was ook op acceptabel niveau. Dit heb ik wel eens veel slechter mee gemaakt. Het hotel heeft echt een perfect ligging. Het strand is op geen 100 meter, aan de overkant van de straat. Het hotel ligt op zeeniveau, wat er voor zorgt dat je geen steile trappen op en af moet zoals dat wel bij heel veel hotels in Playa del Ingles het geval is. Verder is er op sommige avonden wat amusement voor in de avond. Qua ongedierte: geen kakkerlak of mier tegen gekomen in het hotel.

Als je een onbezorgde vakantie wil, met zeer goede service, vriendelijke mensen en een ruime kamer is dit je keuze!

Aparthotel Veril Playa info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (3)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)