Appartement Valparaiso

Appartement
5,6

3 reviews over Appartement Valparaiso in het Nederlands

Was er dit jaar weer (zie beoordeling vorig jaar), maar had nu een appartement dat slechter onderhouden was.De mooiste, gerenoveerde app. worden nl verkocht. Meubilair ed. was hetzelfde. Boeken via internet loont de moeite.32 euro per nacht, per appart:valparaisoresort.com. Was vorig jaar via reisbureau veel meer kwijt. Dus blijft de prijs/kwaliteitverhouding nog steeds goed.

Keurig, niet al te groot appartement

Lode Stekelenburg
6-11-2006

Keurig, niet al te groot appartement.Ik had een gerenoveerd appartement met nieuwe vloer,nieuw keukenblok ed.Alle appartementen worden gerenoveerd.Badkamer met douche,spiegel met verlichting, fohn en goed heet water dmv boiler. Simpele bedden met nieuwe matrassen, ligt goed. Wel kleine kledingkast. Keurig meubilair, maar een beetje te groot, waardoor er geen eetmogelijkheid in de kamer is. Dat moet je doen op het ruime balkon.Keuken goed genoeg ingericht om ook eens zelf een eenvoudige maaltijd klaar te maken (snelle halogeenpitten) Slechte handdoekenservice! Ligt vlak bij winkel en uitgaanscentrum Yumbo en dicht bij het strand.

Klein appartementencomplex tussen vele andere met niet al te groot zwembad. Lopen naar het strand is prima te doen. Ook winkelcentra op loopafstand. Wel kakkerlakken gehad in slaapkamer, keuken en balkon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valparaiso in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valparaiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Valparaiso scoort een 5.64 uit 10 op basis van 5 reviews.