Vakantiepark Todoque (Dertusa) *

Vakantiepark Todoque (Dertusa)
8,5

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Todoque (Dertusa) voor je op een rij gezet:

73 reviews over Vakantiepark Todoque (Dertusa) in het Nederlands

Centrale locatie Playa del Ingels

Christiaan Spijkers, 29-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Zijn voor de derde keer geweest. Winkelcentrum Cita aan de overzijde van de straat. Het strand op 5 minuten afstand. Prachtige lange boulevard schoon en netjes en alles verkrijgbaar. Het parkje bestaat uit 18 bungalows met verwarmt zwembad. Om het geheel staat een muur van 2,5 mtr hoog en goede privacy ook omdat de bungalows geschakeld staan. Diverse uitgaan gelegenheden winkels en voldoende keuze van restaurants. De bussen gaan op 10 mtr. van de voordeur van het complex alle richtingen op. Iedere 15 minuten is er wel een bus naar bv Puerto Rico of naar de hoofdstad. Op woensdag, vrijdag en zaterdag zijn er ook diverse markten. Op woensdag en zaterdag in Fernando, te bereiken met bus of taxi. Taxi kost slechts 4 euro naar deze markt. Let op dat de chauffeur overdag tarief 1 in schakelt met een begin van 2,40 euro. Voor alle andere markten kun je voor info terecht op kantoor die je graag verder helpen met route en bus nummers.

Veel plezier verder.

Gezellige ons kent ons uitvalsbasis

Bas Huiskens, 20-9-2017

Kleinschalig en vooral rustige accommodatie. Waar veelal Nederlanders komen en sommige al jaren achter elkaar. We werden dan ook vriendelijk begroet door de beheerster van het park en de al aanwezige gasten.

De bungalow van ons zag er prima uit en bleek te zijn gerenoveerd. De andere bungalows volgen nog. In de bungalow waren de minimale benodigdheden aanwezig en daar konden wij prima mee uit te voeten. De bungalow wordt 6 dagen per week schoongemaakt. Schoon zwembad en zonnebedjes zijn er genoeg, dus je hoeft niet vroeg op om je handdoek neer te leggen. De accommodatie is zeer gericht op oudere stellen. Dat wil niet zeggen dat jongere stellen er niet heen kunnen, maar als je een klein kind meeneemt dan vragen wij ons of de accommodatie daar wel geschikt voor is. Minder is dat je bungalow bezocht wordt door minuscuul kleine miertjes en dat de wifi bar slecht is. Aan dat laatste gaan ze binnenkort wat doen.

Conclusie, een prima locatie waar we volgend jaar graag terug willen komen.

Super

Jaimy, 27-8-2017

Ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel, de bungalows zijn erg goed onderhouden en alles was netjes schoon. Onze koelkast was stuk gegaan en werd meteen nagekeken en gerepareerd. Het is kleinschalig complex en er hangt een prettige veilige sfeer, wat ik erg fijn vond tussen alle massale accommodaties in de rest van Playa del Ingles. Supermarkt en winkelcentrum zijn tegenover het complex, en het strand lag op zo'n 5 tot 10 minuten lopen. Zwembad was heerlijk, goede temperatuur, en altijd schoon. Wat ook erg fijn was is dat er ook een klein gastenverblijf is met douche, toilet en een bankje, voor als je bij aankomst 's ochtends nog niet meteen de bungalow in kan. Alles was gewoon top geregeld. Een aanrader voor als je net als ik niet zo erg houd van megahotels en resorts en toch op een centrale plek wilt verblijven.

Heerlijk verblijf gehad

Sander Has, 9-5-2017

Heerlijk, rustgevend verblijf gehad bij dit klein maar gezellig bungalowparkje! Het is wat kleiner dan andere parkjes, wat voor ons zo zijn voordelen had. Het is daarom wat rustiger en je kunt genieten van je tijd. Ook is er een zwembad met genoeg bedjes. Hierdoor zijn er nooit problemen met het "reserveren" van ligbedjes. Ook de locatie is erg prettig, je bent zo bij het strand of restaurantjes die in Playa del Ingles liggen.

Al met al, heerlijk genoten, vriendelijk personeel op een super locatie! Wij komen zeker weer terug!

Prima

Wana, 5-1-2017

Heel vreemd je wordt toch een beetje gedwongen om een kluisje te nemem. 15 euro p.w

60 voor 4 weken. Na een discussie 45,00 voor 4 weken.

Heerlijk park voor volwassenen

Pieter Koppenol, 5-8-2016

Cita tegenover het park. Park het hele jaar volgeboekt

Fijn kleinschalig bungalowpark

Marion en Johan, 13-6-2016

Zijn voor de derde keer (met steeds enkele jaren ertussen) op deze fijne bungalowpark geweest. Er zijn maar 18 bungalows en daarom zo heerlijk rustig.Je hebt allemaal je eigen ligbedjes ,dus hoef je niet optijd je badlakens neer te leggen.Het ligt heerlijk centraal van de verschillende centrums en je loopt op een mooie wandelboulevard naar het strand(10 minuutjes).Wij komen beslist terug .

Een top vakantie!

Ed en silvie, 16-2-2016

Wat een heerlijk kleinschalig app. Complex waar veel oudere voor een aantal maanden hier heerlijk overwinteren.

Ondanks wij maar 8 dagen er waren voelden wij ons er toch erg welkom op het complex.

Het personeel is super vriendelijk.

Alles oploop afstand zoals het heerlijke strand op 5min. Lopen en het winkelcentrum aan de overkant van de straat.

Het is zeker een aanrader als je een rustige vakantie wil waar je niet zoals in vele complexen om een bedje hoeft te vechten want ieder huisje heeft zijn eigen ligbedden.

Voor mij krijgt het een dikke 10

Heerlijk park

Mary, 3-9-2015

dat het een heerlijk park is en een super ligging , overal dicht bij

Terug van een fijne vakantie

Elke Dekkers, 24-8-2015

Wij zijn terug van een vakantie bij Todoque. Een fijne accomodatie, heel kleinschalig en midden augustus was ongeveer de helft bezet niet erg druk dus. Toen we aankwamen rond 22:30 uur was in de cita bijna alles gesloten (wegens crisis?) Later is er wel wat meer open gegaan. Taxi is zeker een aanrader, en ook een bus richting Amadores is zeker de moeite waard! Echt een prachtig strand.. en voor €6 ben je retour.

De plaats zelf vonden wij niet zo, vorig jaar in tenerife geweest in vergeleken is dit flink verouderd. De Yumbo is echt super leuk, met travestietenshows en gaybars (vriend vond het niet zo :).

In de centra's allemaal dezelfde winkeltjes met dezelfde troep, voor ons gevoel hadden we in Turkije kunnen zitten.

Tip is om naar Maspalomas/Meloneras te lopen langs het strand, veel moderner/chiquer! En wat leuke winkels! Ook de restaurants zijn daar niet veel duurder en zien er in verhouding stukken beter uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Todoque (Dertusa) in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Todoque (Dertusa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Todoque (Dertusa) scoort een 8.48 uit 10 op basis van 73 reviews.