Appartement Tivoli

Appartement
Appartement Tivoli
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Tivoli voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Tivoli in het Nederlands

Prima

sjoerd den Besten
21-9-2011

2 weken naar Playa del Ingles geweest, voornamelijk strand en stapvakantie en zo'n goedkoop mogelijk appartement geboekt, wat Tivoli was, ondanks de lage beoordeling.

Die lage beoordeling was nergens voor nodig! het was stukke beter dan verwacht, vlakbij supermarkten, strand en Kasbah centrum (uitgaan). alles was ruim, net als de balkons. Kwamen hier vrijwel geen toeristen, alleen spanjaarden, met vooral heel veel (gillende) kinderen.

Gereisd met vrienden in juli 2011
2006

Het was een leuk appartement voo de mensen die van iets meer rust houden. Het enige minpuntje was dat de receptie bijna nooit open was.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tivoli in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.