Aparthotel THe Anamar Suites

Aparthotel THe Anamar Suites

8.1Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 328p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info

37 reviews over Aparthotel THe Anamar Suites

• 2018
    10Chienes Bisschop29-10-2018

Kan niet beter

Alles goed geregeld. Enkel voorzien in je eigen behoefte

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Danielle01-10-2018

Super leuk

Wij vonden het hier super. Mooi hotel. Personeel was vriendelijk. Mooi zwembad. Mooie kamers. Het enige wat iets minder was dat als je aan de achterkant slaapt heb je de Jacuzzis staan waar mensen snachts ook in gaan. Bedden vinden wij niet fijn slapen. Veder was alles top. Dichtbij het strand en leuke winkeltjes en kroegjes. Zeker een aanrader voor een jong stel.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7Ger22-05-2016

Een leuk hotelletje fijn centraal gelegen

Hotel Annamar sinds 2015 4 sterren hotel was eerst een 2 sterren hotel, maar niet echt 4 sterren waard. Alles is netjes verzorgd, mooie kamers wij hadden een junior suite, maar wel vrij prijzig of je moet kiezen voor een standaardkamer die gemiddeld een paar honderd euro goedkoper is. Personeel op een enkeling na vriendelijk, ook de manager Roger doet zijn uiterste best iedere gast het naar zijn zin te maken. Zwembad vrij klein te klein voor het hotel maar ziet er wel goed verzorgd uit. Restaurant zijn wij 1 keer gaan eten, viel ons tegen voor een 4 sterren hotel. Overige tijd van ons verblijf zijn wij uit eten geweest. Hou er wel rekening mee dat je bij aankomst 100,00 euro borg voor de kamer moet betalen dit staat nergens in de brochures vermeld. Na afloop van ons verblijf hebben wij netjes onze borg terug gekregen dus verder niks mis mee. Er zijn 2 liften in hotel, echter voor gasten is maar 1 lift in gebruik, de 2de lift is alleen voor personeel. Dat is minder zeker als je op de hoogste verdieping je kamer heb moet je af en toe nog wel eens lang wachten. De ligging is perfect heel centraal gelezen, daarom ook nu in 2016 weer voor Annamar gekozen echter niet voor de junior suite maar standaard kamer wat voor ons toch snel een kleine 900,00 scheelde. Hotel is niet echt geschikt voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7kevin Frijns23-02-2015

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ideale ligging bij Yumbo centre.

Gereisd met partner in februari 2015

• 8Anouk Olijve04-08-2013

Prima hotel

Mooi hotel, ligging is erg goed! Vlak bij het strand en supermarkt. Verwacht geen super luxe. Maar de prijs/kwaliteitverhouding is prima. Leuk zwembadje er bij. Op een drukke dag is het zwembad te klein voor alle bezoekers maar wij hebben twee rustige weken gehad. Kamers zijn groot en zeker het balkon wat wij hadden! Matrassen behoorlijk hard en de kussens zijn waardeloos. Dat was jammer. Personeel staat voor je klaar en probeert je goed te helpen!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8heer Hekker22-05-2013

dit apart.hotel goed voor zonliefhebbers

dit is geen hotel voor ouders met kinderen en ook geen resort schoonmaak kan beter gebrek aan leidinggevend figuur in deze sector b.v. ben hier 3maal geweest heb 3maal de koelkast zelf ontdooid.

Alleen gereisd in april 2013

• 8Fred06-03-2013

prima appartement op goede locatie

de appartementen zijn netjes en schoon met goede service, een stuk beter als dat we gewend waren; 300 m van Jumbo en Kasbah en 500 m van het strand, ver genoeg om geen enkele last van lawaai te hebben. klein zwembad. Voor herhaling vatbaar ondanks de harde bedden!

Gereisd met partner in februari 2013

• 8Robert H.02-03-2013

zeer goede ligging

ben hier al tweemaal geweest tot grote tevredenheid, a.s.3 wkn. van mei ben ik weer van de party. alle stapelhotels op de playa zijn gehorig zelfs de nieuwste lopeisan op maspalomas. anamar maakt gebruik van een stil liftsysteem, ontbijt is goed en diner eenvoudig maar goed. gasten met culinaire verwachtingen moeten elders boeken, oja anamar is geen resort gewoon een goed verblijf voor mensen die willen genieten van mooi weer, zon en zee en voor diegenen die het nog steeds niet willen weten Gran Canaria heeft natuurlijke stranden zeker op de playa. 8 km. lang gegroet rob hekker

Alleen gereisd in januari 2013

• 5gerard02-03-2013

nooit meer

vreselijke matrassen keihard...schoonmaken binnen 5 minuten klaar.....tuin veels te klein voor het aantal bezoekers.....viel tegen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8J/M VEERMAN21-07-2010

goed

Wij mijn vrouw en ik komen al voor zo'n 21 jaar 2 X per jaar in regina mar en dat betekent natuurlijk dat het goed is en het personeel achter de balie ( Caby/juan) zijn van klasse.

Gereisd met partner in juli 2010

Aparthotel THe Anamar Suites info