Vakantiepark Tajaraste

• Onderkomen8
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

Oase van rust. Geen muziek bij het zwembad. Geen animatie.

Prima uitgeruste bungalowtjes.

Op 2 pitten koken makkelijk te doen.

Schoonmaak okee. Elke dag een bezem er door en opgemaakte bedden.

Makkelijk naar winkelcentra en boulevard te lopen.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2018

Super!

Manouk,
21-9-2017

Er werd dagelijks even schoongemaakt.

Erg vriendelijk personeel.

Konden vroeg inchecken ivm vroegen aankomst en laat uitchecken wat echt enorm fijn was.

Gereisd met partner in september 2017

Centrale ligging aan een rustige weg. Bungalow is groot genoeg, schoonmaak laat te wensen over en om de dag schone handdoeken wat naar onze mening te weinig is.

Verder was het zwembad echt veel te koud.

Al met al voor de prijs prima maar voor ons geen Tajaraste meer.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Uitstekend verblijf!

Albert Lee
6-10-2014

De ligging is centraal maar wel op loopafstand van het strand, duinen, winkelcentrum en diverse eetgelegenheden. Divers mogelijkheden om met het openbaar vervoer je voordelig te verplaatsen.

Het complex is kleinschalig en uitermate geschikt om je terug te trekken.

De service door het personeel door persoonlijke en vriendelijke aandacht.

Het is er schoon, en alle noodzakelijke is aanwezig in de bungalow.

Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

Geweldig park, een echte aanrader

gertjan
1-4-2014

Wat een geweldig bungalow park: een niet te groot park , een prachtig frisse en schone bungalow, een mooi tuin vol met bloemen en ligstoelen.

Het huisje biedt voldoende ruimte en is goed uitgerust.

Het personeel is super aardig en behulpzaam. Over de sevice zoals schone handdoeken en het schoonmaken van de bungalow alleen maar lof.

Gereisd alleenreizend in maart 2014

Keurige bungalows

Marcel
26-5-2013

Rustig gelegen bungalowpark. Afgescheiden door een hek, voldoende parkeergelegenheid voor huurauto. Ligging gunstig voor het strand, wel kwartiertje lopen door de duinen. Wij gingen meestal naar prachtige strand van Amadores. Kleine supermarkt om de hoek, grote winkelcentra goed met de voet te bereiken. Personeel, vooral de schoonmaaksters en tuinman zeer vriendelijk. Elke dag schoonmaak in het huis. Bedden kraken wel een beetje en zijn wat hard maar was voor een week net vol te houden. Wifi gratis met overal goed bereik.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Prima bungalows

Bart
10-7-2011

We hebben het hier 13 dagen prima naar onze zin gehad. Het park werd netjes onderhouden. Niets op aan te merken.

Een paar min puntjes:

- matrassen waren nogal aan vervanging toe. Lag echt niet lekker.

- banken in de woonkamer waren van beton met schuimrubber erop. Niet echt fijn

- zelf koken is niet echt handig met een twee pits kookplaatje en de beschikbare pannen.

- zwembadwater zorgt voor groene badkleding

Pluspunten:

- 20 min lopen van het strand

- leuk zwembad

- goede schoonmaak

- prima service (onze lawaaiige koelkast werd binnen 30 min. Vervangen.

Gereisd met partner in juli 2011

Knus park, prima bungalow.

Nel
4-7-2011

Rustig gelegen. Prachtige tuin. Wat we misten was airco. Ramen stonden dag en nacht open, kon makkelijk, er zaten ook nog luiken (en tralies) voor.

Vriendelijk personeel. Alle dagen schoonmaak, 2x per week schoon beddegoed en om de dag schone handdoeken.

De afstand door de duinen naar het strand is ongeveer kwartier lopen, houdt er echter rekening mee, dat het zand bloedheet is. Via boulevard is het dan gauw klein halfuur lopen.

Restaurants zijn op loopafstand. Aanraders: Los Porches, Chez Vous, Chipi. Zeer betaalbare prijzen.

Autohuren is goed te doen. Wij hadden 1 week 'n Nissan Micra met airco voor

€ 88,= inclusief alle verzekeringen, echt waar. Gehuurd aan de Av.Tirajana vooraan bij hotel Aguacate. Ook met de bus kun je alle kanten op. Taxi's zijn ook goedkoop.

Gereisd met partner in juni 2011

Kleinschalig bungwalowpark. Zowel overdag als 's nachts heerlijk rustig. Geheel omheind: toegang via hek met pincode. Nette inrichting. Wordt goed schoongemaak: 6x per week, waarbij de handdoeken regelmatig worden gewisseld en bedden (zijn redelijk) verschoond. Alle bungalows eigen terras en gratis ligbedden op het gezamenlijke grasveld. In april stonden alle planten in deze tuin prachtig in bloei. Bungalows zijn wat ouder, maar keurig onderhouden. Mankementen worden opgelost door onderhouds-/tuinman die dagelijks rondloopt. Kleine boiler (douchen). Warmt wel weer snel op. Supermarkt en winkelcentrum Citta (wat verpauperd) op paar minuten loopafstand. Winkelcentrum Jumbo is leuker/drukker en op 10-15 minuten wandelafstand. Geasfalteerde wandelboulevard op 3 minuten loopafstand, maar dan nog 15 minuten rustig wandelen tot aan de lange sliert met restaurantjes en winkeltjes. Meer geschikt voor stelletjes dan voor gezinnen met kinderen. Voldoende leuke restaurantjes in nabije omgeving.

Gereisd met partner in april 2011

Geweldig plekje!!

Hans en Liesbeth
26-4-2011

Tajaraste is een heel mooi, groen, rustig, gezellig en verzorgd plekje. Wij hebben het er heel fijn gehad terwijl we toch al heel wat plekjes hebben bewoond daar in Playa del Ingles.

Gereisd met partner in maart 2011

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Tajaraste in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Tajaraste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.