Vakantiepark Tajarastestersterster

42 reviews over Vakantiepark Tajaraste

• 2018
    9Marianne28-01-2018

Een oase van rust!!

Oase van rust. Geen muziek bij het zwembad. Geen animatie. Prima uitgeruste bungalowtjes. Op 2 pitten koken makkelijk te doen. Schoonmaak okee. Elke dag een bezem er door en opgemaakte bedden. Makkelijk naar winkelcentra en boulevard te lopen. Voor herhaling vatbaar.

• 8Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Manouk21-09-2017

Super!

Er werd dagelijks even schoongemaakt. Erg vriendelijk personeel. Konden vroeg inchecken ivm vroegen aankomst en laat uitchecken wat echt enorm fijn was.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Betty27-01-2017

Rustige plek maar het is toe aan een opknapbeurt.

Centrale ligging aan een rustige weg. Bungalow is groot genoeg, schoonmaak laat te wensen over en om de dag schone handdoeken wat naar onze mening te weinig is. Verder was het zwembad echt veel te koud. Al met al voor de prijs prima maar voor ons geen Tajaraste meer.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Albert Lee06-10-2014

Uitstekend verblijf!

De ligging is centraal maar wel op loopafstand van het strand, duinen, winkelcentrum en diverse eetgelegenheden. Divers mogelijkheden om met het openbaar vervoer je voordelig te verplaatsen. Het complex is kleinschalig en uitermate geschikt om je terug te trekken. De service door het personeel door persoonlijke en vriendelijke aandacht. Het is er schoon, en alle noodzakelijke is aanwezig in de bungalow.

Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

• 9gertjan01-04-2014

Geweldig park, een echte aanrader

Wat een geweldig bungalow park: een niet te groot park , een prachtig frisse en schone bungalow, een mooi tuin vol met bloemen en ligstoelen. Het huisje biedt voldoende ruimte en is goed uitgerust. Het personeel is super aardig en behulpzaam. Over de sevice zoals schone handdoeken en het schoonmaken van de bungalow alleen maar lof.

Alleen gereisd in maart 2014

• 7Marcel26-05-2013

Keurige bungalows

Rustig gelegen bungalowpark. Afgescheiden door een hek, voldoende parkeergelegenheid voor huurauto. Ligging gunstig voor het strand, wel kwartiertje lopen door de duinen. Wij gingen meestal naar prachtige strand van Amadores. Kleine supermarkt om de hoek, grote winkelcentra goed met de voet te bereiken. Personeel, vooral de schoonmaaksters en tuinman zeer vriendelijk. Elke dag schoonmaak in het huis. Bedden kraken wel een beetje en zijn wat hard maar was voor een week net vol te houden. Wifi gratis met overal goed bereik.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 8Bart10-07-2011

Prima bungalows

We hebben het hier 13 dagen prima naar onze zin gehad. Het park werd netjes onderhouden. Niets op aan te merken.

Een paar min puntjes: - matrassen waren nogal aan vervanging toe. Lag echt niet lekker. - banken in de woonkamer waren van beton met schuimrubber erop. Niet echt fijn - zelf koken is niet echt handig met een twee pits kookplaatje en de beschikbare pannen. - zwembadwater zorgt voor groene badkleding

Pluspunten: - 20 min lopen van het strand - leuk zwembad - goede schoonmaak - prima service (onze lawaaiige koelkast werd binnen 30 min. Vervangen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Nel04-07-2011

Knus park, prima bungalow.

Rustig gelegen. Prachtige tuin. Wat we misten was airco. Ramen stonden dag en nacht open, kon makkelijk, er zaten ook nog luiken (en tralies) voor. Vriendelijk personeel. Alle dagen schoonmaak, 2x per week schoon beddegoed en om de dag schone handdoeken. De afstand door de duinen naar het strand is ongeveer kwartier lopen, houdt er echter rekening mee, dat het zand bloedheet is. Via boulevard is het dan gauw klein halfuur lopen. Restaurants zijn op loopafstand. Aanraders: Los Porches, Chez Vous, Chipi. Zeer betaalbare prijzen. Autohuren is goed te doen. Wij hadden 1 week 'n Nissan Micra met airco voor € 88,= inclusief alle verzekeringen, echt waar. Gehuurd aan de Av.Tirajana vooraan bij hotel Aguacate. Ook met de bus kun je alle kanten op. Taxi's zijn ook goedkoop.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9J&M29-05-2011

Rustig gelegen, prima bungalowpark.

Kleinschalig bungwalowpark. Zowel overdag als 's nachts heerlijk rustig. Geheel omheind: toegang via hek met pincode. Nette inrichting. Wordt goed schoongemaak: 6x per week, waarbij de handdoeken regelmatig worden gewisseld en bedden (zijn redelijk) verschoond. Alle bungalows eigen terras en gratis ligbedden op het gezamenlijke grasveld. In april stonden alle planten in deze tuin prachtig in bloei. Bungalows zijn wat ouder, maar keurig onderhouden. Mankementen worden opgelost door onderhouds-/tuinman die dagelijks rondloopt. Kleine boiler (douchen). Warmt wel weer snel op. Supermarkt en winkelcentrum Citta (wat verpauperd) op paar minuten loopafstand. Winkelcentrum Jumbo is leuker/drukker en op 10-15 minuten wandelafstand. Geasfalteerde wandelboulevard op 3 minuten loopafstand, maar dan nog 15 minuten rustig wandelen tot aan de lange sliert met restaurantjes en winkeltjes. Meer geschikt voor stelletjes dan voor gezinnen met kinderen. Voldoende leuke restaurantjes in nabije omgeving.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Hans en Liesbeth26-04-2011

Geweldig plekje!!

Tajaraste is een heel mooi, groen, rustig, gezellig en verzorgd plekje. Wij hebben het er heel fijn gehad terwijl we toch al heel wat plekjes hebben bewoond daar in Playa del Ingles.

Gereisd met partner in maart 2011

1 tip over Vakantiepark Tajaraste

• gertjan, 01-04-2014

De bungalow zit vlak bij de duinen, het strand en de zee. Het zit dichtbij bij het winkelcentrum CITA en op 10-15 minuten wandelen van Yumbo. Het bungalow park is niet gericht op kinderen en het was er ten alle tijde heerlijk rustig.

2 vragen over Vakantiepark Tajaraste

• petra, 07-03-2010

campingbedje???

Wie weet of ze hier ook campingbedjes hebben en hoe die zijn?

Rianne Vermeulen en Annie Schrieks, 24-06-2013

Ne dat weet ik niet maar je zou er naar kunnen bellen en het vragen

Telefoon staat op pc groet rianne

• van daele, 19-11-2009

barbecu

mag men in het park een barbecu gebruiken?

Rachel, 07-07-2012

Nee, er mag niet worden gebarbecued.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension