Appartement Tagoror

Appartement
Appartement Tagoror
8,9

62 reviews over Appartement Tagoror in het Nederlands

Fantastisch we komen in februari terug 👍

Joop van der Heijden,
15-11-2018

Het is een appartement waar inzit wat je nodig hebt. De dames en nachtdiensten op de rechtse Zijn erg behulpzaam en helpen je waar nodig is

Gereisd met partner in oktober 2018

Echt genieten vlakbij zee

wilma lubbinge,
      13-10-2018

Fijn goed uitgerust appartement op een paar minuten lopen van het superstrand van Playa del Ingles en 10 minuten can winkel/ uitgaanscentrum Yumbo Het fijne terras biedt zicht op de gezellige straat en palmbomen Er is een heerlijk fris zwembad met zonbedden De vriendelijke en behulpzame receptionistes helpen waar mogelijk De appartementen worden bijna iedere dag uitstekend schoongemaakt om de dag nieuwe handdoeken en 2x per week fris beddengoed Dankzij oordopjes goed geslapen Aan de overkant een supermarkt die van alle gemakken is voorzien Een heerlijke bakkerij naast de deur Tegenover een fiets verhuurbedrijf en auto verhuur Het appartement en de tuin wordt goed onderhouden De nachtwakers begroeten je vriendelijk bij thuiskomst Een echte aanrader voor een heerlijke vakantie

Gereisd met partner in oktober 2018

Enorm blij dat we hier zitten!

Omdat
      22-8-2014

Top appartement! Het is er schoon, er wordt elke dag schoongemaakt door vriendelijke dames. De receptie is veel dicht, maar als ze er zijn dan zijn ze allemaal erg vriendelijk. Vooral één dame lachen we veel mee. Zwembad is niet heel groot maar prima om even in te duiken, te zwemmen of te spelen met een bal. Het is letterlijk om de hoek van het strand, dus je kan al je hebben en houwen meenemen naar het strand. Centrum Kasbah slechts 1-2 minuten lopen (via korte trap). Mensen klagen veel over geluidsoverlast maar dat valt echt reuze mee! Als je een boerengat gewend bent dan oké, maar er is geen harde muziek of wat dan ook. Alleen 's ochtends wat auto's maar zelfs dat valt enorm mee. Ik zal ook wat foto's uploaden! Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

Jammer

Baas
      27-6-2014

Tagoror behoort tot de eerste appartementen van Playa del Ingles en ligt derhalve aan een van de drukste wegen. Geluidsoverlast was voor ons de enige reden om voor het eerst in Spanje overboeking aan te vragen. (Gelukkig hebben we die gekregen). Je krijgt gedurende de nacht het idee op het balkon te liggen, zo storend is de overlast. Geluidsisolatie is niet standaard in Spanje, maar dit gaat aan zo'n weg te ver. ( Of je moet het talent hebben om meteen comatueus in slaap te vallen, dan kun je gerust boeken)

Jammer allemaal, want Tagoror is verder best een aanrader, zeker gezien het prijsniveau. Alle basic benodigdheden zijn aanwezig in het appartementje, het is er schoon en alle vertier is op loopafstand.

Gereisd met partner in januari 2014

goede prijs/kwaliteit verhouding

eric30
      3-11-2013

keurige appartementen, eenvoudig ingericht maar alles netjes schoon. Goede locatie, alles is dichtbij. vriendelijke en behulpzame 24uurs receptie. Betaal TV hebben ze afgeschaft. (alleen BVN) gratis wifi in je appartement (op balkon werkt het 't beste). ligt wel aan een drukke weg, dus geluidsoverlast. Neem dus oordopjes mee. Klein maar schoon zwemb ad. voldoende ligbedden en parasols. Goede en regelmatige schoonmaak

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Leuke plek voor low budget vakantie

Susan
      12-7-2013

Accomodatie ligt op een goede locatie alles is binnen loop afstand. Het strand daar ben je binnen 2 minuten en de centrums die verspreid liggen over het plaatsje zijn ook allemaal makkelijk lopend bereikbaar.

Het ligt aan een wat drukkere straat waardoor ook veel verkeer komt. Als je een lichte slaper bent kan dit vervelend zijn de schuifpui houdt namelijk weinig geluid tegen, wij vonden dit echter geen probleem en hebben lekker vanaf ons balkon van als wat te zien was genoten. Het personeel is behulpzaam. Voor de prijs die wij betaald hebben vind ik het een top locatie. Het appartement is schoon wordt ook bijna dagelijks schoon gehouden. Je hebt alles basic dingen die je nodig hebt (geen föhn of strijkijzer) in het appartement.

Gereisd met partner in juli 2013

Perfecte ligging!

Naam Naam
      15-11-2012

Er is alles wat je nodig hebt. Geen grote luxe maar heel efficiënt!

Gereisd met partner in januari 2012

Eenvoudig complex

leilie
      10-9-2012

Goede prijs /kwaliteit verhouding. Wij zijn net terug van een 3 weken verblijf. Ligt aan een levendige ligt hellende straat. Personeel vriendelijk. Bedden redelijk. Koffie apparaat en broodrooster en magnetron. Geen waterkoker. Lekker centraal gelegen.Dicht bij strand, promenade en winkelcentra. Verse broodjes bij naast gelegen bakker en supermarkt aan overzijde. Ruime keus uit restaurants in de omgeving. Rolstoel toegangkelijk. Regelmatige schoonmaak.,Wanneer linnengoed op de grond in de badkamer gelegd wordt krijg je schoon linnengoed. Geen enkele kakkerlak gezien. Zwembad op de 5e etage. Parasols en bedden aanwezig wel erg kaal en geen uitzicht. Wel schoon.Op de balkons geen zon. ( vonden wij niet erg was warm genoeg om in de schaduw te kunnen zitten.Kan in de winter wel fris zijn dan.

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie plek

Danielle
      2-8-2012

Mooie appartementen, met heel veel ruimte. Wel sober ingericht, maar netjes schoon. Je zit wel aan een drukke weg, waar je constant lawaai van hebt. Met slapen heb ik hier veel hinder van ondervinden.

De lokatie was echt uitstekend. 2 minuutjes en je staat op het strand, 5 minuten hooguit en je staat in CC Kashbash en kleine 10 minuutjes in de Jumbo.

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijk stekkie om terug te keren.

Martha en IJsbrand Lammers
      23-1-2011

Dit appartementen complex is voor ons ideaal.

En prijs technische erg goed .

Vriendelijke ontvangst en altijd vrolijke mensen achter de balie.

Je hebt wel geluids overlast van de weg ,maar wij horen dat niet meer.

Jammer dat de NL reisbureau's Tagoror,niet meer in de winter brochures hebben en

wij dus over gaan in buitenlandse maatschappijen.

Gereisd met partner in december 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tagoror in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tagoror zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.