Vakantiehuis Sun Club

• Aan zee
Meer vakantiehuisinfo

44 reviews over Vakantiehuis Sun Club

• 6Anoniem02-09-2019

Wanneer ze de bedden vernieuwen is het prima.

Prima locatie. Schoon. Twee verbeterpunten. De bedden zijn slecht. Boxspring met enkel een versleten topper. Dus geen matras. Na hierover te hebben gesproken kregen we uiteindelijk een IKEA matras met binnenvering op de uitgeleefde boxspring. Dat is geen goede combinatie. De bedbanken waren wel prima en stevig. Om bij het zwembad te komen moesten we eerst een doorgaande weg oversteken.

Met jonge kinderen

• 8Fam van Dijk05-08-2019

Perfect

Super mooi bungalowpark, mooi aangelegd, prima ingerichte bungalow en super vriendelijk, behulpzame receptioniste die echt wil dat je een fijne vakantie hebt. Maar... ontzettend jammer dat kinderen niets mogen in het zwembad, geen balletje overgooien oud, geen opblaasspeelgoed, met helemaal niets mag er gespeeld worden en dat vonden wij een minpunt. Terwijl het een erg mooi, ruim zwembad is

• 6Gerard07-07-2019

Mooi bungalow,maar niet meer naar toe

De bungalow die we hadden was geweldig nr 360B. Zoals gevraagd, dicht bij het zwembad,i.v.m. Veel zwemmen als terapie ,maar helaas er zat geen water in het zwembad,dit heeft 10 dagen geduurd,voor we weer eens konden zwemmen. Dus mooie bungalow ,maar beter thuis blijven,kan ik naar het zwembad dichtbij.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Chris Belderink11-05-2019

Fantastisch, maar met kanttekeningen

Als je zelf wilt koken in de bungelow is het verstandig een aantal primaire keukenbenodigdheden mee te nemen. In onze bungalow, nr 562B, was alles Minimaal aanwezig.

• 8Ruud Wijngaard27-01-2019

Super meedenkende mevrouw op de receptie

Dat er alles aan word gedaan om het je naar de zin te maken

• 2018
    9F en Y Hermans10-02-2018

Super mooi, altijd weer!

De Bungalow Park Sun Club in Playa del Ingles is groot, maar toch heel aangenaam rustig. Het is een veilg afgesloten Terrain, waar alleen bewoners binnen mogen met sleutel. De Park zelf word super verzoorgd door tuinmannen en andere medewerker, die dagelijks alles in orde houden. De Bungalows liggen iederen voor zijn eigen met een ruime tuin voor aan. Onze Bungalow had 1 keuken, 1 grote woonkamer, 1 slaapkamer en 1 badkamer m. douche. Netjes ingerecht, schoon en komfortabel. De poetsvrouw komt regelmatig de handdoeken vervangen, maar mag voor ons gevoel een beetje beter poetsen. Er is een grote gemeenschappelijke Pool met verwarming aanwezig. De Park is vooral bewoont van duitse mensen, ook eigenaren, maar iederen is heel erg vriendelijk. Wij gaan zeker weer boeken voor deze acommodatie!!!

• 2017
    8Nelleke Achten09-05-2017

Zeer verzorgd park met prachtige bungalows

Goed : Eigen terras en grasveld en veel privacy door schakeling van de bungalows.

Niet goed : Kan niets benoemen !!!!

Wij komen hier al jaren 2 x per jaar namelijk in maart en september

• 9Ven01-05-2017

Heerlijk

Een mooi bungalowpark met grote bungalows. Onze bungalow was heel netjes, zijn van verschillende eigenaren dus inrichting is verschillend. Er is geen receptie of animatie dat was voor ons geen probleem. Het was even kijken waar onze bungalow stond maar werden snel geholpen door andere huiseigenaar. Het zwembad is groot en verwarmd en rustig, geen handdoekenrace in de ochtend wat een verademing. Er waren nog wat meer kinderen, maar vooral oudere mensen. De ligging is gunstig tussen 2 winkelcentra in en goed te lopen naar de zee.

• Oude reviews

9Lander19-12-2016

oase van rust en zo dichtbij winkels en resto

Onze 1ste ervaring met een bungalowpark is zeer goed mee gevallen. Het zijn geen recente Bungalows, maar de ruime huisjes zijn per 4 aan elkaar gebouwd, maar zo dat je niet op je nevenburen kijkt. Grote bemeubelde terrassen met ligzetels en je eigen tuindeel. Vermits het een park van heel wat meestal Duitse eigenaars is, wisselt het meubilair binnen en buiten van huis tot huis (afhankelijk van de oorspronkelijke eigenaar). Wij hadden wat doorlegen zonneligzetels. Zetels aan het + 20 m verwarmd zwembad waren beter. Keukens zijn voldoende uitgerust. Of je al dan niet in december kan ontbijten op je terras, hangt af van de inplanting van je huisje. Wij hadden maar vanaf middag zon op het terras. Wij boekten via touroperator. Rustig domein waar veel deftige Duitse 60+sers verblijven. Regelmatige bussen onmiddellijk aan het ronde straatpunt richting Cita shoppingcentrum. Baas van het domein is bereikbaar per GSM ,heeft onmiddellijk gezorgd dat er BVN tv was en zelfs Belgische radiokanalen. Domein net onderhouden, in gans ons verblijf geen kakkerlak gezien ondanks die grote tropische tuin. Er is geen hotelbalie, best eerst met de baas telefoneren en je uur van aankomst melden. Was ons niet meegedeeld door touroperator, we hadden wel een mobiel nr, wat we dan maar opgebeld hebben. Onze matrasbeschermer was niet proper en die werd op onze vraag verwisseld. Wij hadden harde bedden, ook geen propere waterkoker, vieze en defecte haardroger. Voor de rest alles ok.3 x poetsbeurt/week . Zeer goede ligging naar duinen en promenade toe. Groot nadeel van dit domein is dat er geen WIFI is, wij losten dat op door onze mails op te nemen/sturen als we aten in het restaurant vb in Golden Bamboo (zeer vriendelijk daar) of door te eten of te drinken bij Restaurant Munchen in de Cita (zeer vriendelijke mevrouw) . Dat te kort aan WIFI in Sun Club heeft ons niet gestoord, wij hebben genoten van de rust van het domein, je eigen huisje en geen maaltijduren waar je aan vastzit zoals in een Hotel. Zalig eigen ontbijt en lunch in alle rust en lekker uit eten tegen zeer schappelijke prijzen. We zijn gewonnen om de volgende keer opnieuw iets te huren ipv een hotel te boeken. En hier komen we zeker nog terug !!!

• 8Karin23-07-2014

Genieten!

Een paar jaar geleden zijn wij meerdere keren naar Sun Club geweest. Het is een goed onderhouden bungalowpark in Playa del Ingles. Je merkt niet dat je in een drukke plek zit, dat is echt fantastisch! De inrichting van het huisje hangt af van de mensen die het huisje verhuren. Zo hebben we één keer gehad dat onze dochter van 16 moest slapen op een bank. Bij elk huisje zit een terras en een tuintje met eigen ligbedjes, waardoor er ook bij het zwembad altijd genoeg plekjes zijn. Er zijn op het park veel (Duitse) kinderen, maar er is geen animatie.

1 tip over Vakantiehuis Sun Club

• Richard van Braak, 30-07-2012

Hou er rekening mee dat de huisjes verdeeld zijn over 3 locaties. 1 achter receptie (ver van het zwembad en restaurant), 1 aan de andere kant van de weg (vanaf hier is redelijk ver lopen naar de receptie, via een binnendoor poort kun je wel makkelijk naar het restaurant en zwembad. En 1 locatie gelegen rond het restaurant en zwembad. Er is geen entertainment voor de kinderen. De meeste huisjes (ongeveer 75%) is particulier bezit (duitsers) De overige 25% is voor verhuur vakantiegangers.

1 vraag over Vakantiehuis Sun Club

• Jan, 29-01-2012

temperatuur

Wie kan ons vertellen hoe de temperatuur de komende week in Playa del ingles is, dit i.v.m. kleding, is zo als men aangeeft 20 graden wel een temperatuur voor zomer kleding.

Vakantiehuis info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats