Vakantiehuis Sun Club

• Onvoldoende: 1 - 5

Super mooi, altijd weer!

F en Y Hermans
10-2-2018

De Bungalow Park Sun Club in Playa del Ingles is groot, maar toch heel aangenaam rustig. Het is een veilg afgesloten Terrain, waar alleen bewoners binnen mogen met sleutel. De Park zelf word super verzoorgd door tuinmannen en andere medewerker, die dagelijks alles in orde houden. De Bungalows liggen iederen voor zijn eigen met een ruime tuin voor aan. Onze Bungalow had 1 keuken, 1 grote woonkamer, 1 slaapkamer en 1 badkamer m. douche. Netjes ingerecht, schoon en komfortabel. De poetsvrouw komt regelmatig de handdoeken vervangen, maar mag voor ons gevoel een beetje beter poetsen. Er is een grote gemeenschappelijke Pool met verwarming aanwezig. De Park is vooral bewoont van duitse mensen, ook eigenaren, maar iederen is heel erg vriendelijk. Wij gaan zeker weer boeken voor deze acommodatie!!!

Zeer verzorgd park met prachtige bungalows

Nelleke Achten
9-5-2017

Goed : Eigen terras en grasveld en veel privacy door schakeling van de bungalows.

Niet goed : Kan niets benoemen !!!!

Wij komen hier al jaren 2 x per jaar namelijk in maart en september

Heerlijk

Ven
1-5-2017

Een mooi bungalowpark met grote bungalows.

Onze bungalow was heel netjes, zijn van verschillende eigenaren dus inrichting is verschillend.

Er is geen receptie of animatie dat was voor ons geen probleem.

Het was even kijken waar onze bungalow stond maar werden snel geholpen door andere huiseigenaar.

Het zwembad is groot en verwarmd en rustig, geen handdoekenrace in de ochtend wat een verademing.

Er waren nog wat meer kinderen, maar vooral oudere mensen.

De ligging is gunstig tussen 2 winkelcentra in en goed te lopen naar de zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Club voor je op een rij gezet:

oase van rust en zo dichtbij winkels en resto

Lander
19-12-2016

Onze 1ste ervaring met een bungalowpark is zeer goed mee gevallen. Het zijn geen recente Bungalows, maar de ruime huisjes zijn per 4 aan elkaar gebouwd, maar zo dat je niet op je nevenburen kijkt. Grote bemeubelde terrassen met ligzetels en je eigen tuindeel. Vermits het een park van heel wat meestal Duitse eigenaars is, wisselt het meubilair binnen en buiten van huis tot huis (afhankelijk van de oorspronkelijke eigenaar). Wij hadden wat doorlegen zonneligzetels. Zetels aan het + 20 m verwarmd zwembad waren beter. Keukens zijn voldoende uitgerust. Of je al dan niet in december kan ontbijten op je terras, hangt af van de inplanting van je huisje. Wij hadden maar vanaf middag zon op het terras. Wij boekten via touroperator. Rustig domein waar veel deftige Duitse 60+sers verblijven. Regelmatige bussen onmiddellijk aan het ronde straatpunt richting Cita shoppingcentrum. Baas van het domein is bereikbaar per GSM ,heeft onmiddellijk gezorgd dat er BVN tv was en zelfs Belgische radiokanalen. Domein net onderhouden, in gans ons verblijf geen kakkerlak gezien ondanks die grote tropische tuin. Er is geen hotelbalie, best eerst met de baas telefoneren en je uur van aankomst melden. Was ons niet meegedeeld door touroperator, we hadden wel een mobiel nr, wat we dan maar opgebeld hebben. Onze matrasbeschermer was niet proper en die werd op onze vraag verwisseld. Wij hadden harde bedden, ook geen propere waterkoker, vieze en defecte haardroger. Voor de rest alles ok.3 x poetsbeurt/week .

Zeer goede ligging naar duinen en promenade toe.

Groot nadeel van dit domein is dat er geen WIFI is, wij losten dat op door onze mails op te nemen/sturen als we aten in het restaurant vb in Golden Bamboo (zeer vriendelijk daar) of door te eten of te drinken bij Restaurant Munchen in de Cita (zeer vriendelijke mevrouw) . Dat te kort aan WIFI in Sun Club heeft ons niet gestoord, wij hebben genoten van de rust van het domein, je eigen huisje en geen maaltijduren waar je aan vastzit zoals in een Hotel. Zalig eigen ontbijt en lunch in alle rust en lekker uit eten tegen zeer schappelijke prijzen. We zijn gewonnen om de volgende keer opnieuw iets te huren ipv een hotel te boeken. En hier komen we zeker nog terug !!!

Genieten!

Karin
23-7-2014

Een paar jaar geleden zijn wij meerdere keren naar Sun Club geweest. Het is een goed onderhouden bungalowpark in Playa del Ingles. Je merkt niet dat je in een drukke plek zit, dat is echt fantastisch! De inrichting van het huisje hangt af van de mensen die het huisje verhuren. Zo hebben we één keer gehad dat onze dochter van 16 moest slapen op een bank. Bij elk huisje zit een terras en een tuintje met eigen ligbedjes, waardoor er ook bij het zwembad altijd genoeg plekjes zijn. Er zijn op het park veel (Duitse) kinderen, maar er is geen animatie.

Prima verhouding prijs kwaliteit!

Richard van Braak
30-7-2012

Het eerste wat we zagen bij aankomst was de receptie.

Het zag er erg kaal en niet erg uitnodigend uit.

De persoon achter de balie kon slecht engels en duits.

Hij was wel erg behulpzaam en vriendelijk.

Het restaurant en zwembad zag er al een stuk beter uit.

Zwembad was groot en de hele dag (behalve zaterdag en zondag) was er een badmeester aanwezig die alles goed schoon en in de gaten hield.

Het restaurant ziet er aardig uit (verwacht geen culinaire hoogstandjes), alles is zelf pakken en elke dag had de kok zijn best gedaan om iets anders te bereiden.

Onze kinderen van 3 en 5 hebben super gegeten.

De vriezer met ijs hadden de kinderen ook al snel ontdekt, hier werd dan ook de heledag door goed gebruik van gemaakt.

Omdat wij all-inclusive hadden geboekt konden we de heledag door heerlijk gebruik maken van het eten en drinken.

Het eten was altijd wel super gaar.

Draadjesvlees, Vis, schnitsel, patat en verschillende warme en koude groenten is een greep uit het dagelijkse assortiment.

Hebben het als erg fijn ervaren.

Fam. K.
26-8-2011

Bungalow zag er prima uit. Bedden ietwat hard. Kluis aanwezig en aan te raden ivm diefstal. Kregen dagelijks de schoonmaakster en schone handdoeken en beddengoed. Vuilnis werd ook meegenomen. Reparaties ( toilet verstopt) werden na melding binnen een half uur verholpen. Eten was prima en te keus en te keur. Zwembad was eenvoudig maar prima. Ligbedden kan gratis gebruik van worden gemaakt. Geen animatie. Het personeel kan bijna geen Engels. Enkel Spaans of Duits. Bezienswaardigheden in de buurt zijn de Yumbo en Citta ( winkelcentrums) en bij de Yumbo kun je midgetgolfen. Het strand en duinen zijn ongeveer 15 min. lopen ( straat uit). Er rijdt een treintje door Playa del Ingles, leuk voor de kids. Ook een tripje naar het nabijgelegen Aqualand is een aanrader. Taxi is goedkoop. In Maspalomas kun je een kameeltour maken. Verder zijn er genoeg andere excursies maar erg duur. Reken maar op 45,-- per persoon.

heerlijke rustige vakantie gehad

chadia
20-5-2010

We zijn net terug van een heerlijke vakantie. Een park met een prachtige tuin. Het zwembad was tot 1 mei nog verwarmd (27 graden). Daarna wat minder warm, maar nog steeds heel lekker.

Schoonmaak, verschonen van handdoeken en lakens was goed geregeld. Bungalow werd iedere keer weer prima schoongemaakt (niet iedere dag, maar dat hoeft ook niet).

De Bungalows zijn erg groot en dat was voor ons erg prettig, omdat we met 2 kinderen waren. Ook heb je er een lekkere tuin en wij hadden ook nog eens veel privacy.

Ligging is prima. Alles is goed te bereiken.

Eten was in orde. Geen hoogstaand eten, maar prima, genoeg keuze. Overigens is het meubilair in het restaurant vernieuwd. De foto's die je hierbij vindt zijn wat ouders. Het ziet er nu een stuk beter uit dan op de foto.

Er komen met name wat oudere mensen. Maar dat zorgt er wel voor dat het bij het eten gewoon normaal blijft en dat je geen taferelen hebt waarbij men borden vol opschept.

Wij vinden het een aanrader.

Ruime bungalows, lekker rustig park

zongenieters
3-1-2010

Heerlijk rustig park met prachtige tuin, 2 grote zwembaden. All inclusive is prima. Veel (oudere) duitsers, vaak bezitter van de bungalows. Wij kwamen heel laat aan en ze hadden nog een aparte maatlijd voor ons klaargemaakt heel lekker. Vriendelijk personeel en ruime bungalows (verouderde inrichting) maar je leeft buiten! Eigen ruime tuin met lekkere ligbedden. Een aanrader voor mensen die rust zoeken, er is (gelukkig) geen animatie!!

een weekje relaxen

Fam Dikmans
27-12-2009

Een prachtige tuin met hierin sterk verouderde bungalows. Wel een erg servicegericht team wat er staat...zij kunnen ook geen ijzer met handen breken. Playa del Ingles is spanje zoals dat 25 jaar geleden ook hot was. veel barretjes, souvenirsshops, ijstentjes. In het park geen bungalow accepteren achter de receptie, maar juist aan de overkant van de weg, dus waar het restaurant is. hier zijn de bungalows "opgeknapt"..verwacht niet te veel van het eten, maar het is er op tijd en voldoende. 2 mooie verwarmde zwembaden. Overwegend duitsers en ouderen die overwinteren. Via Alltours geboekt die ons goed hebben geholpen. we hadden wat pech met de zon, wel constant tussen de 22-26 graden, veel wind

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sun Club in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sun Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sun Club scoort een 8.22 uit 10 op basis van 39 reviews.