Hotel Servatur Waikiki

675 reviews over Hotel Servatur Waikiki in het Nederlands

Verschrikkelijk

Manon
17-6-2018

Nooit heen gaan! Slecht eten wat in de middag in de bakken ligt staat er in de avond gewoon weer. Zijn op dit moment aan het verbouwen bij het zwembad waren wij niet van op de hoogte kwamen totaal niet met een oplossing hiervoor qua compensatie. Ontbijt is super maar dat is ook echt alles. Airco op de kamer werkt niet, bedden zijn gammel echt waardeloos nooit meer voor ons!

Heel erg leuk!

Lopes Cardozo
5-6-2018

Het eten in dit hotel is zo goed. Alles word vers bereid. Elke dag verschillend, was goed warm en salade goed koud. Zwembad heerlijk en animatie echt super leuk. Wij zijn hier verbleven van 25 mei tot 2 juni en dit was echt een hele leuke vakantie. We gingen met familie en onze kleine van 5 maanden. Water was voor hem te koud maar rond half 6 gingen we bij het welness bad liggen (18+) maar de meeste mensen waren rond deze tijd weg. Werd wel aangesproken 1x maar deze lieve meneer zei als niemand er last van heeft mag je gewoon blijven! Leuke animatie elke dag wat anders en super gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar ! Genoeg winkels en uitgaan gelegenheid van het hotel af. Taxi mannen soms wel wat chagrijnig.

Nooit meer

Mutsaers
11-5-2018

Verschrikkelijk all in one concept met hoge torens. Niet aan te raden met kleine kinderen.

redelijk tot goed hotel

Familie R.
8-5-2018

Het is een net hotel, kamers zijn netjes, iedere dag schone handdoeken. De all inclusive formule is matig vonden wij. Alle drankjes (ook cocktails) komen uit machines en de wijn is niet lekker. Het eten is wel goed verzorgd, maar we hekelden ons op een gegeven moment wel aan de plastic glazen die er smoezelig uitzagen...Het personeel is vriendelijk en doet erg zijn best. Nog een nadeel vonden wij de rookplekken. Overal wordt volop gerookt en sigaretten liggen overal op de grond. Het kindergedeelte was erg netjes, mooi kinderzwembad en zowel de miniclub als de minidisco vielen bij onze kinderen zeer goed in de smaak. Al met al was het een mooie week, maar we zouden dit hotel niet nogmaals boeken.

Een super hotel

Anja
23-4-2018

Wij zijn er 14 april tot en met 21 april geweest. Een top hotel vriendelijk personeel, kamers heel schoon trouwens overal was het schoon, eten was voortreffelijk animatie team was uitstekend ook heel vriendelijke. Een echte aanrader voor groot en klein

heel goede hotel, gemoedelijke sfeer

Dili
18-4-2018

Wij zijn juist in de paasvakantie naar dit hotel geweest, voor de eerste keer en het viel reuze mee. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen en hebben 2 aparte kamers gevraagd, er werd rekening gehouden om ze naast elkaar te hebben. Met zeezicht, was heel goed. De kamers waren ruim genoeg en netjes en ook de badkamer was ok. Wij waren een beetje bang omdat het een All-in hotel is en dikwijls is het eten minder maar hier was het zeer goed, veel keuze, zeker voldoende, en veel variatie. Het publiek was ook aan de beleefde kant, dus geen boeren die veel eten opscheppen en laten liggen. Tijdens heel de dag was er mogelijkheid om iets te eten of te drinken en de drankjes waren ook verzorgd. De animatieteam was ook heel vriendelijk en er waren genoeg mogelijkheden. De shows 's avonds waren ook heel leuk. Enig minpuntje, geen grote dubbelbedden maar twee bedden naast elkaar en de ligstoelen vrij dicht op elkaar om zoveel mogelijk mensen te kunnen leggen. Maar er waren genoeg andere mogelijkheden dan aan het hoofdzwembad, hoekjes en kleinere plaatsjes met ligstoelen. In totaliteit is dit hotel ons goed bevallen, geen grand luxe maar zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen of zelfs voor koppeltjes. Er was voor ieder wat wils. Wij waren vroeger in andere hotels geweest in Maspalomas met meer luxe maar Waikiki was voor de kinderen zeker beter.

nooit meer in dit hotel

Van Geirt Liliane
14-4-2018

dit is geen vier sterren maar wel een drie sterren hotel

het eten is hier altijd overkookt en altijd koud daar er al teveel klaar ligt en zeker niet lekker

je zit in een fabriekscantine met veel lawaai en niet in een restaurant

de dranken zijn niet drinkbaar en van een bar slechte kwaliteit

aan de buitenbar niets te beleven - geen optredens - wel soms in de overvolle binnenbar

personeel is vriendelijk behalve aan de receptie

kleine kamers zonder airco met een heel kleine kast

waterkoker was aanwezig maar zonder thee of koffiezakjes, wel als we vertrokken

hebben een gezin gesproken die op een kamer van twee nog twee kindjes moesten leggen op een slaapbank zonder lakens en dekens

Goed verzorgd

Gerry
28-3-2018

Zeer goede accomodatie, prima ligging. Heerlijk eten.

Ik heb eigenlijk geen minpunten

Geweldig hotel

Robert van Doorn
28-2-2018

Een fantastisch internationaal hotel met vriendelijk personeel, uitstekende service. Op loopafstand van het strand en winkelcentra. Taxi's en bussen stoppen vlakbij met verbindingen naar leuke gelegenheden.

Alles was fantastisch, touroperator als vliegmaatschappij goede service en een geweldig hotel servatur waikiki , goed en gezellig hotel , savonds erg veel te doen ,

We hebben een aantal aanbieders voor Servatur Waikiki voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servatur Waikiki in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servatur Waikiki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Servatur Waikiki scoort een 8.08 uit 10 op basis van 690 reviews.