Hotel Servatur Waikiki

7.1Goed

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 374p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.1Goed

• Animatie

Suneoclub Servatur Waikiki op Gran Canaria is een all-inclusive hotel waar de buffetkeuze niet heel groot is maar voldoende. Bedjes aan het ruime zwembad zijn al vroeg bezet. Het animatieteam is enthousiast en vermaakt jong en oud. Drink een cocktail op het terras. Op 2 kilometer afstand van het centrum van Maspalomas en in Playa del Inglés.

739 reviews over Hotel Servatur Waikiki

• 7Gezin met kind28-08-2020

gaat wel

wij hebben geboekt bij Waikiki om er toch nog even uit te zijn. Prijs verhouding is prima Eten ja ontbijt is prima gewoon wat je nodig heb in de ochtend. Middag en avond drama mega druk geen zitplaats heel druk om eten te halen lange rijen dus. Wij hebben regelmatig all inclusive maar dit is voor ons een top punt dat we besloten hebben elke avond uit eten te gaan dus voor ons uiteindelijk een dure vakantie. Zwembad is goed cocktails drinken etc is ook gewoon goed. Kamers zijn netjes bedden zijn goed. Ook wij zitten in de Corona periode helaas sommige is 1.5m erg moeilijk. We maken er wat van heb je geen hoge eisen dan is dit een prima hotel om heen te gaan als je van elke dag hetzelfde eten houd de drukte denk ik door de periode en ook dat er nu weinig hotels open zijn op Gran Canaria.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Arjan23-08-2020

Mooi hotel met goed eten

Wij zitten momenteel in servatur wakiki. Na veel recensies gelezen te hebben waren we toch wat geschrokken. Maar wat valt het mee. Het eten is super!! Er ligt voor ieder wat wils, verwacht geen sterrenrestaurant, daar betaal je ook niet voor. Kamer zijn netjes maar klein, zeker met 2 volwassenen en 2 kinderen. We zitten nu in de coronatyd dus het hotel zit niet vol, maar als het wel zit, is het restaurant en zwembad daar niet op berekend. Entertainment is leuk, goed avondprogramma ook. All inclusive formule is super, cocktails zijn ook erg lekker. Over de plek.. Ik vond playa de ingles tegenvallen, beetje vergane glorie. Shopping malls waren op tenerife vele malen mooier. Maar wat is de natuur mooi op gran canaria. Huur een auto en ga de bergen in. Wat een geweldige uitzichten en leuke dorpjes. Strand is ook super in playa de Inglés. Kortom geslaagde vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5E. De Jager01-08-2020

voor een keertje zien wat je mist thuis

het is nu rustig ivm corona echter 250 kamers bezet. Moet er niet aan denken als het vol zit. Kom je voor rust kom dan niet. Harde muziek alleenbij pierebad was het rustiger op de weg na dan. Verwacht geen 4 sterren dat is slechts 2. Eten is goed en vriendelijke bediening. Echter veel vet eten. Vaak last van rioollucht ook in de douche en nabij zwembad. Hoog tatoogehalte is smaak verschillend. Voor een kleine week mooi zat volgend jaar weer heerlijk naar huisje in Frankrijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Petra Nieuwmeijer26-02-2020

Was een mooie plek

Ik was met mijn 2 volwassen dochters op vakantie. Een mooi hotel met hele vriendelijke mensen. Het animatie team is ook echt top, spreken heel veel talen ook Nederlands. Wordt ook veel georganiseerd voor jong en oud. Het eten is divers en goed. Wordt ook veel vers gemaakt waar je bijstaat.Wat ik heel bijzonder vind zeker nu met die virus is dat voordat je het restaurant in ging je handen kon ontsmetten. De ligging is ook prima het strand is vlak bij. De kamers en handdoeken worden goed bij gehouden. Bij het hotel een auto gehuurd was ook allemaal goed geregeld.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 7hmj langenhuijsen11-01-2020

goed maar kan simpel beter[warm eten is niet warm]

goed hotel nette kamers mooi kinderbad en zwembad

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Nicole26-12-2019

SUPER ....EEN DIKKE 10

Super hotel..vriendelijk personeel..goede bedden...alleen kamer is voor max 3 personen anders echt te klein..top animatie..winkels/strand op loopafstand..bier kan je zelf tappen alleen sterke drank aan de bar halen..wij waren hier een week voor kerst...nog 25 graden..wat wel extreem was voor deze periode..1 nadeel was het handdoekje leggen en dat al om 7 uur in de ochtend soms eerder...maar voor de rest een top hotel ..wij gaan volgend jaar weer rond deze tijd...

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Ineke08-11-2019

Super vakantie!

Mooi schoon hotel, alles is op loop afstand.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Amber20-10-2019

Super vakantie!

Nadat we geboekt hadden las ik de reviews op zoover. Ik schrok enorm en was bang waar we terecht zouden komen, zo veel slechte reviews stonden er. Wij zijn best wel wat luxe gewend, en waren dus erg benieuwd hoe het hotel daadwerkelijk zou zijn. Maar toen we aankomen viel alles heel erg mee, het tegenovergestelde van de reviews was waar. De kamers waren erg schoon en redelijk ruim. Er was een groot aanbod eten, zoveel dat je niet kon kiezen wat je wilde, het smaakte allemaal super! Niks was flauw of te koud. De borden en het servies waren schoon, maar ook met de glazen en bekers was niks mis. Het zwembad is prima met heel de dag zon, wel leggen veel mensen sochtends een handdoek weg op de bedjes, dus als je een goed plekje wilt is het verstandig dit ook toe doen. Het enige wat het hotel voor mij zou mogen veranderen is een goede ventilatie in de badkamers, dat miste ik een beetje. Maar al met al hebben we een super verblijf gehad!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10jac15-10-2019

Mooi hotel met erg lief en behulpzaam personeel

Goed hotel met erg lief personeel. Werken erg hard en zijn altijd behulpzaam. Bij de receptie en animatie werken nederlanders. eten is lekker en goed. Erg fijne ligging dichtbij strand en winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Livera Smit06-10-2019

Misschien komen we hier nog terug

Een mooie en fijne vakantie gehad. Kamer was goed . eten was goed niks op aan te merken alleen af en toe een kakkerlak maar ja .verder hebben we een fijne vakantie gehad zeker gaan we nog eens terug

Gereisd met partner in september 2019

Hotel Servatur Waikiki info