Hotel Servatur Waikiki

Hotel Servatur Waikiki
7,4

Omschrijving
Suneoclub Servatur Waikiki op Gran Canaria is een all-inclusive hotel waar de buffetkeuze niet heel groot is maar voldoende. Bedjes aan het ruime zwembad zijn al vroeg bezet. Het animatieteam is enthousiast en vermaakt jong en oud. Drink een cocktail op het terras. Op 2 kilometer afstand van het centrum van Maspalomas en in Playa del Inglés.

688 reviews over Hotel Servatur Waikiki in het Nederlands

Prima!

Kimm Van As,
21-11-2018

Prima hotel. Een nette kamer in 1 van de torens. Dinerbuffet soms een beetje eentonig maar je zit verder dichtbij om ook eens erop uit te gaan! Overdag wel broodjes bij de snackbar aan het zwembad. Erg vriendelijk personeel :)

Voor herhaling vatbaar

Renate,
8-11-2018

Ondanks de grootte van het complex, toch een rustige omgeving met veel leuke sportieve faciliteiten voor jong en oud. Het eten was afwisselend en lekker vers bereid door een aantal chef's. Dicht bij strand en uitgaansgelegenheden. Enige minpunt was de gehorigheid in de nacht.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

M. Klijn,
14-9-2018

Wat een heerlijk resort! Al het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn comfortabel en worden elke dag schoongemaakt incl. handdoek wissel. Over het hele terrein staan ligstoelen, dus voldoende aanwezig om alle gasten te voorzien. Wij hebben vaak bij het 18+ gedeelte gelegen, wat heerlijk rustig was en altijd plaats.

Het eten is zeer uitgebreid en zeer lekker. In de buurt genoeg uitgaans/ winkelcentra en alles op loopafstand. Naar het strand kan je met een pendelbus, wij hebben het echter elke keer gelopen en ook dat is goed te doen. Animatie is top, voor alle leeftijden genoeg te doen. De shows werden ‘s avonds binnen opgevoerd, hier hebben wij weinig van gezien omdat we het met het lekkere klimaat van Gran Canaria zonde vonden om binnen te zitten. Al met al een top vakantie gehad!

Pieter Borst,
1-9-2018

Super verzorging,vriendelijke mensen,prachtig schoon gemaakte kamers(elke dag) heerlijk eten.

En elke dag zon met een temperatuur van 30+ gr

We hebben daar een leuke Safari tocht gedaan, en naar Aqualand geweest.

Het enige - punt is de Wifi verbinding die nog wel eens weg viel, maar misschien zijn we wel teveel verwent😉

Ook is de algehele reisverzorging door touroperator geweldig.

De complete reis en verzorging is een absolute aanrader.

Super!

Fam. Wolf,
24-8-2018

Een ontzettend goed en schoon hotel. Het eten is prima, het personeel supervriendelijk, de kamers worden elke dag schoongemaakt. Kinderanimatie is onder in het hotel zodat je niet verplicht bent om naar een mini disco te luisteren. Er worden voldoende activiteiten in elke leeftijdsklasse georganiseerd. Mensen die klagen over dit hotel gaan doorgaans denk ik alleen naar 6 sterren hotels.

Echt wel een aanrader!

H. Timmers,
23-8-2018

Ik zit net met open mond sommige reviews te lezen! Hoezo slecht hotel? Totaal niet onze ervaring! We kwamen wat later in de avond aan, maar er was wel gezorgd dat er nog wat te eten voor ons was. Kamer was super! Modern, schoon, goede bedden. Airco werkte in eerste instantie niet, maar bleek achteraf te komen doordat de deur of de balkondeur niet goed gesloten was, dan werkt ie dus niet. Zeer vriendelijk personeel, geen gemopper gezien. Animatie team was helemaal top. Oudste zoon van 17 ging er pas de 2e week gebruik van maken, maar had hij achteraf gezien al meteen vanaf de eerste dag moeten doen, vermaakte zich prima en leert andere gasten kennen. Eten was goed, vooral het ontbijt. Na 2 weken wat eentonig maar dat is logisch? Enige nadeel was het handdoekje leggen... je moest echt voor 8 uur klaar staan. Verder was het Heineken café op 5 minuten loopafstand. Daar ook een 3-tal avonden geweest, was ook super! Echt wel een aanrader!

Het kan beter

Gezinmetjongekinderen,
21-8-2018

Mooi, proper hotel en kamers zijn ok.Als je standaard kamer neemt met 2kinderen erbij wordt het krap.Eten is ok maar ook niet meer. In het restaurant zitten mensen erg dicht op elkaar en er is veel lawaai.Wanneer je 's middags wil eten zit resto snel vol, waardoor je gedwongen wordt aan de poolbar te eten. Frisdrank en cocktails zijn wel dik in orde.Personeel is ook heel(kind) vriendelijk.Leuk kinderzwembad en kids corner. Andere zwembad is vrij snel vol. Slechte WiFi ontvangst. Meest storend:poolbar wordt 's avonds gewoon een grote smoke bar.Geur van sigaretten overheerst echt.Animatie en andere bar is binnen.Wij zijn 's avonds frisse lucht buiten het hotel gaan zoeken.Gelukkig winkelcentra, animatie en eetgelegenheden dichtbij. Kort: veel volk op elkaar en druk. Voor dezelfde prijs al betere (meer rustgevende) hotels gehad. Dit hotel is zeker 3*waard maar heeft toch wat aanpassingen nodig om een volwaardig 4*hotel te worden genoemd.

zeer mooi hotel, geweldige animatie fantastisch

peter olthof,
11-8-2018

gewoon, alles was geweldig

Nooit meer!!!!

Fam. Teleurgesteld,
26-7-2018

Wij zitten er momenteel en vinden het ronduit slecht!!! Het eten is iedere dag hetzelfde en van zeer slechte kwaliteit. ‘ s Morgens na 08.00 uur geen ligbedje meer te krijgen! Entertainment is er niet of nauwelijks. Is dus in de avond niets te beleven. Enige pluspunt is de schoonmaak, de bedden en de douche. Wij hebben een hoop geld betaald maar vraag me echt af waarvoor!! Een klacht ga ik zeker indienen......

Personeel is gehele dag bezig om hotel schoon te houden, helaas zijn sommige vakantiegangers degene die een bende achter laten.

Kamers worden elke dag netjes schoon gemaakt, tot aan de ramen van de schuifdeur en reling van het balkon. Vuile handdoeken worden dgls gewisseld. Onze kleine heeft paar x bed nat geplast, werd zonder probleem netjes opnieuw gedaan.

Zoals bij vele hotels worden ook hier handdoeken door mensen weg gelegd, is pas vanaf 8u mogelijk. Echter tijdens onze vakantie waren er eind van de ochtend nog steeds bedden vrij bij grote bad en kinderbad (9-7-18t/m 23-7-18)

Eten is prima, op gegeven moment wat eentonig maar word wel dgls door koks voor je neus klaar gemaakt. Drinken: echte coca cola/ fanta enzo uit apparaten te halen.

Animatie team goed, leuke shows.

Naast kinderbad speeltuin en kidsclub aanwezig, soms niemand van animatie team maar kids mogen daar zelf spelen.

Strand is prima te lopen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servatur Waikiki in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servatur Waikiki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.