Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

7.7GoedScore uit 712 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bij Servatur Waikiki vind je alle ingrediënten voor een fijne vakantie op Gran Canaria! Het hotel bestaat uit een aantal torens en heeft een moderne uitstraling. Er is een groot zwembad, waterspeeltuin voor de kinderen en heerlijke Balinese bedden. Je hoeft je helemaal nergens druk om te maken dankzij de uitgebreide all inclusive verzorging. Verder zijn zowel het strand als het centrum van Playa del Inglés op loopafstand. Heerlijk toch?

Andere vakantiegangers omschrijven Servatur Waikiki als een mooi hotel met vriendelijk personeel. Ook is men enthousiast over de centrale ligging van het hotel. Door alle verschillende faciliteiten komen hier allerlei soorten vakantiegangers. Zo is Joyce hier geweest met haar gezin met jonge kinderen. Ze omschrijft het hotel als prima, al noemt ze het eten als verbeterpunt. Joyce zegt: “Prijs kwaliteit is prima. Hotel zat vol en toch altijd plek in het restaurant en bij het zwembad. Soms even wachten maar nooit lang. Bij drankjes savonds was het ook vaak even wachten. Eten is ok, niet fantastisch en een beetje eentonig. Hotel is schoon. Entertainment is leuk vooral voor de kinderen. Personeel is erg vriendelijk. Wij hadden met 4 personen een kleine kamer (familiekamers zaten vol). Maar dit was groot genoeg voor ons.”Ook Patrick is op vakantie geweest bij dit hotel. Ondanks dat sommige gasten aangeven dat er te weinig zitplekken zijn bij het diner, heeft hij hier niets van gemerkt. Mogelijk is dit alleen in het hoogseizoen het geval. Patrick geeft aan: “Ons verblijf is zeer goed meegevallen met zeer vriendelijk personeel en zeer zeer proper. Van de drukte in het restaurant hebben wij niet veel gemerkt, er was altijd plaats genoeg en het eten viel zeer goed mee. Wij gaan zeker niet klagen en komen zeker eens terug naar dit familiehotel.”

De ligging

Servatur Waikiki ligt in Playa del Inglés op het Spaanse eiland Gran Canaria. Het hotel ligt aan een hoofdstraat, waardoor er in de directe omgeving volop restaurants en winkels zijn. Het is ongeveer 2500 meter lopen naar het strand. Wil je de rest van het eiland verkennen? Huur dan een auto of neem de bus, die op 100 meter afstand van het hotel vertrekt. De afstand tot het vliegveld van Gran Canaria is ongeveer 30 kilometer.

Het hotel en faciliteiten

Dankzij het grote zwembad en het kinderbad ga je een vakantie vol zon en waterplezier tegemoet bij Servatur Waikiki. Er is zelfs een waterspuitpark voor de kleinste vakantiegangers! Het zwembad en het kinderbad zijn verwarmd tussen 1 november en 31 maart. Rondom de zwembaden ligt een zonneterras, dit is de ideale plek om tot rust te komen onder de zon. Er staan ligbedden en parasols, maar voor de badhanddoeken wordt een borg gevraagd. Voor de ultieme ontspanning boek je een massage of schoonheidsbehandeling in het wellness centrum. Voor de sportieve afwisseling ga je naar de fitnessruimte en het multisportterrein, of speel je een potje darts, tafeltennis of volleybal. Biljarten is tegen betaling. Verder is er in het hoogseizoen regelmatig entertainment in de vorm van shows, sport en spel, zowel overdag als ‘s avonds. Voor de kinderen is er een speeltuin en een miniclub voor de leeftijden 4 tot 12 jaar. Verder bestaat Servatur Waikiki uit vijf torens met in totaal ongeveer 500 kamers. Alle torens hebben een lift. Het vriendelijke personeel staat voor je klaar bij de receptie, die 24 uur per dag geopend is. Er is een bagageruimte om je bagage te stallen. In het hele gebouw maak je gebruik van gratis WiFi. Je eventuele huurauto parkeer je buiten op de parkeerplaats van het hotel. Tegen betaling maak je gebruik van de wasservice of doe je aankopen in de kleine supermarkt.

De kamers

Servatur Waikiki heeft verschillende soorten kamers. Alle kamers zijn uitgerust met airconditioning, gratis WiFi, een telefoon, televisie en een gratis kluisje. De kamers hebben een badkamer met toilet, douche, haardroger en toiletartikelen. Daarnaast hebben ze een balkon of terras met zitje.Het verschil in kamersDe tweepersoonskamers van Servatur Waikiki zijn geschikt voor twee tot vier gasten, al kunnen sommige kamers ook voor alleengebruik geboekt worden. De tweepersoonskamers bevatten twee eenpersoonsbedden. De extra slaapplekken zijn sofabedden. De superior tweepersoonskamers van Servatur Waikiki zijn luxer. Deze kamers zijn gelegen in toren A, B of C en hebben een aantal extra faciliteiten. Zo hebben deze kamers een koelkast en koffie- en theefaciliteiten. In de badkamers vind je daarnaast ook badjassen en badslippers. Deze kamers zijn geschikt voor twee of drie gasten. Er staan twee eenpersoonsbedden in de kamer. Tegen een meerprijs boek je een superior tweepersoonskamer met extra groot balkon.Tot slot zijn er familiekamers bij Servatur Waikiki. Deze kamers zijn ruimer en geschikt voor twee tot vijf gasten. Naast de eerder genoemde standaard faciliteiten hebben deze kamers een kleine koelkast. In de woon- en slaapkamer staan twee eenpersoonsbedden en een sofabed. Ook is er een aparte slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. De familiekamers hebben een kleine extra badkamer. De familiekamers zijn gelegen in toren D of E.

Eten en drinken

Je verblijft bij Servatur Waikiki op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet inbegrepen, bij halfpension het ontbijtbuffet en dinerbuffet. Bij de all inclusive verzorging zijn alledrie de hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen, net als een assortiment van hapjes en drankjes.De hoofdmaaltijden worden opgediend in het buffetrestaurant Kalua. Het ontbijt staat klaar van 7.30 tot 10.00 uur, de lunch van 13.00 tot 15.00 uur en het diner van 18.30 tot 21.30 uur. Verder zijn er twee bars, namelijk zwembadbar Tiki en loungebar Ukelele. Als je op basis van all inclusive verzorging boekt zijn er van 11.00 tot 18.00 uur verschillende snacks beschikbaar en tussen 15.00 en 16.00 uur ook high tea hapjes. Koffie, thee, water, frisdranken en een selectie aan alcoholische dranken is bij de all inclusive verzorging van Servatur Waikiki inbegrepen van 10.00 tot 0.00 uur.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Bij Servatur Waikiki gaan gasten van alle leeftijden een voordelige all inclusive vakantie tegemoet. Dankzij de zwembaden en speeltuin is het een populaire keuze onder gezinnen. Door de centrale ligging verken je eenvoudig de bruisende omgeving. ‘s Avonds schuif je zonder zorgen aan bij het all inclusive dinerbuffet. Heerlijk toch?

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Honden zijn niet toegestaan bij Servatur Waikiki.Je kunt gebruik maken van de handdoekenservice via de receptie, je betaalt € 5,00 per handdoek en een borg van € 10,00 per handdoekRoken is niet toegestaan bij Servatur Waikiki, zowel binnen als buiten.Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit dan tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beperkte beschikbaarheid.

Bekijk de beschikbaarheid

743 Reviews over Servatur Waikiki

• 8Wendy Brinks31-07-2022

Mooi hotel! Animatie was top voor de kids.

Wij verbleven 10 dagen en het was top! Hotel was groter dan we dachten. Hele dag animatie voor de kids en voor de volwassene was er elke avond wat te doen met live muziek. Super gezellig. Mensen zijn heel aardig en werken hard. Onze kamer was prima. Elke dag nieuwe handdoeken. Schoonmaken kon beter. Je kon de hele dag eten, dat was prima. Vooral ontbijt was heel goed! Zwembad was ook goed ondanks het hotel heel vol zat. En voor de kids hebben ze een aparte gedeelte wat er super leuk uit zag. Gliibaantjes en kokosnoten die bewegen en gevuld worden met water. Meiden vonden het geweldig. Enige minpunt was dat het centrum niet bijzonder was maar je kunt de taxi pakken om naar verschillende winkelsboulevard te gaan en de taxi’s zijn niet duur. Wij hebben een top vakantie gehad in Servartur Waikiki!

• 6Han27-06-2022

Leuk voor een keer, maar wij komen hier niet meer.

Hotel krijgt van ons zeker geen 4 sterren! Lokatie recht tussen al het leuks van de Playa op korte loopafstanden. Zwembad en zeker het kinderzwembad is top, mooi en verzorgt! Kamers zijn ruim opgezet en verzorgt. Handdoeken elke dag vers! Alc. drankjes zijn de hele dag te krijgen. Lig je bij het kidszwembad dan moet je helaas een stukje lopen. Het eten is echt elke dag het zelfde, wij hebben op dag twee besloten elke dag 's avonds buiten de deur te eten. Dat maakt dat wij het hotel maar twee sterren geven of misschien wel 1. Ontbijt is goed. Lunch is overblijfsels en vette bek, elke dag... Personeel is net hoe de wind waait. De ene keer zijn ze super aardig en de andere keer krijg je een snauw. Kinderdisco is leuk maar niet bijzonder, weinig animatie voor kids (periode maart waren wij) Probeer met kids een kamer beneden met grasveld aan te vragen, is trouwens echt top! Tui raad dit hotel aan met kinderen maar wij komen hier niet meer.

• 8Joycevdt07-11-2021

Gewoon prima!

• 9Patrick CARPENTIER10-10-2021

Heel Goed

Ons verblijf is zeer goed meegevallen met zeer vriendelijk personeel en zeer zeer proper Van de drukte in het restaurant hebben wij niet veel gemerkt, er was altijd plaats genoeg en het eten viel zeer goed mee. Wij gaan zeker niet klagen en komen zeker eens terug naar dit familiehotel.

• 7Gezin met kind28-08-2020

gaat wel

wij hebben geboekt bij Waikiki om er toch nog even uit te zijn. Prijs verhouding is prima Eten ja ontbijt is prima gewoon wat je nodig heb in de ochtend. Middag en avond drama mega druk geen zitplaats heel druk om eten te halen lange rijen dus. Wij hebben regelmatig all inclusive maar dit is voor ons een top punt dat we besloten hebben elke avond uit eten te gaan dus voor ons uiteindelijk een dure vakantie. Zwembad is goed cocktails drinken etc is ook gewoon goed. Kamers zijn netjes bedden zijn goed. Ook wij zitten in de Corona periode helaas sommige is 1.5m erg moeilijk. We maken er wat van heb je geen hoge eisen dan is dit een prima hotel om heen te gaan als je van elke dag hetzelfde eten houd de drukte denk ik door de periode en ook dat er nu weinig hotels open zijn op Gran Canaria.

• 8Arjan23-08-2020

Mooi hotel met goed eten

Wij zitten momenteel in servatur wakiki. Na veel recensies gelezen te hebben waren we toch wat geschrokken. Maar wat valt het mee. Het eten is super!! Er ligt voor ieder wat wils, verwacht geen sterrenrestaurant, daar betaal je ook niet voor. Kamer zijn netjes maar klein, zeker met 2 volwassenen en 2 kinderen. We zitten nu in de coronatyd dus het hotel zit niet vol, maar als het wel zit, is het restaurant en zwembad daar niet op berekend. Entertainment is leuk, goed avondprogramma ook. All inclusive formule is super, cocktails zijn ook erg lekker. Over de plek.. Ik vond playa de ingles tegenvallen, beetje vergane glorie. Shopping malls waren op tenerife vele malen mooier. Maar wat is de natuur mooi op gran canaria. Huur een auto en ga de bergen in. Wat een geweldige uitzichten en leuke dorpjes. Strand is ook super in playa de Inglés. Kortom geslaagde vakantie

• 5E. De Jager01-08-2020

voor een keertje zien wat je mist thuis

het is nu rustig ivm corona echter 250 kamers bezet. Moet er niet aan denken als het vol zit. Kom je voor rust kom dan niet. Harde muziek alleenbij pierebad was het rustiger op de weg na dan. Verwacht geen 4 sterren dat is slechts 2. Eten is goed en vriendelijke bediening. Echter veel vet eten. Vaak last van rioollucht ook in de douche en nabij zwembad. Hoog tatoogehalte is smaak verschillend. Voor een kleine week mooi zat volgend jaar weer heerlijk naar huisje in Frankrijk

• 9Petra Nieuwmeijer26-02-2020

Was een mooie plek

Ik was met mijn 2 volwassen dochters op vakantie. Een mooi hotel met hele vriendelijke mensen. Het animatie team is ook echt top, spreken heel veel talen ook Nederlands. Wordt ook veel georganiseerd voor jong en oud. Het eten is divers en goed. Wordt ook veel vers gemaakt waar je bijstaat.Wat ik heel bijzonder vind zeker nu met die virus is dat voordat je het restaurant in ging je handen kon ontsmetten. De ligging is ook prima het strand is vlak bij. De kamers en handdoeken worden goed bij gehouden. Bij het hotel een auto gehuurd was ook allemaal goed geregeld.

• 7hmj langenhuijsen11-01-2020

goed maar kan simpel beter[warm eten is niet warm]

goed hotel nette kamers mooi kinderbad en zwembad

• 10Nicole26-12-2019

SUPER ....EEN DIKKE 10

Super hotel..vriendelijk personeel..goede bedden...alleen kamer is voor max 3 personen anders echt te klein..top animatie..winkels/strand op loopafstand..bier kan je zelf tappen alleen sterke drank aan de bar halen..wij waren hier een week voor kerst...nog 25 graden..wat wel extreem was voor deze periode..1 nadeel was het handdoekje leggen en dat al om 7 uur in de ochtend soms eerder...maar voor de rest een top hotel ..wij gaan volgend jaar weer rond deze tijd...

Hotel Servatur Waikiki info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)