Hotel Servatur Waikikistersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Suneoclub Servatur Waikiki op Gran Canaria is een all-inclusive hotel waar de buffetkeuze niet heel groot is maar voldoende. Bedjes aan het ruime zwembad zijn al vroeg bezet. Het animatieteam is enthousiast en vermaakt jong en oud. Drink een cocktail op het terras. Op 2 kilometer afstand van het centrum van Maspalomas en in Playa del Inglés.

735 reviews over Hotel Servatur Waikiki

• 7hmj langenhuijsen11-01-2020

goed maar kan simpel beter[warm eten is niet warm]

goed hotel nette kamers mooi kinderbad en zwembad

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Nicole26-12-2019

SUPER ....EEN DIKKE 10

Super hotel..vriendelijk personeel..goede bedden...alleen kamer is voor max 3 personen anders echt te klein..top animatie..winkels/strand op loopafstand..bier kan je zelf tappen alleen sterke drank aan de bar halen..wij waren hier een week voor kerst...nog 25 graden..wat wel extreem was voor deze periode..1 nadeel was het handdoekje leggen en dat al om 7 uur in de ochtend soms eerder...maar voor de rest een top hotel ..wij gaan volgend jaar weer rond deze tijd...

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Ineke08-11-2019

Super vakantie!

Mooi schoon hotel, alles is op loop afstand.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Amber20-10-2019

Super vakantie!

Nadat we geboekt hadden las ik de reviews op zoover. Ik schrok enorm en was bang waar we terecht zouden komen, zo veel slechte reviews stonden er. Wij zijn best wel wat luxe gewend, en waren dus erg benieuwd hoe het hotel daadwerkelijk zou zijn. Maar toen we aankomen viel alles heel erg mee, het tegenovergestelde van de reviews was waar. De kamers waren erg schoon en redelijk ruim. Er was een groot aanbod eten, zoveel dat je niet kon kiezen wat je wilde, het smaakte allemaal super! Niks was flauw of te koud. De borden en het servies waren schoon, maar ook met de glazen en bekers was niks mis. Het zwembad is prima met heel de dag zon, wel leggen veel mensen sochtends een handdoek weg op de bedjes, dus als je een goed plekje wilt is het verstandig dit ook toe doen. Het enige wat het hotel voor mij zou mogen veranderen is een goede ventilatie in de badkamers, dat miste ik een beetje. Maar al met al hebben we een super verblijf gehad!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10jac15-10-2019

Mooi hotel met erg lief en behulpzaam personeel

Goed hotel met erg lief personeel. Werken erg hard en zijn altijd behulpzaam. Bij de receptie en animatie werken nederlanders. eten is lekker en goed. Erg fijne ligging dichtbij strand en winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Livera Smit06-10-2019

Misschien komen we hier nog terug

Een mooie en fijne vakantie gehad. Kamer was goed . eten was goed niks op aan te merken alleen af en toe een kakkerlak maar ja .verder hebben we een fijne vakantie gehad zeker gaan we nog eens terug

Gereisd met partner in september 2019

• 1Kim Hesseling20-09-2019

Zo ziek geweest (poepbacterie)

Mijn vriend en ik zijn de hele vakantie ziek geweest. Het PH waarde van het zwembad was niet goed! (Poepbacterie) Wij zijn hier zo ziek van geweest dat wij een Injectie moesten (in de bil) hebben en 4 soorten medicatie. Het zwembad was zovaak afgesloten met wit rode linten. Dit aangegeven bij de receptie maar konden niks voor ons doen. De glazen waar je uit drinkt staat opgehoopt NAT in elkaar met saus of restjes drinken er nog aan. Wij zijn naar de hostes gegaan van touroperator, waar duidelijk was dat het halve hotel ziek was, die met rijen voor de hostes stond en overgeplaatst wilden worden. Wij zijn geen mensen die snel klagen, maar wij gaan echt niet meer naar waikiki. Het is geen aanrader! Wij zijn door touroperator de laatste 1,5 dag nog naar een ander hotel overgeboekt (Eugenia Victoria) dit hotel is pas een aanrader! Hier hebben wij nog 1,5 dag genoten.

Bij Waikiki hebben wij de ergste vakantie van ons leven gehad!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Cindy13-09-2019

Nooit meer

Toen wij aankwamen merkten we dat al het erg druk was (voornamelijk engelsen). De volgende ochtend geen bedje bij het zwembad meer te krijgen (7:30). Naar de receptie geweest om te vragen of dit normaal is omdat er aangegeven wordt dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden. Personeel gaf aan dat dit mocht en hier niks aan zouden doen tot onze grote verbazing. Eten was zeer slecht en was erg koud en zag er vies uit net zoals de plastic bekers en de borden waar de saus nog aan zat van vorige mensen. Wij hebben daarom iedere avond hier niet gegeten. De kamers waren in tegendeel tot de rest erg goed, werd goed schoongemaakt en zag er netjes uit met prima bedden. Het kinder badje en speeltuin zagen er ook zeer netjes uit. Wij zijn nu al voor de 12e keer op gran canaria, maar hier komen wij NOOIT meer! Het hotel krijgt 4 sterren, maar is naar ons idee dit zeker niet waardig.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Mathijs31-08-2019

Het gaat

De foto,s zijn veel mooier dan in het echt! De kamers zijn prima alleen een beetje verouderd. De bedden slapen goed alleen de stoelen op het balkon zitten verschrikkelijk. Ook werd hij niet heel goed schoongemaakt. Het Zwembad was groot genoeg alleen was hij 5x dichtgegaan rond 15.00/16.00 omdat hij gereinigd moest worden. Op het warmste moment van de dag. Eten was prima! De Plastic bekers uit de Poolbar ogen heel vies en de glazen zijn ook niet altijd even schoon. Wij hadden wel voldoende plek voor een ligbedje. Prima loopafstand naar het strand. En Taxi naar Maspalomas was ook maar 6 euro. Kortom goeie vakantie alleen niet voor een 2e keer naar dit resort. Wij geven het zeker geen 4 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Suzanne28-08-2019

Nooit meer

Wij vonden het met twee kinderen een te kleine hotelkamer. Zwembad was groot genoeg , maar te weinig ligstoelen. Zie you tube filmpjes,vreselijk. Eten redelijk. Dit hotel zeker geen 4* waard, we hebben voor een week een auto gehuurd omdat wij ons hier opgesloten voelden.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

28 tips over Hotel Servatur Waikiki

• Henny, 02-05-2014

Tip: parkeer plaats van het hotel staat vol, met auto's van het personeel. Echter in de straat tegenover het hotel aan beide zijden van de weg gratis parkeren. Met huurauto vanaf vliegveld in 20 minuten. Pas op er staan op de autoeg GS-1, flitsers. bv ook vlak voor de afslag Playa des Ingles. De moeite waard om te bezoeken: Puerto de Mogan via kustweg of via autoweg, Galdar, Puerto de las Nieves, Pico de Bandama ( krater ), Teror. Dus huurauto is ideaal. Benzine 95, €1,084.

• Henk, 09-05-2014

Voor degene die het aangaat. Het is bij Wakiki dus handig dat je een dag van tevoren voldoende inslaat als je 's morgens vroeg moet afreizen

• Wendy, 12-04-2012

Kamer zo hoog mogelijk met uitzicht op zwembad/terras. Andere zijde kijk je tegen ander hotel aan. Neem vestjes voor s'avonds mee want het koelt goed af en er staat meestal een stevige wind.

59 vragen over Hotel Servatur Waikiki

• Saskia, 24-04-2019

Roken

Mag je nog steeds roken op het balkon.

• Truus Dekker, 18-01-2019

met anderen aan tafel

Ik las ergens,dat je met anderen aan tafel kunt komen zitten en dat er 2 shifts zijn?Is het tevens mogenlijk om gewoon aan een 2 persoons tafeltje te eten?

• Remco Split, 31-12-2018

koelkastje op kamer mogelijk

I.v.m. gebruik medicijnen heb ik een koelkastje op de kamer nodig . Is dit mogelijk. Wij komen a.s. vrijdag 4/1/19 voor het eerst naar uw hotel via Tui. Wij zijn met 2 personen Vriendelijk dank

R. Split

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats