Hotel Servatur Waikiki

Hotel Servatur Waikiki
7,6

Omschrijving
Suneoclub Servatur Waikiki op Gran Canaria is een all-inclusive hotel waar de buffetkeuze niet heel groot is maar voldoende. Bedjes aan het ruime zwembad zijn al vroeg bezet. Het animatieteam is enthousiast en vermaakt jong en oud. Drink een cocktail op het terras. Op 2 kilometer afstand van het centrum van Maspalomas en in Playa del Inglés.

695 reviews over Hotel Servatur Waikiki in het Nederlands

Nooit meer..

Anton Franken,
13-3-2019

Kamers klein, je kunt ook niet met 2 tegelijk in de badkamer staan. Tot onze verbazing geen koelkast op de kamer, terwijl dit op de site van het hotel wel vermeld staat. Gemeld aan hostess van touroperator, die had een geweldig afschuifsysteem: zei letterlijk ja als het niet op de site van touroperator staat is het er gewoon niet. Dit in anno 2019. Gewoon afschuiven ipv te bemiddelen. Totaal geen moeite mag het kosten. Jammer touroperator jullie laten hier steken vallen met je plaatselijke reisleiding! Dit hotel voor ons niet meer!

Gereisd met partner in maart 2019

Wij gaan zsm weer :-)

Neele,
3-3-2019

Ontzettend fijn verblijf gehad in dit prachtige resort. Van alle gemakken voorzien.

Voor kinderen is het een dubbel genot, zwembad speeltuinen en een super minuclub waar alle talen worden gesproken. Dichtbij elkaar gelegen zodat als je geen kinderen wil horen je lekker bij een ander zwembad kan gaan liggen.

Eten is echt goed te doen, genoeg afwisseling voor een allinclusive concept!

Weer rond deze periode was rond de 24/26 graden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Heel leuk en gezellig

leon,
6-2-2019

Alles was naar wens, leuke animatiegroep, altijd plaats bij het eten

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Groot hotel

Elly,
3-2-2019

” We hadden de pech dat we de hele dag geen zon op ons balkon hadden, daarom daar weinig kunnen zitten helaas. Is in januari te koud zonder zon. We hadden kamer 829 premium met extra groot balkon. Kamer verder wel goed, eten ook goed, eetzaal te massaal. Zwembad goed. Ongezellig zitten bij de poolbar, het is net een kantine met witte plastic stoelen binnen en buiten op het terras. Breng wat meer kleur aan, zet wat planten neer, maak het gezelliger. Drinken genoeg keuze en fijn dat je drinken mee naar de kamer mag nemen.

Gereisd met partner in januari 2019

Best ever!

Mariska,
20-1-2019

Een fantastisch en erg mooi hotel! Wij zijn best kritisch en hebben al verscheidene all-inclusive hotels bezocht maar dit is toch echt onze topper.

Ook superleuk voor jonge kinderen (onze kids zijn 2 en 3,5). Savonds minidisco, overdag miniclub en lekker zwemmen, spelen in de speeltuin ernaast, voetballen, spellen georganiseerd door de animatie, echt top gewoon!

Het eten is ook goed, veel afwisseling, goed warm en genoeg keuze. Overal op het resort kun je wel drinken krijgen, her en der staan drinkautomaten.

Personeel is ontzettend aardig en gek met de kids

Qua hygiëne ook niets te klagen, elke ochtend schoonmaak kamer en dit is ook te ruiken, een heerlijk frisse citrusgeur komt je tegemoet bij terugkomst. Elke dag schoonmaak zwembad, de ligstoelen worden schoon geborsteld en gespoten, echt top allemaal!

Het strand is ook heel dichtbij, straat uitlopen en de bocht om en je bent er ☀️🌴 Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Wauw!

Janneke,
19-1-2019

Wij zijn hier geweest met ons zoontje van net een jaar! Juni 2018

Kamers worden elke dag netjes bijgehouden en handdoeken worden gewisseld! Airco werkt prima en wifi is aanwezig (soms viel die even weg) Restaurant was wel variantie, zowel ontbijt als avond eten. Ze waren erg vriendelijk vooral voor kinderen en als er iets is regelen ze het meteen.

De ligging is prima! Je kunt overal zo heen lopen vooral met buggie,handig! Supermarkt dichtbij.

We zouden hier zo weer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super hotel

Elise,
29-12-2018

Heerlijk eten, elke dag ander buffet. Leuk animatieteam. Goed verwarmd zwembad, leuke sfeer bij het zwembad. Plekje mooi in Playa del Ingles. Kamers modern. Verse cocktails, goede kwaliteit drinken (en veel all-in, zoals sangria, baileys), verse pizza aan het zwembad.

Verbeterpunt is de sfeer in het restaurant (muziekje zou goed doen).

Gereisd met partner in december 2018

Prima!

Kimm Van As,
21-11-2018

Prima hotel. Een nette kamer in 1 van de torens. Dinerbuffet soms een beetje eentonig maar je zit verder dichtbij om ook eens erop uit te gaan! Overdag wel broodjes bij de snackbar aan het zwembad. Erg vriendelijk personeel :)

Gereisd met partner in januari 2017

Voor herhaling vatbaar

Renate,
8-11-2018

Ondanks de grootte van het complex, toch een rustige omgeving met veel leuke sportieve faciliteiten voor jong en oud. Het eten was afwisselend en lekker vers bereid door een aantal chef's. Dicht bij strand en uitgaansgelegenheden. Enige minpunt was de gehorigheid in de nacht.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

M. Klijn,
14-9-2018

Wat een heerlijk resort! Al het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn comfortabel en worden elke dag schoongemaakt incl. handdoek wissel. Over het hele terrein staan ligstoelen, dus voldoende aanwezig om alle gasten te voorzien. Wij hebben vaak bij het 18+ gedeelte gelegen, wat heerlijk rustig was en altijd plaats.

Het eten is zeer uitgebreid en zeer lekker. In de buurt genoeg uitgaans/ winkelcentra en alles op loopafstand. Naar het strand kan je met een pendelbus, wij hebben het echter elke keer gelopen en ook dat is goed te doen. Animatie is top, voor alle leeftijden genoeg te doen. De shows werden ‘s avonds binnen opgevoerd, hier hebben wij weinig van gezien omdat we het met het lekkere klimaat van Gran Canaria zonde vonden om binnen te zitten. Al met al een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2018

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servatur Waikiki in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servatur Waikiki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.