Hotel Servatur Waikiki

687 reviews over Hotel Servatur Waikiki in het Nederlands

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

M. Klijn
14-9-2018

Wat een heerlijk resort! Al het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn comfortabel en worden elke dag schoongemaakt incl. handdoek wissel. Over het hele terrein staan ligstoelen, dus voldoende aanwezig om alle gasten te voorzien. Wij hebben vaak bij het 18+ gedeelte gelegen, wat heerlijk rustig was en altijd plaats.

Het eten is zeer uitgebreid en zeer lekker. In de buurt genoeg uitgaans/ winkelcentra en alles op loopafstand. Naar het strand kan je met een pendelbus, wij hebben het echter elke keer gelopen en ook dat is goed te doen. Animatie is top, voor alle leeftijden genoeg te doen. De shows werden ‘s avonds binnen opgevoerd, hier hebben wij weinig van gezien omdat we het met het lekkere klimaat van Gran Canaria zonde vonden om binnen te zitten. Al met al een top vakantie gehad!

Pieter Borst
1-9-2018

Super verzorging,vriendelijke mensen,prachtig schoon gemaakte kamers(elke dag) heerlijk eten.

En elke dag zon met een temperatuur van 30+ gr

We hebben daar een leuke Safari tocht gedaan, en naar Aqualand geweest.

Het enige - punt is de Wifi verbinding die nog wel eens weg viel, maar misschien zijn we wel teveel verwent😉

Ook is de algehele reisverzorging door touroperator geweldig.

De complete reis en verzorging is een absolute aanrader.

Super!

Fam. Wolf
24-8-2018

Een ontzettend goed en schoon hotel. Het eten is prima, het personeel supervriendelijk, de kamers worden elke dag schoongemaakt. Kinderanimatie is onder in het hotel zodat je niet verplicht bent om naar een mini disco te luisteren. Er worden voldoende activiteiten in elke leeftijdsklasse georganiseerd. Mensen die klagen over dit hotel gaan doorgaans denk ik alleen naar 6 sterren hotels.

Echt wel een aanrader!

H. Timmers
23-8-2018

Ik zit net met open mond sommige reviews te lezen! Hoezo slecht hotel? Totaal niet onze ervaring! We kwamen wat later in de avond aan, maar er was wel gezorgd dat er nog wat te eten voor ons was. Kamer was super! Modern, schoon, goede bedden. Airco werkte in eerste instantie niet, maar bleek achteraf te komen doordat de deur of de balkondeur niet goed gesloten was, dan werkt ie dus niet. Zeer vriendelijk personeel, geen gemopper gezien. Animatie team was helemaal top. Oudste zoon van 17 ging er pas de 2e week gebruik van maken, maar had hij achteraf gezien al meteen vanaf de eerste dag moeten doen, vermaakte zich prima en leert andere gasten kennen. Eten was goed, vooral het ontbijt. Na 2 weken wat eentonig maar dat is logisch? Enige nadeel was het handdoekje leggen... je moest echt voor 8 uur klaar staan. Verder was het Heineken café op 5 minuten loopafstand. Daar ook een 3-tal avonden geweest, was ook super! Echt wel een aanrader!

Het kan beter

Gezinmetjongekinderen
21-8-2018

Mooi, proper hotel en kamers zijn ok.Als je standaard kamer neemt met 2kinderen erbij wordt het krap.Eten is ok maar ook niet meer. In het restaurant zitten mensen erg dicht op elkaar en er is veel lawaai.Wanneer je 's middags wil eten zit resto snel vol, waardoor je gedwongen wordt aan de poolbar te eten. Frisdrank en cocktails zijn wel dik in orde.Personeel is ook heel(kind) vriendelijk.Leuk kinderzwembad en kids corner. Andere zwembad is vrij snel vol. Slechte WiFi ontvangst. Meest storend:poolbar wordt 's avonds gewoon een grote smoke bar.Geur van sigaretten overheerst echt.Animatie en andere bar is binnen.Wij zijn 's avonds frisse lucht buiten het hotel gaan zoeken.Gelukkig winkelcentra, animatie en eetgelegenheden dichtbij. Kort: veel volk op elkaar en druk. Voor dezelfde prijs al betere (meer rustgevende) hotels gehad. Dit hotel is zeker 3*waard maar heeft toch wat aanpassingen nodig om een volwaardig 4*hotel te worden genoemd.

zeer mooi hotel, geweldige animatie fantastisch

peter olthof
11-8-2018

gewoon, alles was geweldig

Nooit meer!!!!

Fam. Teleurgesteld
26-7-2018

Wij zitten er momenteel en vinden het ronduit slecht!!! Het eten is iedere dag hetzelfde en van zeer slechte kwaliteit. ‘ s Morgens na 08.00 uur geen ligbedje meer te krijgen! Entertainment is er niet of nauwelijks. Is dus in de avond niets te beleven. Enige pluspunt is de schoonmaak, de bedden en de douche. Wij hebben een hoop geld betaald maar vraag me echt af waarvoor!! Een klacht ga ik zeker indienen......

Personeel is gehele dag bezig om hotel schoon te houden, helaas zijn sommige vakantiegangers degene die een bende achter laten.

Kamers worden elke dag netjes schoon gemaakt, tot aan de ramen van de schuifdeur en reling van het balkon. Vuile handdoeken worden dgls gewisseld. Onze kleine heeft paar x bed nat geplast, werd zonder probleem netjes opnieuw gedaan.

Zoals bij vele hotels worden ook hier handdoeken door mensen weg gelegd, is pas vanaf 8u mogelijk. Echter tijdens onze vakantie waren er eind van de ochtend nog steeds bedden vrij bij grote bad en kinderbad (9-7-18t/m 23-7-18)

Eten is prima, op gegeven moment wat eentonig maar word wel dgls door koks voor je neus klaar gemaakt. Drinken: echte coca cola/ fanta enzo uit apparaten te halen.

Animatie team goed, leuke shows.

Naast kinderbad speeltuin en kidsclub aanwezig, soms niemand van animatie team maar kids mogen daar zelf spelen.

Strand is prima te lopen.

Nooit meer!

Isabel Justo Mendoza
15-7-2018

Helaas moet ik een ster geven voordat ik een review kan geven. Hotel is niet 4 sterren waardig. Kamers met vochtplekken en schimmel op de muur. Eten en service is beneden peil en zeker niet 4 sterren waardig. Waar de positieve berichten vandaan komen is mij een raadsel maar ik zou dit hotel zeker niet aanraden. Personeel loopt met lange gezichten rond op 5 na. Mojitos worden met gecrushed ijs gemaakt!! De prijs die je betaald ligt qua kwaliteit en kwantiteit ver van mekaar af. Is een schande dat touroperator dit verkoopt onder 4 sterren. En nemen ze ook nog iets simpel als de laadkabel van de tablet mee. Receptie medewerkers nemen je niet eens serieus en lachen je uit.

Gemiddeld Hotel

Dionne
28-6-2018

Ik ben samen met mijn vriendin naar dit hotel geweest in Juni. Het is een heel mooi hotel en het personeel is erg vriendelijk. Het hotel is erg schoon de hele dag door houd het personeel alles heel erg netjes. Wij liepen ondanks dat wel tegen een paar dingetjes aan het bed heeft namelijk wieltjes eronder dus als je je 1x omdraait rolt je hele bed heen en weer. Ook van het eten hadden wij meer verwacht het onbtijt was perfect, maar de lunch viel iedere keer zwaar tegen gelukkig voor ons hadden ze bij het zwembad wel dingen die wij lusten. In de avond was het eten wel altijd goed het is niet heel uitgebreid, maar denk voor ieder wel wat wils. Wat ook vervelend is, is dat als je een plekje wilt bij het zwembad je echt 10 voor 8 koet klaar staan anders heb je geen plek en dat al in het voor seizoen dus ik hou me hart vast voor het hoogseizoen. Wij hebben voor de rest zeker genoten alleen bepaalde punten zoals hier boven waren erg jammer.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Servatur Waikiki in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Servatur Waikiki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.