Appartement Servatur Barbados

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

7Goed

• 5.5Inrichting
  • 6.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Servatur Barbados voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Servatur Barbados

• 3jolanda.brugmans30-09-2015

nooit meer

geen airco , bloed heet in het appartement, veel lawaai van buiten, slaapkamer zit aan een doorgaande weg met rotonde. restaurant onder het appartement die het niet zo nauw nemen met de sluitingstijden. als je pech heb en aan de kant van de poolbar zit heb je de hele dag muziek. schreeuwende buren 's avonds en jongeren die denken dat ze de hele dag muziek mogen maken incl. de avonden niet geschikt voor kleine kinderen. het kinderbad is 50 cm diep het grote bad tussen de 1.45 en 1.85 mtr.

ik heb deze vakantie geen oog dichtgedaan.

Gereisd met partner in september 2015

• 4Bartels14-09-2015

Deze appartementen "flat" Nooit meer

Het appartement heeft een veel te klein balkon, met 2en zitten is al teveel op dit balkonnetje. Het zwembad zag er ook niet echt uitnodigend uit om een duik te nemen, daarbij zit je tussen hard pratende spaanse families die elkaar proberen te overstemmen. De entree is een soort spelerstunnel die naar beneden loopt, waarna je in een troosteloze receptie in een jaren 70 look komt. De mensen achter de balie zijn overigens wel erg vriendelijk en behulpzaam. De lift is een soort vies hok van deels glas waarbinnen het overdag wel zo'n 45graden of hoger is, ik hield me hart dan ook vast als de lift in storing sprong met die temperaturen.. Gelukkig waren wij veel op pad of naar het strand, want het appartement is niet echt een ruimte waar je een dagje wilt vertoeven. De appartementen worden overigens wel goed schoon gehouden. Een werkelijk troosteloos appartementen complex wat meer op een sociale huur flat lijkt, iets waar je dus niet echt een vakantie gevoel bij krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Esther Shenkenberg01-08-2015

Wat een herrie oord.

Lijkt wel een jeugdcamping in Valkenburg. Maar dan met ouderen. Een groot deel van de appartementen zijn verkocht en zijn dus particulier bezit. Zij hebben allen weinig op met de huisregels. Kinderen onder 12 jaar onder begeleiding mogen niet met de lift. Haha dan gaan we toch met zijn 10-en. Geen herrie op balkon na 24.00 uur. Haha dan begint het feest pas. BBQ-en op balkon, luid sprekende Spaans-taligen, die allemaal doen alsof het zwembad van hun is. geen banden, ballen of luchtbedden in het zwembad. lachertje. geen handdoeken op bedjes laten om te reserveren, een nog grotere grap. Luid voetballende kinderen op de galerijen, moet kunnen na 23.00 uur toch? We hebben er zelf uiteraard een hele leuke vakantie van gemaakt maar wie voor zijn (nacht) rust kont, niet doen! Lieve en nette schoonmaaksters.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Gonny Hakkens27-07-2015

Redelijke accomodatie, wel erg gedatteerd

Verouderd maar met het goede weer gaat het prima, personeel vriendelijk en behulpzaam, appartementencomplex had niks, stukje lopen naar centrum plaatsje, minstens 20 minuten lopen naar zee, strand was goed, wel erg druk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Fia09-01-2012

Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding

Deze kerstvakantie 13 dagen naar dit appartement geweest met 2 jonge kinderen. Voor het bedrag dat wij er, in het hoogseizoen, want schoolvakantie, voor hebben neergeteld echt prima. Ja, de inrichting is gedateerd en kan een likje verf gebruiken. Maar appartement is schoon, ruim en compleet ingericht. Als ik dan toch minpuntjes zou moeten noemen: het water van het zwembad is erg koud en woonkamer kan een schemerlampje gebruiken. Maar dit weegt absoluut niet op tegen de voordelen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 10Mart29-03-2011

Geweldig centraal

Echt een geweldig appartement. Qua prijs, maar ook wat betreft ligging. 50 meter van de Yumbo, dus uitgaan is een makkie. Het strand is wat verder lopen, maar een taxi kost weinig. De inrichting is gedateerd, maar de bedden zijn prima. Wij gaan zeker terug naar dit appartement.

Gereisd met partner in maart 2011

• 10petra27-08-2006

het is is prachtig park. je kunt er van alles doen er is een barretje waar je heen kunt gaan .. het park is ook heel goed bewaakt dat is heel fijn als je kinderen hebt! verder is er bij het park ook een zwembad dat was heel fijn!! je moet er echt een keer heen gaan!!!

Gereisd in augustus 2006

• 10A. Pereboom06-01-2006

Super accomodatie. Mooi aangelegd zwembad en mooie app.kamers, alleen de bedden zijn slecht. Alles schoon, vriendelijk personeel. Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Wel op grote afstand van het strand, maar met een taxi goed te doen (zijn niet duur).

Gereisd in januari 2006

Appartement Servatur Barbados info