Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°15°

Vr 17 mei 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Groningen
halfpension
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

383 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

Perfect relax hotel

Marcel,
20-8-2018

Heerlijk hotel waar je echt een heerlijk vakantiegevoel ervaart. Kinderen zijn niet toegestaan vandaar dat je heerlijk tot rust kunt komen in het zwembad. Daarnaast een geweldig Spa buiten met Turks stoombad, jacuzzi, massage en sauna.

Wat minder is dat er na het hoogseizoen alleen maar all inclusive te boeken is wat toch ander volk aantrekt. Kortom heerlijk hotel om een relax vakantie te houden.

Gereisd met partner in september 2017

Laura,
      17-8-2018

We hadden hier een topvakantie. De kamer was modern, schoon en ruim en had een groot balkon. Wij hadden halfpension en het ontbijt en diner was iedere dag weer heerlijk. Het ontbijtbuffet was divers en het dinerbuffet was iedere dag weer in een ander thema. Het zwembad is groot en er zijn genoeg bedjes. Bij het zwembad kun je ook iets eten of een cocktail drinken. Dit zat niet bij ons pakket in, maar dit kostte niet veel geld. Dichtbij verschillende winkelcentra’s. Naar Yumbo zijn we steeds met de taxi gegaan. Het hotel is adult only, dit vonden wij heel fijn! Wij gaan hier nog een keer heen!

Gereisd met partner in augustus 2017

waanzinnig

bianca,
      12-8-2018

ik vond alles goed....het personeel het eten het zwembad waande me echt in luxe

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Ok maar niet voor herhaling vatbaar

Dirk,
      27-7-2018

Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn in mijn reviews:

Bij aankomst heel vriendelijk receptie personeel. De kamers zijn heel mooi, modern en SCHOON! Lekker ruime balkons. Alleen de bedden zijn wel heel hard.

Toen we aan het diner begonnen, viel ons direct al op dat ze hier echt met regeltjes werken: lange broek is VERPLICHT! En alles moet met een tang vastgepakt worden, anders komen ze direct op je af rennen.

Het bedienend personeel is helaas niet vriendelijk en ongeïnteresseerd.

Het eten is redelijk gevarieerd, maar best wel droog en taai. Met name het vlees(van de grill) en het brood is echt slechte kwaliteit. Het ontbijt is wel lekker!De cocktails die geschonken worden komen uit een machine, dus veel zoetigheid en nauwelijks tot geen alcohol(voor wie dit belangrijk vindt).Het zwembad is groot en ruim genoeg, maar niet diep(1.30). Wij moesten echt wennen aan de rust van een adult only hotel en doen (dit hotel) niet meer

Geboekt bijneckermann.nl

In orde.

Britt,
      26-7-2018

De kamers zijn schoon, ruim en van alle nodige gemakken voorzien. Ook de airco werkt prima. De gangen en de aangrenzende kamers zijn gehorig. Wanneer de buren de tv aan hebben, kun je mee luisteren. Het eten was goed, maar niet fantastisch. De keuze is reuze maar de kwaliteit is niet altijd even goed. Brood is taai. Ontbijt is prima! Alleen ook daar mag het brood wat verser. Personeel in het restaurant onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Paar keer meegemaakt dat ze onze tafel afgeruimd hadden wanneer wij een tweede ronde eten gingen halen bij het buffet. Zonder excuus. Ik vind het personeel van de receptie aardig en behulpzaam. Ook een auto gehuurd bij het bedrijf wat in het hotel zit, allemaal prima in orde. Entertainment in de avond is eentonig, maar wel leuk. Al met al een leuke tijd gehad in Sentido Gran Canaria Princess.

Ok maar niet voor herhaling vatbaar

Dirk,
      21-7-2018

Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn in mijn reviews:

Bij aankomst heel vriendelijk receptie personeel. De kamers zijn heel mooi, modern en schoon! Lekker ruime balkons. Alleen de bedden zijn wel heel hard.

Toen we aan het diner begonnen, viel ons direct al op dat ze hier echt met regeltjes werken: lange broek is verplicht! En alles moet met een tang vastgepakt worden, anders komen ze direct op je af rennen.

Het bedienend personeel is helaas niet vriendelijk en ongeïnteresseerd.

Heerlijke vakantie

Mariëlle,
      16-7-2018

Een prachtig hotel! Elke morgen wordt de kamer netjes schoongemaakt. De bedden zijn overigens wel erg hard en de kamers zijn erg gehorig. Eten is goed en lekker, elke avond een ander thema. Elke avond muziek/optreden wat zorgt voor gezellige avonden! Bij het uitchecken hoefden we alleen maar onze pasjes in te leveren. Er werd geen interesse getoond hoe we het hadden gehad. Uiteindelijk een heerlijke, ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in juli 2018

Voor ons niet nog een keer.

Jacky,
      10-7-2018

Tijdens het inchecken wordt er weinig verteld over het hotel in het algemeen. Er wordt veel onderscheid gemaakt in het all inclusive, vol pension en half pension.

Het hotel is goed onderhouden! Kamers zijn schoon. Het personeel kijkt niet echt vriendelijk maar zijn wel vriendelijk als je zelf goededag zegt.

Op de kamer kun je niet prettig douchen want het water is niet goed in te stellen. Als je hem koud zit kan hij in een keer gloeiend heet worden.

Absolute aanrader!

Marielle Slooten,
      4-7-2018

Luxe hotel met vriendelijk personeel. Eten was gevarieerd, warm en uitgebreid. Animatie was afwisselend en best leuk. We hadden eerst een kamer tegenover het podium wat geluidoverlast veroorzaakt als je voor 12 uur wil slapen, na hiervan melding te hebben gemaakt kregen we een kamer aan de andere zijde van het hotel dus erg snel en netjes opgelost.

Kort en goed hebben wij genoten en kunnen het zeker aanraden.

Gereisd met partner in juni 2018

Net schoon hotel, maar te massaal

Frans ter Linden,
      19-6-2018

Het Sentido hotel Princes in Playa del Ingles is niet Sentido waardig. Het is veel te massaal. Vriendelijk personeel bij de schoonmaak en de receptie. Alleen het bedienend personeel is teveel bezig met het afruimen en dekken van tafels, waardoor er geen oog is voor de gast! Hier wordt alleen z.s.m. de vreetfabriek bediend en zijn de obers vaak nors, Er was geen controle op de huisregels, zoals om 9:00 uur zwembad open, maar om 7:00 uur werden de eerste bedjes met handdoeken geclaimd. Dronken tieners, eten uit het restaurant meenemen etc. Een schoon mooi hotel met veel faciliteiten, maar niet Sentido-waardig.

Gereisd met partner in juni 2018

Omschrijving
      Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.

• RokenToegestaan
      • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.