Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°16°

Vertrek vanaf Rotterdam
halfpension
Wij rekenen géén boekingskosten

Omschrijving
Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

380 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

Prima vertoeven hier

Bernardus,
25-11-2018

Het weer heel vaak mooi is(af en toe een buitje)

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

Patricia,
17-11-2018

Het eten in het hotel is heerlijk, en veel variatie! Elke dag schone handdoeken en een schone kamer. Erg luxe. Perfecte ligging. Al met al voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijn verblijf met heerlijk zwembad

Laura,
16-11-2018

Vorig jaar zijn we hier ook geweest. Het was ons zo goed bevallen dat we nog een keer zijn gegaan! Alhoewel het rustiger was, was onze beleving dit keer wel iets slechter. Er waren veel Engelsen die gebruik maakten van all inclusive en de hele dag door dronken. Het zwembad en de kamer zijn heerlijk! Het ontbijt is fijn, het diner kan wel wat beter. Het is een fijne ligging, een aantal winkelcentra zijn dichtbij. Anders kun je voor €3 met een taxi dicht in de buurt ergens zijn. Aanrader voor uiteten is Meloneras en voor een drankje het Heineken Café of cc Jumbo.

Top vakantie gehad!

Jannie Westenbroek,
13-11-2018

Heerlijke kamers, goed bed, top zwembaden met aan de SPA kant 4 jacuzzi’s buiten! Enorm genoten! Mooi hotel en vriendelijk personeel, alleen bij uitchecken niks gevraagd of we het leuk hebben gehad oid, hoort er wel bij vind ik. Ontbijt was ook top! Veel keus :-)

Gereisd met partner in juli 2018

Irene,
2-11-2018

Fijn Adult Only hotel!! Samen met mijn partner geweest en we hebben werkelijk genoten hier. Ik had (tijdelijk) een dieet. Daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Ze hebben mij tijdens het buffet gewezen op alles wat ik probleemloos kon eten. Erg vriendelijk personeel, goede entertainment. Ik kan dit hotel iedereen aanraden!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader!

Marja de Vries,
30-10-2018

Aanrader! Personeel is behulpzaam. Kamer is schoon en elke dag schone handdoeken. Bed is erg hard: vraag een topper bij de receptie. Eten is prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

De bedden zijn hard. Maar dan ook echt hard. Genoeg variatie bij het buffet, maar het eten was allemaal heel vettig. Zelf een afgebakken croissant droop in het vet.

Ik heb genoten

Alex,
9-10-2018

Voor zowel rust als gezelligheid zeer aan te raden service is top

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Dit nooit weer, erg teleurgesteld.

Merle,
1-10-2018

Erg teleurgesteld over dit hotel. Het enige positieve waren de kamer en het ontbijt. Verder was het echt slecht. Een groot deel van de cocktails zit wel bij het all inclusive in, maar dit komt gewoon uit een automaat, dus dat was niet te drinken. Je wordt als all inclusive gast echt behandeld als 'mindere'. Half pension gasten lijken overal voorang op te hebben. Waarschijnlijk omdat ze hier nog geld aan kunnen verdienen. Het middageten was heel eenzijdig. Ga hier niet heen als je niet veel lust. Mijn vriend houdt niet zo van vis en dat was praktisch alles dat ze hadden. Het avond eten was gewoon echt slecht. De pasta was niet goed gaar en keihard. Het vlees was ontzettend taai en er is heel erg weinig keus. Wanneer je aangeeft dat de pasta niet goed is wordt dit afgesnauwd en de prullenbak ingegooid. Geen excuus niks. De snacks die je in de middag kan halen stelt ook niks voor. Kortom: Dit nooit weer.

Gereisd met partner in juli 2018

fantastisch

piet gutter,
29-9-2018

Het is een heel mooi hotel. Goede ontvangst, iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. En de maaltijden zijn in orde.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.