Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°16°

Vertrek vanaf Rotterdam
halfpension
Wij rekenen géén boekingskosten

Omschrijving
Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

56 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

Fijne vakantie gehad !

Corine,
16-3-2019

Super netjes hotel, vriendelijk personeel! We hadden half pension , eten was goed! Hotelkamer netjes, alleen wat gehorig, en bedden waren erg hard, zou voor ons een reden zijn om er niet meer naar toe te gaan! Afstand strand en winkels prima lopend te doen!

Gereisd met vrienden in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Boven verwachting goed!

J. van Wanrooij,
27-11-2018

Het is een hotel met een moderne en strakke inrichting, nette grote en schone kamers, maar deze zijn wel wat gehorig.

Het restaurant ligt op etage -1 en heeft een binnen gedeelte en een overdekt terras. Het binnen gedeelte is door gebrek aan zachte wandbekleding luidruchtig, wat jammer is, het overdekte terras is aangenaam rustig. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd. Het eten is goed en lekker en elke dag zijn er weer andere gerechten. Zwembaden en welness zijn goed. Winkelcentrum en uitgaansgebied Yumbo ligt op loopafstand, ongeveer 12 minuten lopen. Ook het strand ligt op loopafstand, wil men naar een rustig strand dan moet je naar Maspalomas / Meloneras, 15 minuten met de auto en ook met de bus te bereiken.

Het is wel een adult only hotel en dat heeft als voordeel dat het een relatief rustig hotel is.

Het is een hotel waar ik zeker weer naar toe zou gaan.

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig

Patricia,
17-11-2018

Het eten in het hotel is heerlijk, en veel variatie! Elke dag schone handdoeken en een schone kamer. Erg luxe. Perfecte ligging. Al met al voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geslaagde vakantie

Maudy Verhaeghe,
26-9-2018

Nadat ik met een bang hart vertrokken was door de negatieve reviews ga ik mijn bevindingen posten. Uitstekend hotel prijs kwaliteit goed onderhouden zowel de kamers als de openbare ruimtes.

Ruime, hygiënische kamer met mooi balkon en zeer vriendelijk personeel en zelfs een uitzonderlijk vriendelijke poetsdame. Koelkast en kluisje zijn gratis te gebruiken.

Lekker en gevarieerde middag en avondbuffetten, steeds tijdig aangevuld. Het ontbijtbuffet was lekker daar was minder variatie maar toch voldoende keuze als men alles lust.

De zwembadzone is mooi en werd zeer goed onderhouden, geen lawaai hinder van de straat.

Leuke animatie activiteiten ook al deden wij niet mee aan de animatie. Voor koppels is het een absolute meerwaarde om voor een adults only hotel te kiezen.

Ik ben zeer tevreden en zou meteen opnieuw boeken.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch hotel!

Chino Casteleyn,
24-9-2018

In de periode voor ons vertrek hielden wij de reviews voor dit hotel in de gaten. Na het lezen van een heel aantal matige tot negatieve reviews vertrokken wij met een dubbel gevoel op vakantie. Eenmaal aangekomen bleken deze twijfels echter nergens voor nodig. Het hotel was proper en gaf een zeer verzorgde indruk, zowel de lobby, de kamers als zelfs de zwembadzone worden dagelijks gepoetst en wanneer er iets gemorst wordt wordt dit meteen opgekuist. Tijdens ons verblijf in het hotel viel ook nog op dat in tegenstelling tot wat we vaak gelezen hadden in de reviews, het personeel eigenlijk heel vriendelijk is. Wat het eten betreft waren wij ook tevreden. Het eten was lekker en er was zeker genoeg variatie als je veel lust. In de week dat wij daar waren kwamen sommige dingen wel een keertje terug maar nooit meer dan twee keer per week. De zwembaden zijn groot genoeg en met genoeg ligplaatsen. Ondanks dat je midden in het centrum ligt heb je ook opvallend weinig last van omgevingsgeluid.

Gereisd met vrienden in september 2018

Goed Hotel

Ronald,
18-5-2018

Fijn hotel , schoon, goede ligging

Eten erg goed.

Minder was het personeel erg onvriendelijk en er kon nergens een lachje vanaf.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Het was heel gezellig en ok ik ga zo weer.

Anneke,
26-2-2018

Heerlijke mogelijkheden om bij t zwembad te liggen maar t eten was niet lekker veelal koud.

Gereisd met vrienden in november 2017

Fantastisch hotel, keuken en verzorging

Thea Proper,
5-2-2018

Vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte schotels op het lopend buffet. Elke dag andere gerechten en een ruim aanbod. Wellness zeker aan te bevelen. Annimatie aanbod goed. Ik heb al heel wat reizen gemaakt, maar dit was een van de beste.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Heerlijke plek om, all inclusive, te genieten!

Geertsema,
21-10-2017

All inclusive is een aanrader.

Veel binnen en buitenruimtes, groot en mooi zwembad met verschillende dieptes, je kunt vanalles drinken, in de avond zelfs cocktails zoals tequilla sunrise en mojito (inbegrepen), animatie regelt activiteiten zoals pijl en boog schieten/darten/zumba/yoga/tafeltennis etc. waar je makkelijk aan mee kan doen. Kamers zijn erg mooi, 2 persoonskamer ziet er precies uit zoals op de foto's en het wordt dagelijks schoongemaakt met nieuwe handdoeken. Top!

Eten is goed verzorgd, ruime keuze en heel goed bereid. Personeel is erg vriendelijk, ze werken heel hard en maken het verblijf aangenaam. Er staan op enkele plekken fooienpotjes, het personeel verdient zeker fooi voor het harde werken. Elke avond is er een andere show van live muziek tot flamengo dansers.

Strand en boulevard zijn 5 a 10 min lopen. Er zit een Holland Heiniken café op nog geen 5 min loopafstand.

Ps. En het is 'only adults'.

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 24-10-2017

Beste gast,

Als eerst willen wij u bedanken voor het kiezen van SENTIDO Gran Canaria Princess om uw vakantie te vieren, en om de tijd te nemen om u ervaring met ons en andere reizigers te delen.

Dit zal ons team zeker motiveren met het voortzetten van de beste service voor al onze gasten! Het is altijd erg lonend om zulke complimenten te ontvangen en er voor te zorgen dat elke gast vertrekt met tevredenheid.

Ook hopen wij dat u de kans heeft om ons nogmaals te bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Holiday Concierge

SENTIDO Gran Canaria Princess****

Ligt niet direct aan strand. Hotel was prachtig. Vriendelijk behulpzaam personeel. Schone kamer. Heerlijk eten aan leuke tafeltjes met kaarsje en bloemetje. Welness, grote zwembaden. Volop vermaak. Kinderen onder 16 zijn niet toegestaan. Kortom, aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2017

• RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.