Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°16°

Vertrek vanaf Rotterdam
halfpension
Wij rekenen géén boekingskosten

Omschrijving
Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

21 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

super relaxed

John
2-5-2012

Ik ben er in de week van 21 april geweest met mijn gezin en het was super. We kwamen laat aan, maar er stond wel een maaltijd in de kamer. We moesten helaas ook vroeg terug en we konden om 6.30 al eten in het restaurant. Wat een service. Voor de rest ook alleen maar complimenten. Ik snap dat gezeur van sommigen niet hoor. Geniet gewoon van je vakantie en ja als je n kluisje en koelkast wilt huren dan kost dat geld. Dat is normaal hoor. Nogmaals echt n aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Zwembad heel slecht!!!

Fam. de Groot
4-11-2011

Het hotel is verouderd, maar waar in Nederland het zwembad gesloten wordt, gaat hier gewoon een duiker tegeltjes plakken! Dit kan echt niet. Mensen met hechtingen in arm, luchtbedden die gewoon kapot gaan als je langs de kan dobbert, echt heeeel vervelend. De randen van het zwembad zijn verzakt, dus kijk uit voor je tenen, benen, handen, etc, de tegels laten los, echt niet normaal. En dan ook nog geen antislip op de tegels rond het zwembad, waardoor je bijna niet met blote voeten kunt rondlopen. Kortom dit is echt balen!

Het hotel is verder netjes, eten goed, receptie aardig, hele aardige nederlandse animatie meisjes. Leuk voor de kids en een hele mooie midgetgolfbaan. Wel een fijne week gehad, maar echt geen 2e keer meer!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Heerlijke vakantie in een prima hotel

Rene Driehuis
24-10-2011

Schoon hotel, kamers erg goed schoongemaakt. Het eten is heerlijk. Elke dag opnieuw genoeg keuze aan vlees, vis, pasta, noem maar op.

De sfeer is erg gemoedelijk, prima animatie voor alle leeftijden en het personeel is erg (klant)vriendelijk. Onze dachter was haar slaapshirt kwijt, vermoedelijk meegenomen bij het verschonen van de bedden. Inmiddelijk werd de wasserij gebeld en een dag later kreeg ze haar shirt keurig gewassen terug.

Wij komen hier zker nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Echte aanrader

Familie Vriend
30-8-2011

Dit hotel is zijn 4sterren waard. Goede service, schone kamers, heerlijk zwembad, fantastisch en gevarieerd eten, leuke (niet opdringerige) animatie, kindvriendelijk, goede ligging tov strand, winkels en uitgaansleven. Wij hebben hier echt super genoten. Wij hadden een kamer op 2 hoog en keken uit over het terras. Dit was het eerste jaar dat we met de kinderen naar de avondanimatie konden kijken, maar ook vanaf ons balkon was dit heel gezellig geweest. De Muziek stopt om 12 uur en dan is het ook echt stil. Wij vonden ook dat er over het algemeen nette medevakantie gangers hadden. Geen mega porties opscheppen en niet opeten. Je troep gewoon opruimen bij het zwembad etc. Mocht het zo zijn dat je met kletsnatte badkleding de bar in liep, werd je op een vriendelijk manier verzocht je eerst af te drogen. Er waren ook voldoende ligbedden en schaduw. De telegraaf was vanaf 8 uur verkrijgbaar in de hotelwinkel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

goed hotel , zeer netjes !

Fam. Cuyvers
12-8-2011

Gran Canaria Princess is een zeer goed onderhouden hotel met zeer gevarieerde lekkere maaltijden .Behulpzaam en vriendelijk personeel , zeker voor de kindjes

Enige minpuntjes zijn de niet zo comfortabele bedden en (te)kleine liften.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Uitstekend prijs/kwaliteit verhouding

Marco
19-7-2011

Wij zijn net 1 dag terug en het is een prima hotel met goed eten.Eetzaal is wel wat ongezellig.Personeel is erg vriendelijk.Animatie overdag steld niet veel voor, maar s'avonds zijn het bijna allemaal leuke shows + minidisco.Zwembad ziet er mooi uit en er zijn ook ruim voldoende ligbedden.Kamer met 2 volwassene en 2 kinderen wel klein maar netjes.We hadden een kamer aan de kant van het voetbalveld en was heel rustig.Wij hebben geboekt via "touroperator" wat ons 400 euro scheelde en ook dat was prima.Taxi is ook erg voordelig (4 euro naar Maspalomas).Winkelcentra's voldoende in omgeving zoals Kasbah - Yumbo enz.Strand is 15 minuten lopen.Internetten kost 1 euro per 10 minuten.Onze zoon was jarig tijdens ons verblijf en zonder zelf kenbaar te hebben gemaakt kreeg hij een felicitatie kaart(Toppie).Kortom een uitstekend hotel met een goed prijs/kwaliteit verhouding.

Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Echte aanrader

Reinoud en Ingmar Vos
      18-7-2011

Mensen die dit niet wat vinden zijn te verwend en moeten een 5+ Hotel boeken.

Ben 1 week als gescheiden vader met mijn zoon van 7 hier geweest.

De kamer was goed schoon en gezellig. In dit land maak je de meeste tijd door in het zwembad of aan zee. De bushalte en de taxi,s staan voor aan de straat.

Het buffet kent veel keuze voor ieder wat wils. De meeste mensen vonden het geweldig dat jezelf kon tappen. Zou er volgend jaar zo weer heen willen.

Strand is ongeveer 10 minuten lopen. Taxi stopt bij het strand voor 2,50 euro.

Denk dat dit aardig in de buurt komt van de 5 sterren. Champoo en Badgel wordt elke dag bijgevuld. Twijfel niet en een prettige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

goed verzorgd hotel

demaecker eveline
      27-4-2011

het hotel is verouderd en de animatie mag ook wel beter. op het eten is er niks aan te merken en ook de bediening was verzorgd. het was ook heel proper.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Zwembad is niet kindvriendelijk.

vakantie
      11-3-2011

Leuke vakantie gehad. Het zwembad is niet verwarmd en veel te koud voor kleine kinderen. Eten is prima maar wel een half uur in de rij staan om er te komen, met kleine kinderen niet echt ideaal. Kinderdisco is erg leuk. Speeltuintje is leuk voor de kids. Liftcapaciteit is te klein voor het grote hotel. Lang wachten voordat je erin kunt. Kortom het hotel is te groot in verhouding met de voorzieningen zoals eten, lift en zonnebedden etc.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Meer van verwacht.

fam. michon
      23-8-2010

Redelijk hotel, niet slecht maar zeker ook niet heel goed. Voor kinderen weinig echt leuke animatie, geen nederlandstalig ook. All-in basis beetje onpersoonlijk allemaal. Zelf alles pakken en kant en klare mierzoete cocktails waar je snel genoeg van krijgt. Eten op zich smaakt goed, genoeg keus, alleen zijn wij beter en gevarieerder gewend en dan valt het wat tegen.

Vooral rond het zwembad langs de ligbedjes veel omgevallen drankjes die de hele dag liggen te plakken op de grond en rommelig kijkt. Sanitair wel goed schoon daar.

Kamers netjes en schoon maar met een gezin bestaande uit vier personen wel wat klein. Ook de badkamer is erg donker en wij vonden de de airco niet altijd optimaal verkoeling geven.

Het hotel zelf is ook wat minder sfeervol (verlichtig fel, sombere eetzaal). Kortom we hadden er toch wel iets meer van verwacht en zijn beter gewend voor een 4 sterrenhotel.

Wel leuke excursies gedaan verder maar zullen naar hier niet weer terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• RokenToegestaan
      • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.