Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°16°

Vertrek vanaf Rotterdam
halfpension
Wij rekenen géén boekingskosten

Omschrijving
Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

15 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

fantastisch

julianus verboven,
14-3-2019

Beste plaats binnen Europa om te verblijven in december

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 14-3-2019

Dear Mr. Verboven,

First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay.

We are very glad that you enjoyed from the first moment to your departure your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest.

We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

The best regards from Gran Canaria

Agustín Miranda.

Holiday Concierge

Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess****

waanzinnig

bianca,
12-8-2018

ik vond alles goed....het personeel het eten het zwembad waande me echt in luxe

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vriendelijk personeel, zowel ontvangst aan de receptie, bar, restaurant, proper overal, kamer leuk ingericht

Ga zeker nog eens terug met mijn echtgenoot, zomer is het er véél te warm !

Wij zijn er geweest van 15 - 22 oktober en hadden temperaturen rond 30 graden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar.

Marcel Mentens,
5-8-2017

Alles was tip-top in orde. Enkel de geluidisolatie tussen twee kamers laat veel te wensen over. U hoeft niet luid te praten om gehoord te worden in de kamer naast u. Prachtige kamers met wondermooie badkamers. Lekker en gevarieerd eten zowel ontbijt, lunch als het diner 's avonds. Ook de strandstoelen aan het zwembad is er een groot probleem. Hiervoor bestaan er wel oplossingen maar men moet deze dan ook toepassen: Strandstoelen nummeren en met de kamersleutelnummer voorbehouden. Om de twee uur terug laten valideren....

Stoelen die meer dan 2 uur net bezet zijn, daarvan moeten de badhanddoeken verwijderd worden en dit zonder pardon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het is een 16+ hotel dus je heb geen last van huilende baby's en kinderen. Het eten en drinken is gewoon van uitstekende kwaliteit. Je kan gewoon overdag ook al een mixdrankje halen bij het zwembad. Het zwembad ziet er goed uit. De enige ergenis is bij de zwembad de hand leggers en zelf niet bij het zwembad de bekennen zijn. De afstanden voor uitgaan en shoppen is lekker dichtbij alleen afstand naar het zee mocht wel wat dichterbij. De kamers zien er luxe uit en wordt elke dag netjes voor je schoongemaakt. De service bij de buffet restaurant had nog wel wat beter gemogen je heb daar heel vaak nog de rotzooi van de voorganger staan en nog geen bestek bij de tafels als er al voorgangers zijn geweest. De activiteiten programma in de zomer is leuk om mee te doen overdag en avonds na te kijken met een lekkere cocktail. Het is een echte aanrader voor een gezin met oudere kinderen of stelletjes of alleen ouders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een keer

Kuis
31-8-2015

Nooit meer. Koud water in het zwembad. Ben beter gewend voor all in

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015
Maribel López, Relaciones Publicas, 2-9-2015

Wij bedanken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven. Wij waarderen de mening van onze gasten enorm en zullen deze gebruiken om onze service en produkten te kunnen verbeteren.

Wij hopen op nog een kans om u, onder betere omstandigheden, te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijk groeten

Maribel López

Directrice van SENTIDO Gran Canaria Princess

heerlijke relaxte zonzekere vakantie

René
26-6-2015

Sentido formule van Adults only sprak ons zeer aan. Geen kleine kinderen rondrennen en schreeuwen. Een hotel om heerlijk op rust te komen. Bij binnenkomst al indrukwekkend, modern en stijlvol ingericht. Zeer goede uitvalsbasis voor dagtripjes aangezien bus en taxi's voor hotel stoppen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hadden handdoeken tekort en voordat we op de kamer waren, was het reeds geregeld. Meer dan genoeg bedden aan zwembad en niet in alle vroegte op om handdoeken klaar te leggen. Enige nadeel bij zwembad is dat de parasols vanwege de soms hardere wind, niet verplaatst kunnen worden. Eten was heel goed, warm en meer dan voldoende keuze en afwisseling. Elke avond entertainment van verschillende artiesten. Ook barpersoneel zeer vriendelijk en hotel werd gehele dag door gepoetst en onderhouden. Gedurende de dag werd door animatieteam verschillende activiteiten georganiseerd. Hotel heeft ook goede wellness. Kortom een echte aanrader voor mensen zonder kleine kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015
Maribel Lopez, Relaciones Publicas, 27-6-2015

Wij bedanken u voor de tijd die u heeft besteed aan deze online enquete. Dit motiveerd ons team om de beste service te bieden aan onze gasten.

Het is een beloning om zulke complimenten te mogen ontvangen en dat al onze gasten met veel voldoening vertrekken. Uw mening zal ons helpen om de kwaliteit van de service die wij onze gasten bieden constant te kunnen verbeteren.

Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen begroeten.

Met vriendelijk groeten

Maribel Lopez

Directrice van SENTIDO Gran Canaria Princess

geweldig ik ga volgend jaar zeker weer

jose brinkhuizen
22-9-2012

een super hotel ,ik ben erg kritisch maar dit is zeker een meer sterren waard,het eten pff voor elk wat wils ,gewedig .thanks heb een super vacantie gehad.een goed hotel is het halve werk.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

super vakantie

wia
29-8-2011

net terug van 11 dgn vakantie,maar dit hotel is zeker zijn 4 sterren waard,wij zijn nogal kieskeurig zowel met het eten als met de kamers,nu een woord TOPPIE.

elke dag werden de bedden netjes opgemaakt ,schoongemaakt en schone handdoeken,ook de bedden zijn oke ,wij hebben allebei rug klachten maar hebben 9 dgn heerlijk geslapen, wij hadden via beoordelingen eerder gelezen dat de eetzaal erg ongezellig zou zijn,(in de kelder) we kunnen je zeggen dat er aan de eetzaal helemaal niets mis is en het is er ook nog heerlijk koel,ook het eten zowel in de eetzaal als in de buiten bar is meer dan prima voor elk wat wils,verder fijn groot zwembad,en prima vermaak voor jong en oud zowel overdag als s'avonds

het enige minpuntje wat we hebben is wat blijkbaar in de meeste hotels gebeurd ,is het bedje bij het zwembad ,om acht uur gaan de deuren los en rennen maar.

nogmaals wij hebben een hele fijne vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

heerlijk verblijf gehad.

Kolen
11-8-2011

23 juli t/m 6 aug. heerlijk verblijf gehad, kamer waren schoon elke dag schoon handdoeken en bedden waren opgehmaakt. geen rijen gehad bij de eetzaal. eten was goed veel groente en salades, mocht van mij mee variatie van vlees mogen wezen.Drinken kon je zelf pakken(Bier was bitter). Maar zwembad was goed wel wat onderhoed achterstand ( tegeltjes waren los gelaten, dus somige randen waren scherp).Waar de hotel staat is rondom verouderd. Maar je hoeft het hotel ook niet te verlaten.We hebben wel 2 weken veel wind gehad bij het strand was het niet altijd fijn om te wezen.( opstuivend zand). Taxi begin prijs € 2,15. Animatie was goed. Shows waren ook goed, Live Muziek veroudere muziek. Verder een leuk familie hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.