Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°15°

Vr 17 mei 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Groningen
halfpension
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

224 reviews over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in het Nederlands

Super

Saskia,
7-2-2019

Het is een mooi, net gerenoveerd hotel, personeel is zonder uitzondering vriendelijk, schoonmaak van de kamers is echt heel goed, net als het eten. Veel variatie, vers, echt heerlijk!

Het hotel ligt ruim vijf minuten lopen van het strand. De bushalte is voor de deur, dat is echt handig. Altijd plek aan het zwembad (laag seizoen, dat wel), geen handdoekje leggen. Entertainment was niet zo bijzonder, maar wel zo als dat gaat in dit soort hotels. Drankjes worden royaal gereserveerd, je krijgt echt waar voor je geld. Het plaatsje zelf is een beetje gedateerd, maar prima.

Gereisd met partner in februari 2019
Agustín Miranda., Relaciones Publicas, 21-2-2019

Dear Mrs. Saskia,

Thank you for taking some time to send us your comments and valoration, it encourages us to work harder in giving you a better service.

We re very happy to read that you have enjoyed your holidays with us.

We hope to welcome you in a future holidays.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

We komen zeker weer

Michel Eising,
23-1-2019

Als je goed voor personeel bent zijn ze ook erg goed voor jou / jullie.

3 e keer op deze locatie goed restaurant en goed hotel. Verder verdienen ze een fooitje. Wordt erg gerespecteerd. Ze verdienen de kroon hier allemaal. Bedankt lief personeel. Top

Agustín Miranda., Relaciones Publicas, 21-2-2019

Dear Mr. Eising,

We highly appreciate your comments published on Zoover regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

Best Regards,

Agustín Miranda.

Holiday Concierge

Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

voor herhaling vatbaar

Peter,
22-1-2019

Het is een prachtig hotel, ruime kamers met oversized bed, vriendelijk personeel en een geweldige keuken.

De grote keuze aan gerechten heb ik (buiten Turkije) nog nergens gezien.

Zijn toch wel gewend aan 4 sterren hotels.

Enigste nadeel: het binnenrestaurant is tijdens de winter te klein voor alle gasten, daarom staan de tafels irritant kort op elkaar. Je kon zonder veel moeite van het bord van de buren eten en moest voortdurend schuiven om andere gasten en personeel voorbij te laten.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

teleurstellend ten aanzien voor prijs hotel

g.m.Touw,
19-1-2019

Kamer prima, Omgeving drukke doorgaande weg met veel lawaai. Ontbijt goed, Diner buffer simpel en onvoldoende zeker als men later dan 6 uur gaat eten. Om half 8 hele buffet is geplunderd en wordt niet meer aangevuld terwijl er gegeten kan worden tot 9.30 uur .

Gereisd met partner in januari 2019

Mooi hotel, wel gehorig en harde bedden.

Ton Bakker,
12-1-2019

Prima hotel, wel ingesloten tussen 2 drukke wegen. Enkel glas, niet geïsoleerd, dus enig verkeerslawaai wel aanwezig.

Harde bedden, vraag om een topper, dan nog steeds erg hard bed.

Veel geluidsoverlast van de buren door de dunne muren, tv zou geluidsbegrenzer moeten hebben.

Maaltijden in buffetvorm, erg goed verzorgd.

Uitermate tevreden.

Eric Stockman,
25-12-2018

Pluspunten : zowat alles … Uitermate vriendelijk personeel. Goede animatie. Sublieme dinners , uiterst lekker, veel keuze. Welnessgedeelte is voor iedereen toegankelijk en prima. Centrale ligging (op wandelafstand van Yumbo center bvb). Ook vlakbij zijn warenhuizen (Cordillo). Taxi is er goedkoop.

Minpunten : de kamermuren zijn flinterdun. Ook vloer en plafond dempen Niets. Je hoort je buur stappen , alsof hij bij jou in de kamer rond loopt. Temperatuur van het verwarmde zwembadgedeelte is Way to Low. (Wel 4 jacuzzi's met warm water).

Oyen Renata,
9-12-2018

Prachtig hotel .

Receptie aangenaam en vriendelijk personeel zelfs onthaal in eigen taal Nederlands .

Onthaal door directeur met drankje.

Eten is een paradijs en kamers ook .

Alles perfect !

Vriendelijk

Helga Meuter,
8-12-2018

Eten en drinken is meer dan voldoende.

Elke dag voldoende keuze, het wordt goed bijgevuld.

Kamers zijn super schoon.

Wel zijn de kamers wat gehorig, net als de animatie van het hotel wat er naast ligt harde muziek en geschreeuw door een microfoon tot s'avonds laat.

We hadden een kamer met zeezicht wat dan weer een hoop goed maakte s'morgens vroeg als de zon op kwam.

Het animatie team van het hotel is super vriendelijk, ze dringen zich niet continu op. De activiteiten zijn divers en laagdrempelig.

De shows zijn echt leuk om een keer te bezoeken.

Van tuinman tot bediening het personeel is zeer vriendelijk

kortom ga gerust naar Sentido

Prima vertoeven hier

Bernardus,
25-11-2018

Het weer heel vaak mooi is(af en toe een buitje)

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Fijn verblijf met heerlijk zwembad

Laura,
16-11-2018

Vorig jaar zijn we hier ook geweest. Het was ons zo goed bevallen dat we nog een keer zijn gegaan! Alhoewel het rustiger was, was onze beleving dit keer wel iets slechter. Er waren veel Engelsen die gebruik maakten van all inclusive en de hele dag door dronken. Het zwembad en de kamer zijn heerlijk! Het ontbijt is fijn, het diner kan wel wat beter. Het is een fijne ligging, een aantal winkelcentra zijn dichtbij. Anders kun je voor €3 met een taxi dicht in de buurt ergens zijn. Aanrader voor uiteten is Meloneras en voor een drankje het Heineken Café of cc Jumbo.

Gereisd met partner in oktober 2018

Omschrijving
Verblijf samen met je partner in het adults only Sentido Gran Canaria Princess hotel. Aan het zwembad, in het Turks stoombad of in de sauna kom je helemaal tot rust. Neem als man wel een lange broek mee, deze is verplicht tijdens het dineren. Met een busrit van 40 minuten ben je in Puerto de Mogán. Een mooie haven die zeker een bezoekje waard is.

• RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.