Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess
8,2

12 tips over Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

Mehwish, 15-7-2015

Kasbah, China white & Pacha perfecte club voor jongeren (20-25), Jumbo uitgaansgebied voor homo's maar erg gezellig (karaoke en shisha).

Supermarkten prijzen hetzelfde als in NL

Je wordt niet lastig gevallen, vriendelijke mensen.

René , 26-6-2015

Tip is om niet zelf een auto te huren, aangezien de bus meer dan voldoende plekken bezoekt en voor een rit van ongeveer een uur, moesten we 5 euro betalen pp.

Bezoek zeker Porto de Mugan, het venetie van Gran Canaria. Zeer leuke markt en mooie haven met mogelijkheid voor boottocht. Verder is een trip naar de dolfijnen is ook de moeite waard

Hein, 18-4-2015
Ga wat drinken bij de jumbo en bij de Ritz wat drinken rond half 9 beginnen daar de straatartiesten!!!

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Gran Canaria Princess voor je op een rij gezet:

E. Vleij, 22-3-2014
vraag een kamer aan de voorzijde van het hotel.
Linda , 4-3-2014

Ga eten in restaurant Reno! Vroeger was dit a la Mumba. Heerlijk eten.

vanduivenbooden_1, 25-2-2014
Neem op vrijdag de bus 32 (voor de deur) naar Puerto de Mogan, dan is er een grote toeristenmarkt in het dorp en bij de haven. Ga dan terug met de boot naar Arguinequin. Vandaar wordt je met een busje naar je hotel gebracht. Boot en bus kost € 13,- pp. Veel goedkoper dan het via een georganiseerde excursie te doen.

A.H.Verheyen, 25-12-2013

In de buurt veel nederlandse bars en eetgelegenheden.

Animatieteam en personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

de Geus, 1-3-2013

De Jumbo moet je zeker een keer naar toe gaan echt een aanrader

( nee het is geen supermarkt )

Taxi's kosten bijna niks.

Sita, 6-2-2013

Taxi ritten zijn niet duur, voor 5,00 brengen ze je al een heel eind. Zelf hebben we 2 dagen een auto gehuurd (45.00 per dag en voor een week 120,00) en vonden dit zeker de moeite waard, maar let wel ff op met parkeren je moet een kaartje halen bij de parkeerautomaat anders krijg je een parkeerbete van 60,00 euro. Er wordt ook erg veel gebruik gemaakt van de bus, de verbindingen zijn goed.

Leuke kleding in de grotere winkelecentra en een stuk goedkoper dan in nederland.

nielosguijs, 30-7-2012

In de nacht oppassen met teruglopen van uitgaan naar hotel. Zakkenrollers, en vrouwen die van alles met je willen doen voor ruil van geld. Gaan zelfs aan je zitten, doen ze dat dan proberen ze dus eigenlijk je zakken te rollen.

Negeren en doorlopen is het beste!

Ga je naar zigzag, de artiest komt echt pas na 2 uur.

Tevens moet je zogenaamd entree betalen dat is ook fabel.

Trap niet in happy hours, die staan gelijk aan het betalen van het volle pond.