Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess ****

Review geschreven door J. van Wanrooij

Boven verwachting goed!

J. van Wanrooij,
27-11-2018

Het is een hotel met een moderne en strakke inrichting, nette grote en schone kamers, maar deze zijn wel wat gehorig.

Het restaurant ligt op etage -1 en heeft een binnen gedeelte en een overdekt terras. Het binnen gedeelte is door gebrek aan zachte wandbekleding luidruchtig, wat jammer is, het overdekte terras is aangenaam rustig. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd. Het eten is goed en lekker en elke dag zijn er weer andere gerechten. Zwembaden en welness zijn goed. Winkelcentrum en uitgaansgebied Yumbo ligt op loopafstand, ongeveer 12 minuten lopen. Ook het strand ligt op loopafstand, wil men naar een rustig strand dan moet je naar Maspalomas / Meloneras, 15 minuten met de auto en ook met de bus te bereiken.

Het is wel een adult only hotel en dat heeft als voordeel dat het een relatief rustig hotel is.

Het is een hotel waar ik zeker weer naar toe zou gaan.

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl