Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

halfpension
Wij rekenen géén boekingskosten

36 reacties Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess

Jolanda, 25-6-2018
Hoe is het met de wifi op gran canaria en in het hotel?

Half pension

Babette, 31-8-2017
Kan iemand aangeven of bij half pension je kunt kiezen tussen lunch of diner?

All In

Monicadewaele, 24-6-2017
Kan er iemand vertellen of er alcoholvrije cocktails te verkrijgen zijn ( All In ) aub? Dank U.

Half Pension

Pieter Koolen, 15-11-2016

Hallo Vakantiegangers,

Mijn vrouw en ik gaan half december naar dit hotel.

Mijn vraag is; heb je een creditcard nodig voor het afrekenen van je drankjes e.d. Moet dat contant, of kan via je kamernummer opgeven?.

Bedankt.

Wat te doen in Oktober?

Deborah, 4-9-2016
Wij zijn twee jongere dames (19 en 21) en gaan eind Oktober (Herfstvakantie) naar deze mooie voorziening. Mijn vraag: wat kun je in Oktober nog allemaal doen in Spanje (ik dacht aan waterpark, markten maar weet niet of dit nog actueel is in Oktober)? Wie heeft er tips voor ons? Alles is welkom! :-)
0 reacties

ligging sentido gran canaria princess

schaessens philippe, 3-9-2016

de ligging is ca. 300 m van uitgaanscentrum Kasbah en yumbo. Heb je veel last van het lawaai in het hotel of valt het mee? Kan men rustig slapen?Bedankt.

Up graden all inclusive

Wilma, 28-8-2016
Weet iemand wat het kost als je bij aankomst in het hotel wil upgraden naar all in hebben nu half geboekt

bouwwerkzaamheden

ria, 31-5-2016

Wij gaan inderdaad ook 4 juni.

Ik wil graag weten, hoe het met de bouwwerkzaamheden is.

(bad)handoeken services

Chantal, 6-5-2016

Is er nog een handdoeken services? En hoe dit in zijn werk gaat?

Wil graag weten of wij zelf nog standhanddoeken mee moeten nemen.

1 reactie

Zewembad

Kelly, 4-5-2016
Hallo graag wil ik weten of je bij het zwembad topless mag zonnen