Hotel Seaside Sandy Beach

Hotel Seaside Sandy Beach
9,3

7 tips over Hotel Seaside Sandy Beach

van geirt, 21-1-2015

het hotel is goed gelegen, niet ver van het strand

stranden zijn heel goed onderhouden

wij hadden kamer 607 met prachtig uitzicht op het zwemdok en tuin

monique_maathuis, 27-8-2014
Ontdek het eiland! Bv met de insel tour, hiermee ben je de gehele dag met de bus onderweg onderweg.
Baert Gunter, 20-7-2014
Handig in dit hotel is de beveiligde uitgang naar het strand dit bespaart je heel wat trappen.De duinen liggen vlakbij aan het strand dit is een ongelofelijke ervaring.Een bezoekje aan het Yumbo shopping center is zeker de moeite waard rond middernacht zijn er shows van dragqueens in de bar "Sparkles" vrije ingang voor iedereen, drinken is vanzelfsprekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Sandy Beach voor je op een rij gezet:

van hee - kanters, 10-11-2012
Het hotel op wandelafstand van de bushalte alwaar je verschillende bussen kunt nemen om op uitstap te gaan. de taxi's zijn goedkoop. Wij bezochten gran canaria d.m.v. de VIP-trip die over het prachtige gebergte gaat. echt de moeite! Zelf gingen we met de bus naar het stadje Porte de Mogan, genoemd "Klein Venetië. Ook de moeite waard. Op wandelafstand is de Yumbo. een shoppingcentrum met leuke winkeltjes, restaurantjes en bars. 's avonds verandert dit centrum in een echte uitgangsbuurt.
Andre Diepeveen, 24-8-2012
Het Sandy Beach is een uitstekende locatie voor zowel een rustige zon, zee en strand vakantie als een actieve vakantie (o.a. fiets en auto verhuur naast het hotel).
gosia, 7-8-2012

locatie prima op korte afstand 100m aan de zee,winkeltjes een heel mooi

promenada met veel restaurantjes,met All-in is niet nodig)))))))

M & E, 19-3-2012
Vraag een kamer hoger vanaf het vijfde verdiep, ander kijk je op de bomen. En je kan ook een kamer vragen in functie van de zon. Als je liever 's morgen of 's middags zon hebt op je balkon.