Hotel Seaside Sandy Beach

KinderhotelWeer vandaag27°22°
Hotel Seaside Sandy Beach
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Sandy Beach voor je op een rij gezet:

163 reviews over Hotel Seaside Sandy Beach in het Nederlands

Super goed hotel met prima service.

Erik
9-7-2018

kamer prima, eten echt ruim voldoende en van goede kwaliteit. Enigste min punt zijn de duiven die over de eettafels lopen wanneer ze onbezet zijn.

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 11-7-2018

Beste Erik,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa****.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een fijne vakantie bij ons had en vooral onze service en gastronomie als positief omschrijft.

Onze gasten kunnen buiten op het grote terras genieten van dagelijks wisselende themabuffetten met showcooking. Er worden elke dag verse vis –en vleesspecialiteiten aangeboden, maar ook vegetarische gerechten en zelfgemaakte desserts. De kwaliteit en oorsprong van de ingrediënten zijn natuurlijk voor ons natuurlijk van het grootste belang.

Hoewel het buffet deels buiten is opgesteld, proberen we toch diervriendelijke maatregelen tegen de vogels te nemen. Zo hebben we rondom het buffet verschillende bescheiden vogelverschrikkers opgesteld. Verder bevindt zich niet ver van het buffet een mooi vogelhuisje waar ze voldoende eten krijgen.

We hopen u snel opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw positieve Feedback hier op Zoover.

Zonnige groeten vanuit Lanzarote,

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa****

Super Service!

Engels
7-6-2018

Dit Hotel is zeker geschikt voor mensen die gluten lactose en geen toegevoegde suiker in hun eten mögen hebben.We hebben voor onze boeking telefonisch gevraagd of ze hiermee rekening hielden.En toen all inclusive geboekt.Voor onze reis opaanvraag nog een E-Mail gestuurd met lijst met levensmiddelen die wel en niet gegeten möchten worden.

Bij onze ankommst stond Eva klaar en ging alles nog eens door.Bij elke maaltijd was Director Mevr Matas of plaatsvervanger Eva of Rachel aanwezig en vroeg wat je wilde eten en dit werd dan meteen apart vers klaar gemaakt.Door deze super service was het een heel geslaagde vakantie.Dus vantevoren contact opnemen en ze doen er alles aan om het te regelen.

Ursula Matas, General Manager, General Manager Seaside Sandy Beach, 13-6-2018

Dear guest,

Thank you for leaving your review following your recent stay.

I am very pleased to hear that you had a very enjoyable holiday when staying with us.

I am happy to read that you found our hotel very suitable for people with specific dietary requirements. We love to pamper our guests and want them to enjoy our culinary offer to the fullest. We strive to cater for all our guests' tastes and dietary needs and it is wonderful that we could be of help, preparing meals taking into consideration any lactose or gluten intolerance.

Once again, we appreciate your kind comments on our resort and we hope to welcome you back in a not too distant future.

Best regards,

Uitstekend hotel

Emvora
22-12-2017

Eten was zeer goed, elke dag was de keuze uit vele soorten heerlijke salades,minimaal 4 soorten verse vis, en of vlees, die men ter plekke voor je klaarmaakte. Heb alle soorten groente en heerlijke pasta,s geproefd.

Vers gebakken soorten brood, meerdere kaassoorten, vleeswaren en heerlijk fruit. Eten geven wij cijfer 9!

Wij hebben alle keren buiten kunnen eten(10 dagen)

Aardig personeel, (oudere badmeester, groot compliment) Dikke kussens op de ligbedden. Ook goede matrassen op bed.

Kamer was iets gedateerd, maar alles was er. Het werd goed schoongehouden.

Kan dit hotel zeker aanbevelen. Kom graag nog eens terug.

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach*, General Manager Seaside Sandy Beach, 26-12-2017

Beste Emvora,

Allereerst zouden we u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Sandy Beach**** voor uw vakantie op Gran Canaria uitgekozen heeft.

Met trots lezen we uw lovende woorden over onze gastronomie en service. Fijn dat u het vers gebakken brood uit onze eigen bakkerij zo gesmaakt heeft. Elke avond bieden we een ruim themabuffet mét showcooking aan buiten op het grote terras. Leuk te vernemen dat u tijdens uw vakantie steeds een mooi plaatsje buiten gevonden heeft en onze variëteit aan vlees –en visgerechten apprecieerde.

Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is geweldig te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

De kamers werden voor een enkele jaren gerenoveerd en bestaan uit hoogwaardige materialen. Warme aardetinten en meubels met bamboe-elementen zorgen voor een intieme sfeer en combineren vakkundig modern design met etnische invloeden.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

Geweldig

Roose José
28-10-2017

Uitstekende bediening en lekkere maaltijden

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 2-11-2017

Beste José,

Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling en verblijf in Seaside Sandy Beach****!

We zijn ontzettend opgetogen dat u zó tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Leuk te lezen dat u onze service en gastronomie positief beoordeelde.

We hechten inderdaad veel waarde aan het bieden van een excellente gastronomie met grote terrassen om buiten te eten. Onze gasten kunnen hier van live cooking en themabuffetten genieten. In onze eigen bakkerij worden dagelijks verse broodjes gebakken. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen. We kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Met vriendelijke groet,

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

Perfect hotel waarbij alles klopt

Ton Klerks
10-10-2017

Een perfect hotel met uiterst vriendelijk, voorkomend, service gericht en professioneel personeel. Je kan merken dat dit hotel goed geleid wordt. De ontvangst was vriendelijk onder het genot van een glaasje aangeboden bubbels. De kamer met uitzicht op het zwembad was mooi, keurig ingericht en de dagelijkse schoonmaak prima in orde. Het ontbijtbuffet zeer goed en uitgebreid. Het diner was gevarieerd en van grote klasse. Dagelijks een ander land als thema met een keur aan gerechten afkomstig uit dat land. Gedurende de 10 dagen dat wij er geweest zijn geen herhalingen, prima in orde. Wat ook hier weer opviel was de vriendelijkheid en de service van het personeel. Badlakens voor zwembad of strand waren ook beschikbaar en konden dagelijks gewisseld worden. Dit hotel is een absolute aanrader.

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 13-10-2017

Beste M. Klerks,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling en verblijf in Seaside Sandy Beach****! Met groot genoegen lezen we uw lovende woorden over onze service, gastronomie en faciliteiten. Het doet ons meer dan deugd te vernemen dat u zo van uw vakantie bij ons genoten heeft. Fijn te vernemen dat u bij aankomst van uw glaasje bubbels genoten heeft en onze dagelijks wisselende buffetten als positief beoordeelde. Zoals u al omschreef, hechten we erg veel waarde aan een vriendelijke en professionele service. Daarom stellen we uw complimenten over het personeel ook erg op prijs. Ze doen er alles aan onze gasten een onvergetelijke vakantie bezorgen en het is altijd fijn te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

We willen u nogmaals bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen en kijken nu al uit naar uw volgende bezoek!

Zonnige groeten,

Beste vakantie tot nu toe!!

Danny V.
26-7-2017

Staat niet voor niets al hoog aangeschreven. Wij (stel 27 jaar) zijn van 7 tot 17 juli geweest. Ontvangst is al top. Glas champagne bij binnenkomst, spreken goed Engels en ook Duits. De all-in formule is top. Je krijgt geen bandje om maar je krijgt een pasje.

- Ontbijt is goed. Veel soorten broodbeleg, ei word voor je gebakken (omelet kan je ook samenstellen), aan tafel word koffie / thee gebracht dus geen zelf service.

- Lunch ook zeer uitgebreid. Vlees word gebakken, het is een warme lunch dus geen jam of iets dergelijks voor op brood.

- Avondeten is zeer uitgebreid, altijd 3/4 soorten vis en ook 3/4 soorten vlees. Altijd wel kip of varken. Veel salade's. Alles is ook vers gemaakt. Vooral bij de pastasauzen proef je dat. Deze waren heerlijk!! En dat terwijl ik een moeilijke eter ben!

Qua drank ook prima geregeld. Zoals ik al zei heb je een pasje. Mocht iets geld kosten dan zeggen ze dat. Malibu kost geld bijvoorbeeld en ook mojito's. Sex on te beach, Bacardi en nog 3 andere cocktails zijn wel inbegrepen. Poolbar sluit wat vroeg vind ik maar er is nog een bar waar ook de show plaats vinden. Dit is in het eet gedeelte.

Zwembad: Voor kwart voor 9 mag je niks neerleggen. Ze zijn dan nog aan het schoonmaken en het is dan ook afgesloten. Ben je de hele dag weg dan leggen de badmeesters je handdoek weg. Je krijgt kussens voor op het ligbedje. Deze legt de badmeester voor je neer, ook krijg je badhanddoeken. Wij gingen vaak rond half 10 / 10 uur ontbijten en namen toen onze handdoeken mee. Plek genoeg!! Aan het zwembad zelf heb je 1 rij met ligbedden, deze worden meteen 'gereserveerd' om kwart voor 9 maar hier is weinig zon vind ik zelf. Boven heb je een grote ligweide waar de hele dag zon is. Ideaal!

- Animatie: Avondshows waren goed. Ook bij de poolbar hebben ze soms 'artiesten' staan. Deze zingen de hele avond.

- Kamers: Ruim en zeer schoon!

- Ligging: 5 minuten van het strand. Boulevard leuk om over heen te lopen. Yumbo centre of kasbar zijn nog meer winkeltjes en terrassen. Het uitgaansgedeelte ligt in Kasbar Deze liggen ook op 5 minuten lopen (liggen niet naast elkaar)

Verder is Aqualand en de jeep safari echt een aanrader om te doen. Je bent voor 6 euro met de taxi in aqualand.

Al met al een super vakantie gehad! Dikke aanrader.

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 31-7-2017

Dear Danny,

Thank you for taking the time to post such a lovely and detailed review on Zoover.

We are very pleased to read that you had the best holiday so far in our Seaside Sandy Beach and that you had a great time on Gran Canaria.

How nice to know that you thoroughly enjoyed every minute, starting with the warm welcome, your clean and spacious room, the delicious and fresh food to the relaxing hours at our pool and sunbathing area. After all it is our biggest aim to serve our guests with a faultless stay.

Further we are happy that you also appreciated our location only a few metres from the endless beach of Playa del Inglés and yet close to all the amenities and commercial areas.

Once again we wish to thank you for your friendly review and hope to have the privilege of welcoming you back in the near future.

Many sunny regards,

Fantatisch voor de 3de keer

Hoefnagels
10-5-2017

Voor de 3de keer hebben we voor Hotel Sandy beach gekozen,mooi verbouwd terras gedeelte met bar,het eten in de ochtend middag en avond echt heerlijk,en iedere dag weer een ander thema,het personeel is super vriendelijk tot de dames van de schoonmaak.De seaside keten weten wat kwaliteit is.

Ursula Matas, General Manager, General Manager Seaside Sandy Beach, 18-5-2017

Beste familie Hoefnagels,

Van harte bedankt voor alweer uw derde verblijf in Seaside Sandy Beach en voor uw prachtige beoordeling.

Met grote trots hebben we uw mooie woorden gelezen. Het hele team doet dagelijks zijn uiterste best onze gasten de beste kwaliteit eten, zoals ook een professionele service te bieden en het is dan ook heerlijk te horen dat u wederom heeft genoten. Met genoegen geven we graag uw lof door aan ons gehele team zowel in de service als ook de keuken en als het reinigingspersoneel.

We hopen u binnenkort opnieuw bij ons terug te zien.

Hartelijke groeten van het hele team van Seaside Sandy Beach,

geweldig

jurgen van mook
23-8-2016

eten,hotel,kamer,personeel,ligging,service was perfect

de animatie s'avonds was wat beperkt!

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 29-8-2016

Beste heer van Mook,

Heel hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat heerlijk dat u een geweldige vakantie heeft gehad en dat u van het eten, de kamer, de ligging etc. heeft genoten. Uw lof over ons personeel geven we graag aan hen door.

Het animatie programma is bedoeld als een complement. Het merendeel van onze gasten wil de sfeer ‘s avonds wat verrijkt zien door live muziek en een prettige sfeer. Daarom bieden we geen erg uitgebreid avondprogramma aan, maar wel elke avond muziek en hier en daar een quiz e.d.

We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons terug te zien.

Veel zonnige groeten vanuit Playa del Inglés,

Ursula Matas

General Manager

Ware vakantie voor je geld

Fan van de Groep
19-8-2016

Wat een top hotel is dit! Prachtig hotel , goed eten en veel keuze! Elke avond een ander thema qua eten. Veel te doen en Savonda zorgen ze ook voor gezelligheid in de salon/bar. Fijn zwembad en de bediening is super vriendelijk en ruimen snel op. Ook is iedereen kindvriendelijk. De ligging is super omdat alles dichtbij is. Als het niet op loopafstand is dan betaal je de taxi voor4 euro. Top! Waar voor je geld tot volgend jaar

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 26-8-2016

Beste Fan,

Heel hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn heel blij te horen dat het gezellig was en dat u heeft genoten van onze thema-buffetten. Uw lof over de vriendelijkheid van ons personeel stemt ons trots en is een enorme motivatie voor het hele team. We kijken er nu al naar uit u volgend jaar weer bij ons terug te zien!

Met zonnige groeten vanaf Gran Canaria,

Ursula Matas

Prachtig hotel

Melanie van de Groep
19-8-2016

Mooi hotel met mooie kamers. Alle bezienswaardigheden zijn dichtbij. Veel dingen op loopafstand en anders de taxi voor een paar euro. De bediening is echt top en kindvriendelijk en ze bedienen je ook super snel. Je tafel staat nooit te vol. Dichtbij het strand en ook shopcentrums in de buurt. Eten is ook echt goed. De nieuwe Turkije voor ons;-) tot volgend jaar weer! Top hotel

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 26-8-2016

Beste Melanie,

Wat heerlijk dat u van uw vakantie in ons hotel heeft genoten! De ligging is inderdaad voor velen positief, vlakbij de luchthaven, strand voor de deur, in het rustige deel van Playa del Ingles met alles op loopafstand. We hebben als doel onze gasten te “verwennen” met de beste gastronomie en een professionele en vriendelijke service en niet te vergeten: comfort. Hartelijk bedankt dat u uw lof op Zoover heeft willen delen en we zijn trots voor u het “nieuwe Turkije” te mogen zijn. Tot volgende jaar!

Veel zonnige groeten vanaf Gran Canaria,

Ursula Matas.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaside Sandy Beach in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaside Sandy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.