Géén boekingskosten

Santa Fe

Vakantiepark
SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Santa Fe voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 80 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Santa Fe Gran Canaria is een rustig vakantiepark in Playa del Inglés. Hier zit je goed wanneer je op zoek bent naar een eenvoudig verblijf zonder luxe en veel faciliteiten. Veel Spanjaarden kochten een bungalow op dit park en dus verblijf je hier tussen veel locals. De sfeer is daarom gemoedelijk, maar rustig. ## Faciliteiten Op Santa Fe Gran Canaria overnacht je in een prima bungalow. In de bungalow vind je alles wat je nodig hebt, maar de bungalow is wel vrij klein. Reviewers schrijven dit geen probleem te vinden, want je leeft hier vooral buiten. Erna Oskom zegt bijvoorbeeld: *‘Fijne huisjes met een ruim terras.’* Op dat ruime terras heb je ook alle privacy. Je bungalow is erg schoon en ook schone handdoeken krijg je dagelijks. Een verbeterpunt is het internet, hier moet je namelijk extra voor betalen. De bungalows zijn typisch Spaans. Dit zorgt ervoor dat sommige vakantiegangers de bungalows gedateerd vinden. Op Vakantiepark Santa Fe Gran Canaria neem je een duik in een van de twee zwembaden. Er zijn badmeesters aanwezig die een oogje in het zeil houden. Vooral tijdens de siësta is het heerlijk rustig aan de zwembaden. De Spanjaarden zoeken dan namelijk de rust op in hun bungalow. Met een beetje geluk geniet je alleen met je eigen reisgezelschap van de zon op een ligbed. Er is ook een poolbar waar je tussen de middag terecht kunt voor een simpele maaltijd. Als er één ding is waar jullie enthousiast over zijn dan is dat wel het personeel in Santa Fe Gran Canaria. Mevrouw Den Dapperen: *‘Vriendelijke en behulpzame medewerkers die daar werken.’* Bij de receptie kun je bijvoorbeeld altijd terecht wanneer je vragen hebt en ook de eigenaren zijn gastvrij. De schoonmaaksters komen graag nog eens extra langs wanneer dit nodig is. ## Ligging Vakantiepark Santa Fe Gran Canaria heeft een centrale ligging en heeft volgens reviewers daarom een toplocatie. Alle ingrediënten voor een gezellige zonvakantie bevinden zich op een steenworp afstand van deze accommodatie. Zo kun je vlakbij winkelen in een van de twee winkelcentra. Ook restaurantjes in de buurt zijn er genoeg te vinden. En het strand kun je te voet bereiken. Na 11 minuten lopen rol je hier je handdoek uit in het zand. Direct voor Santa Fe Gran Canaria vind je een kleine supermarkt waar je terecht kunt voor de hoognodige boodschappen. Voor grote supermarkten wandel je de straat in die recht voor het vakantiepark ligt. Wil je er op uit in de omgeving? Reviewers raden aan om een auto te huren of de bus te pakken. Beide manieren zijn top om het eiland te verkennen. De bushalte vind je vlakbij Vakantiepark Santa Fe Gran Canaria. Ben je enthousiast over dit vakantiepark in Playa del Inglés? Let’s go!

80 Reviews over Santa Fe

• 10Marianne09-02-2020

Leuk complex zonder lawaai en animatie

3 weken hier verbleven. Heerlijke tijd gehad. Leuk huisje met goed bed. 2 terrassen heel handig. Zon en schaduw. Het hek om het zwembad is voor de veiligheid. Bedjes staan vast aan het terras bij het terras. Geen geschuif en gedoe dus. Altijd plek. Mercadona vlakbij, zo ook de bushalte. Restaurantjes aan de overkant zijn super om te eten. Gaan zeker nog eens terug. Uitrusting keuken is heel summier. Precies genoeg. Elke dag afwassen dus.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 10Sandra Steegmans09-01-2020

Fantastisch. Volgende keer weer Santa Fe

2 nette bungalows gekregen. Ligging lekker zonnig. Onderhoud van bungalows en complex netjes. Lekker centraal. Wij hebben ontzettend genoten.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 7G Wassing11-05-2019

Prima!

Santa fé is een oase van rust in de reuring van PdI. Het park wordt goed onderhouden. De huisjes zijn ruim genoeg ( vooral het terras ) maar wat oubollig. Verdient een opknapbeurt. De slaapbank mag ook vervangen. De bedden zijn helemaal prima ! Schoonmaak is oké. Zwembad zijn we niet in geweest. We snappen de noodzaak, maar het hekwerk rondom de baden werkte voor ons niet uitnodigend. Poolbar is leuk en niet duur. Eén keer lekker gegeten en de andere keer leek het nergens op, dus valt niks over te zeggen of het goed of slecht is 🙃

Santa Fé ligt vlak bij Gran Chapparal en Yumbo is te belopen. Taxi staat zowat voor de deur ( voor 2.75 ben je op het strand ). Enige nadeel is de vervelende muziek in de avond van de grote all-inhotels tegenover. Weinig origineel en overheersend.

We hebben weer genoten van onze vakantie op GC. Ons verblijf op Santa Fé heeft daar zeker aan meegewerkt !👍

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8echtpaar22-04-2019

Bungalow Santa Fe is een mooi en schoon park. Groot terras als je op een hoek van een bungalow verblijft. Wordt netjes schoongemaakt en er is vriendelijk personeel aanwezig. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en behulpzaam als je een probleem heb wordt dit opgelost. Ga zo door met z,n allen.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Erna Oskam13-02-2019

Een fijne locatie voor een ontspannen vakantie

Een heerlijke plek om tot rust te komen,fijne huisjes met een ruim terras,vlakbij de supermarkt en winkels.Wordt netjes schoongehouden en aardige beheerders. Min puntje is de betaalde wifi dat is niet meer van deze tijd vind ik,beter iets duurder maken en gewoon alles er bij in.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 8mevr den dapperen28-11-2018

geweldige accomodatie op en goede plek

Fijne bungalows en hele goede receptie.Vriendelijke en behulpzame medewerkers die daar werken.Alles was netjes schoon en werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd.We hadden een probleempje met kakkerlakken en dat werd meteen aangepakt en we kregen een spuitbus voor het geval we er nog tegen zouden komen.Dicht bij winkels en restaurants dus de ligging is ideaal.Bushalte in de buurt.Geweldige locatie gaan zeker nog eens terug

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Joop12-02-2018

Bungalows sterk verouderd. Aardige receptie.

Entrée ; tegelterras, geschilderde rand waar bijna geen verf meer op zat omdat dat in de jaren afgebladerd was. Armetierige plantjes in gebroken potten. Kleur ligbanken verschoten. Ziet er niet aantrekkelijk uit. Geen kussens aanwezig Minimale afmetingen appartement. Niet geschikt voor 3 personen. Bagage voor 2 personen was niet in 1 kast te krijgen. Daarom 1 koffer op slaapbank in woonkamer. Slaapbank was overigens veel te slap om op te slapen. In de slaapkamer is alleen een lamp aan het plafond , geen leeslampjes en geen stopcontact om een mobile telefoon op te laden. Diverse stopcontacten kapot, hingen los in de muur. Lichtknopje terras zat achter de koelkast. Deur koelkast ging verkeerd om open. In het complex zijn twee zwembaden. Echter, we hebben daar geen gasten zien liggen. Er is een coffeeshop, maar die is alleen open voor ontbijt, tot 10 uur ’s. Om het hele zwembad is een stalen constructie gemaakt, niet erg uitnodigend.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 9echtpaar10-02-2018

gaan we zeker weer naar toe

Het is een rustig bungalowpark met 2 zwembaden .Vriendelijk personeel.Alles is dichtbij om naar toe te lopen zowel strand grote supermarkten restaurants waar je lekker kunt eten.

• 9Onderkomen
  • 9Familie uit Montfoort24-09-2017

Wat een geweldig mooi en rustig park.

Wij hebben het goed naar onze zin gehad in bungalow Santa Fe. Veel privacy op het terras bij de bungalow.Perfecte bedden, hebben dit nog niet eerder meegemaakt. Vriendelijk personeel en er wordt netjes schoongemaakt. Alles is goed te belopen zowel naar de boulevard en schuin aan de overkant een kleine supermarkt, maar loop je door het straatje net voor deze supermarkt in en dan over de brug heb je Mercadona Lidl en de Spar

• 8Dhr. Meesters06-09-2017

Gewoon goed

Santa Fe is een mooi bungalow park waar we een fijne vakantie hebben gehad.

De bungalows waren wat gedateerd, maar niks was kapot en het was goed schoon. Wel ontbrak er een airco. Deze hebben we, op een hele warme dag na, niet echt gemist. Zowel in de woonkamer als in de slaapkamer hing een plafond ventilator. Door s'avond even alles tegen elkaar open te zetten koelt het genoeg af om lekker te slapen.

Het zwembad was heel fijn en goed schoongemaakt. Handdoeken leggen was niet nodig. Dit omdat er ook veel locals zitten in de zomermaanden. Ook fijn is dat er een pool bar is waar je tussen de middag een lekkere simpele maaltijd kunt eten.

Supermarkt is 2 minuten lopen. De diverse winkelcentra liggen allemaal op loop afstand. We raden ook aan om een auto te huren via Plus Car (alleen in de buurt parkeren in het weekend was wat lastig). Dit is vaak veel goedkoper dan huren via een reis organisatie.

Al met al een hele mooie prijs voor een fijn verblijf.

Vakantiepark Santa Fe info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar